Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΚΟΣΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΤΑΣΗ


Aγαπητοί μου αναγνώστες-επισκέπτες του προσωπικού μου blog, δεχθείτε τις ευχές μου για καλή και αγωνιστική Τεσσαρακοστή! Με την βοήθεια και τη Χάρη Του Θεού και τις πρεσβείες της Παναγίας μας και όλων των Αγίων μας εισερχόμαστε σε μια χρονική, αλλά και πνευματική περίοδο που μας δίνεται ευκαιρία για μετάνοια, εγκράτεια και πνευματική εγρήγορση και άσκηση! Κάθε περίοδος όλα αυτά είναι ζητούμενα, αλλά ιδιαίτερα τώρα πριν βιώσουμε τα Άγια Πάθη, την Σταύρωση, Ταφή και Ανάσταση του Κυρίου μας. Μιμούμαστε Εκείνον και «συνεταφόμαστε» μαζί Του, για να μπορέσουμε να «συναναστηθούμε» και σωθούμε από την φθορά και την αμαρτία!

Οι προπαρασκευαστικές Κυριακές, μας έδειξαν τα πλαίσια που πρέπει να γίνουν όλα αυτά, όχι φαρισαϊκά, με πραγματική μετάνοια, με συντριβή και συναίσθηση της αμαρτωλότητάς μας, με συγχωριτικότητα και άσκηση παράλληλα της ελεημοσύνης και της φιλανθρωπίας!

Ε
ύχομαι για όλους εσάς, ευχηθείτε και εσείς σε εμένα, να βιώσουμε όπως θέλει η Εκκλησία αυτή την περίοδο και να καθαρίσουμε τους ευατούς μας με την νηστεία και την προσευχή, ώστε να είμαστε δεκτικοί της Χάρης των σωστικών μυστηρίων και Ιερών Ακολουθιών της περιόδου!
Φυσικά ζητάω συγνώμη για τυχόν σκανδαλισμό και πιθανά λάθη μου!

Καλή Τεσσαρακοστή αδελφοί μου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή