Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

32 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ....


Σήμερα που ξημερώνει 2 Ιουλίου 2010, συμπληρώνω 32 χρόνια στη ζωή, με την βοήθεια και τη χάρη του Θεού. Μια ζωή με πολλές περιπέτειες, χαρές και λύπες που μου αφήνουν πολλές αναμνήσεις αλλά και πολλές προσδοκίες για το αύριο...

Είναι αργά, δεν θα πω πολλά λόγια, ένα μόνο ευχαριστώ στον Θεό για ότι έχω αξιωθεί να ζήσω έως τώρα και ότι κυρίως με έχει ακόμα με το έλεος του στη ζωή. Επίσης ένα ακόμα ευχαριστώ στους συγγενείς μου και εσάς τους φίλους που με διαβάζετε και με παρακολουθείτε, δίνοντάς μου δύναμη και κουράγιο να συνεχίσω.

32 χρόνια στη ζωή και ποιος ξέρει πόσο ακόμα, θα ήθελα απλά, κάθε αναπνοή να είναι μια δοξολογία στο Θεό, κάθε μου γέλιο μια ελπίδα για το αύριο, κάθε μου δάκρυ αφορμή μετανοίας και επιστροφής και κάθε μου όνειρο απόφαση υλοποίησης και δημιουργίας!

Δύσκολα εύκολα δεν ξέρω, ένα ξέρω πως "Προσδοκώ Ανάσταση νεκρών..." τόσο των βιολογικών, όσο και των πνευματικών...

Ο Θεός να δώσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή