Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

Μια πρωτομαγιά αλλιώτική από τις άλλες....

(Κάντε κλικ πάνω στη φωτογραφία για να δείτε μερικές φωτογραφίες ακόμα)
Χριστός Ανέστη! Για τον Γέροντα Νεκτάριο είχα ακούσει πολλά πράγματα, αλλά δεν είχα δει ούτε φωτογραφία του! Σήμερα όμως (Πρωτομαγιά 2008), αξιωθήκαμε να επισκεφθούμε το Μοναστήρι του και να τον γνωρίσουμε από κοντά με μερικά παιδιά από την Φοιτητική-Μεταλυκειακή Σύναξη του Ναού μας! Ασκητική μορφή σε κερδίζει από την πρώτη ματιά! Έκανε δέηση για όλους τους Προσκυνητές που ήμασταν εκείνη την στιγμή στο Μοναστήρι! Μετά μας είπε δύο απλά λόγια, αλλά γεμάτα φωτισμό και εμπειρία λόγια, που σε αγγίζουν αμέσως στην καρδιά! Όταν τελείωσε και το μικρό κήρυγμα, πάω να ασπασθώ τον Σταυρό που κρατούσε, και με ρωτάει τι είμαι Διάκονος η Ιερέας; -Απαντώ είμαι Διάκονος ακόμα! -Μου λέει μου κρατάς λίγο τον Σταυρό; και μου τον αφήνει στα χέρια! Εκείνη την στιγμή βγάζει το πετραχήλι που φορούσε και μου το δίνει...λέγοντας : Αυτό να το έχεις για να με θυμάσαι!!! Δεν τον ήξερα ποτέ, δεν είχαμε μιλήσει ποτέ και όμως μου έδωσε κάτι τόσο δικό του!!! Φυσικά έμεινα έκπληκτος!
Στη συνέχεια μου έφερε και ένα κουτί και μου το έβαλε μέσα...! Μα καλά το πετραχήλι...ας πούμε το είχε....το κουτί του πως το είχε προβλέψει; Όταν το έβαλε στο κουτί και μου το δίνει, του φυλάω το χέρι...και από ταπείνωση...σκύβει και μου φυλάει το δικό μου...! Μα τι κάνετε Γέροντα του λέω; Εγώ είμαι διάκονος μόνο! Και μου λέει τι σημασία έχει; Έχεις και εσύ Ιερωσύνη...! Τι να πει κανείς; Δεν χρειάζονται πολλές θεολογίες...! Με δύο-τρεις απλές κινήσεις και αυτομάτως καταλαβαίνεις την αγιότητα! Μέχρι τότε είχα ακούσει...αλλά από σήμερα...το είδα με τα μάτια μου!
Δοξολογώ τον Αναστημένο Κύριό μας και τις πρεσβείες του Αγίου Νεκταρίου, που με αξίωσαν να προσκυνήσω τον ευλογημένο εκείνο τόπο και να γνωρίσω τον ευλογημένο εκείνο άνθρωπο! Όσοι δεν έχετε αξιωθεί να πάτε, σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

Επίσης επισκέφθηκα την ίδια ημέρα την Ιερά Μονή Αγίου Παύλου Πλάκας, κοντά στο Λαύριο και αυτή η Ιερά Μονή! Εκεί είναι ο τάφος, ενός άλλου φωτισμένου Μακαριστού πλέον Γέροντα που ήταν ο Κτίτωρας και ο Πνευματικός της Μονής και Ιεροκύρηκας επί χρόνια της Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής π. Δωσίθεος! Επίσης δεν τον ήξερα, αλλά άκουσα πάρα πολλά και γι΄ αυτόν! Την ευχή του να έχουμε!!


Πραγματικά πέρασα μια Πρωτομαγιά, αλλιώτικη από τις άλλες, γεμάτο ευλογίες!

3 σχόλια:

sinodiporos είπε...

ΙΕΡΟΔΙΑΚΟΝΕ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ. ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΝΑ ΣΕ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΕΙΣ ΟΔΟΝ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ. ΑΠΟ ΤΟΥΔΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕΣ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΟΥ ΚΟΜΠΟΣΧΟΙΝΙ.

Ανώνυμος είπε...

πατερ μου, φυσικά ο άγιος του Θεού δεν είναι κάτι το υπερφυσικό είναι καθημερινός άνθρωπος που παλεύει να βάλει τον εγωτικό και υπερφίαλο εαυτό του σε μιά τάξη... αυτά ο παπα-Νεκτάριος τα συνηθίζει!είναι μια εξαίρετη ψυχούλα!ομοιάζει του αγίου μας Νεκταρίου!
Priestmonk Ier. L.

π. Αντώνιος Χρήστου είπε...

Χριστός Ανέστη! Σας ευχαριστώ για τα μηνύματά σας! Καλή δύναμη! Βοήθειά μας η Αγία Ειρήνη που εορτάζει σήμερα!

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή