Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε....;


Την Κυριακή που μας πέρασε ήταν ο γάμος της ξαδέρφης μου στην Κω! Επειδή την προηγούμενη ήταν Ψυχοσάββατο όμως και δεν μπορούσα να λείπω από τα καθήκοντά μου, αποφάσισα να πάρω αεροπλάνο για να πάω σύντομα (πρώτη φορά πετάω στο εσωτερικό)! Επειδή θέλω να στηρίζω τα δημόσια συμφέροντα επέλεξα την Ολυμπιακή, για να μπορέσω και εγώ να βάλω ένα λιθαράκι μήπως σωθεί αυτή η εταιρία! Δεν μπορώ να πω στις πτήσεις και όταν πήγαμε και όταν ήρθαμε όλα καλά! Όμως καθηστέρηση και όταν πήγαμε και καθηστέρηση όταν φύγαμε την στιγμή που η ιδιωτική εταιρία έφυγε στην ώρα της από ότι είδα! Επίσης στη βαλίτσα με τα άμφια και όταν πήγαμε και όταν ήρθαμε μου την έσπασαν σε διαφορετικά σημεία!
Άρα; Τι έχουν και ψοφάνε τα έρμα; Που λέει και η η ρύση του λαού; Γιατί για να σωθεί κάτι δεν πρέπει να περιμένουμε μόνο τους κυβερνώντες να κάνουν κάτι, πρέπει και οι ίδιοι εκ των έσω να είναι ζωντανοί διαφημιστές της εταιρίας και ότι αξίζουν να επιβιώσουν στον ανταγωνισμό! Μετά λύπης μου διαπίστωσα στην πράξη ότι δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο....! Κρίμα!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

πολυ καλο το κείμενο και πολυ ωραιο το blog. Αυτό είναι και το νόημα που έχουν.
φιλικά
Γ.Μουστάκης

(στην κώ συνάντησες το αδελφό μου μου το είπε. Τώρα θα πηγαίνω και γω γιατί ο νέος Μητροπολιτης είναι παραπάνω από αδελφός μου για 26 χρόνια)

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή