Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

"Συγνώμη αλλά........." ή "Ο χρόνος είναι αμείλικτος!"


Αγαπητοί μου αναγνώστες αυτής της σελίδας θα ήθελα να ζητήσω ένα συγνώμη για το γεγονός ότι δεν μπορώ να ανανεώνω το blog μου συχνά όπως παλιά!
Η αλήθεια είναι ότι από τότε που αξιώθηκα να γίνω Ιερέας και ιδιαίτερα από τότε που μπήκα στην υπηρεσία των Κοιμητηρίων (από το Νοέμβριο του 2008), ο χρόνος μου είναι πιο περιορισμένος από ποτέ (στα σχεδόν 31 χρόνια που είμαι σ΄ αυτή τη ζωή)! Πιστεύω βέβαια ότι αυτό το «πνίξιμο» που αισθάνομαι πολλές φορές, δεν έχει να κάνει με εξωτερικούς παράγοντες και τις υποχρεώσεις (αν και δεν μου αρέσει καθόλου αυτός ο όρος για να ορίσω την Ιερατική μου διακονία), αλλά κυρίως οφείλεται στην απειρία μου, καθώς διανύω τον πρώτο χρόνο της Ιερατικής μου πορείας και όλα όσα ζω από τις 21 Σεπτεμβρίου 2008 (ημέρα της χειροτονίας μου) μου είναι όλα πρωτόγνωρα (πρώτες λειτουργίες, πρώτα μυστήρια, πρώτη Μεγάλη Τεσσαρακοστή, πρώτη Μεγάλη εβδομάδα που έρχεται κ.ο.κ.) με αποτέλεσμα να μην έχω την εμπειρία να ρυθμίζω σωστά το χρόνο μου! Προς το παρόν και χωρίς την θέλησή μου, παρατηρώ ότι ακολουθώ τις εξελίξεις σε όλους τους τομείς (Ενορία, Μητρόπολη, Οικογένεια, Σπουδές κτλ), παρά τις προγραμματίζω εγώ! Πιστεύω όμως ότι από του χρόνου πρώτα ο Θεός (αν αξιωθούμε και είναι θέλημα του Θεού να ζούμε) που θα έχουμε τις απαραίτητες παραστάσεις, την ωρίμανση και την εμπειρία ενός χρόνου, και τα πράγματα θα βελτιωθούν καλύτερα στην οικονομία του χρόνου!
Όλο αυτό το διάστημα έγιναν πολλά που θα ήθελα να εκφράσω την γνώμη μου, αλλά δυστυχώς όταν έβρισκα το χρόνο να την καταγράψω, είχαν πλέον περάσει τα θέματα από την επικαιρότητα και θα ήταν άκαιρο να τις καταγράψω τότε, γιατί όπως λέει και ο λαός μας «Μετά την βροχή δεν χρειάζεται ομπρέλα…».
Από την άλλη βέβαια μου έκανε και καλό αυτή η ηλεκτρονική μου αποχή (για να είμαι ακριβέστατος όχι αποχή καθώς μπαίνω στο internet σχεδόν κάθε μέρα, αλλά η μείωση του χρόνου που αφιερώνω), γιατί όσο και ώριμος να είναι κανείς, μία εξάρτηση το internet στο δημιουργεί και θα ήταν καλύτερα ιδιαίτερα την μεγάλη τεσσαρακοστή μία εγκράτεια και σ΄ αυτό να το έχουμε!
Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την τιμή που μου κάνετε να με επισκέπτεσθε και να μοιραζόμαστε τις οπτικές γωνίες μας πάνω στα θέματα που αναπτύσσονται. Μην διστάζετε να μου στέλνετε email για πιθανά θέματα που θα θέλατε να σχολιάσουμε!

Καλή υπόλοιπη Τεσσαρακοστή να έχουμε και με το καλό να βιώσουμε τα Άγια Πάθη και την Ζωηφόρο Ανάσταση του Κυρίου μας!

π. Αντώνιος Χρήστου

1 σχόλιο:

manitari tou bounou είπε...

π. Αντώνιε υπομονή με το βλέμμα πάντα προς την καρδιά.

Καλη Μεγάλη Εβδομάδα και καλο Πάσχα.

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή