Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Ένα χρόνος Ιερέας....



Με την βοήθεια και την Χάρη Του Θεού, η αναξιότητά μου συμπληρώνει ένα χρόνο (χειροτονία εις Πρεσβύτερον στις 21/9/08) στο υπερμέγιστο βαθμό της Ιερωσύνης! Ένας χρόνος πραγματικά πρωτόγνωρος σε εμπειρίες και καταστάσεις που η φιλανθρωπία του Θεού μου επιφύλαξε! Όσο και να το έχεις στόχο, όσο και να το βλέπεις με την πεπερασμένη οπτική σου γωνία, τα πράγματα παίρνουν άλλη τροπή, όταν ο Θεός επεμβαίνει και σε καταστεί όργανό Του!

Δεν έχω κάτι άλλο να πω, μόνο ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ προς τον Τριαδικό μας Θεό, στην Παναγία μας που τον Ναό της υπηρετώ, τον Ποιμενάρχη μας κ. Παύλο για την μετάδοση της Θ. Χάρης και την εμπιστοσύνη του, τους συνεφημερίους μου για την αγάπη τους και την βοήθειά τους να προσαρμοστώ ομαλά στην νέα μου αποστολή και όλους τους ενορίτες και ενορίτισσες για την αγάπη τους!

ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ...!!!

π. ΑΝΤΩΝΙΟΣ

3 σχόλια:

"ΕΥΔΡΟΜΟΥΝΤΩΝ ΑΛΕΙΠΤΗΣ" είπε...

πατέρα Αντώνιε πάντα ΑΞΙΟΣ.Καλή δύναμη στην διακονία σας!

Modern Father είπε...

να χαιρεσαι το πετραχειλι σου πατερ μου!
Aξιος της μεγαλης και φρικτης κλησεως του Θεου!

π.Γεώργιος-Προσκυνητής είπε...

Πατερα Αντωνιε παντα αξιος.Συχνα θυμαμαι τα λογια ενος γεροντα οταν εκανα την πρωτη μου Θεια Λειτουργια.''Σου ευχομαι η τελευταια σου Λειτουργια να ειναι οπως η πρωτη''.

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή