Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΑΤΗΧΗΤΩΝ-ΚΑΤΗΧΗΤΡΙΩΝ Ι.Μ. ΓΛΥΦΑΔΑΣ

Πλούσιοι σε πνευματικές ευλογίες και εμπειρίες απέκτησαν οι 71 συμμετέχοντες στην Εκδρομή που διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Γλυφάδας, δια του Γραφείου Νεότητός της για τους Κατηχητές και Κατηχήτριες της. Το τριήμερο 3 με 5 Σεπτεμβρίου 2010 επισκεφθήκαμε τη Λίμνη Πλαστήρα και την ευρύτερη περιοχή των Αγράφων της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων. Παρόν και συνοδός της αποστολής ήταν ο ίδιος ο Ποιμενάρχης μας Μητροπολίτης Γλυφάδας κ. Παύλος και δύο μέλη από την Επιτροπή Νεότητος. Το πρόγραμμα της προσκυνηματικής εκδρομής μας ήταν ως εξής :

Την πρώτη ημέρα Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010, συγκεντρωθήκαμε στις 4.00 μ.μ. στο Καθεδρικό Ναό της Ιεράς Μητροπόλεως μας Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Γλυφάδας και αναχωρήσαμε με δύο πούλμαν για το Νεοχώρι Καρδίτσης όπου ήταν το ξενοδοχείο της  διαμονής μας. Η θέα από το ξενοδοχείο ήταν καταπληκτική καθώς η λίμνη πρόβαλε μπροστά τα μάτια μας και το καταπράσινο τοπίο από Έλατα και Πλατάνια γύρω από αυτή. Αφού τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια, φάγαμε το δείπνο μας, και τελέσαμε την Ακολουθία του Αποδείπνου.

Την επόμενη μέρα Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010, αναχωρήσαμε για την Ι. Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου Ρεντίνης όπου συμμετείχαμε στη Θ.  Λειτουργία. Στη συνέχεια πήραμε πρωινό στο Αρχονταρίκι της Μονής και ξεναγηθήκαμε στους χώρους της. Το μεσημέρι επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο και γευματίσαμε και νωρίς το απόγευμα αναχωρήσαμε για την Ιερά Μονή Παναγίας Σπηλιάς. Η βροχή, η ομίχλη, ο χωματόδρομος και το υψόμετρο δεν στάθηκαν εμπόδιο στο να προσεγγίσουμε την Ιερά Μονή. Εκεί μας περίμενε ο Καθηγούμενος Αρχιμανδρίτης Νεκτάριος Μητρόπουλος με τη εδώ και λίγων ετών συνοδεία του. Τελέσαμε την Ακολουθία της Θ ώρας και του Εσπερινού του Σαββάτου και μετά δεχθήκαμε το καθιερωμένο κέρασμα και από μια ευλογία από τη Μονή σε όλους τους συμμετέχοντες. Επιστρέψαμε αργά το βράδυ στο ξενοδοχείο και δειπνήσαμε και τελέσαμε το Απόδειπνο με την ακολουθία της Θ. Μεταλήψεως.

Την Κυριακή το πρωί 5 Σεπτεμβρίου 2010, αναχωρήσαμε για την περιοχή Νεράιδα σε απόσταση 12 χιλιομέτρων από το Νεοχώρι, όπου τελέσαμε τη Θ. Λειτουργία στο Εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία όπου είναι ανοιχτό μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες.  Αξίζει να σημειωθεί ότι έψαλαν στην Θ. Λειτουργία η γερόντισσα και αδελφές από τη Μονή Ρεντίνης. Στη συνέχεια μεταβήκαμε σε ξενοδοχείο του χωριού όπου μας κέρασε η επιτροπή της Ενορίας.  Στις 1.00 αναχωρήσαμε για το ξενοδοχείο μας όπου τακτοποιήσαμε τα πράγματά μας στις βαλίτσες, ελευθερώσαμε τα δωμάτια και γευματίσαμε πριν αναχωρήσουμε στο ξενοδοχείο. Εκεί έλαβε το λόγο ο Σεβασμιώτατος και σε γενικές γραμμές είπε « Η Μητρόπολή μας πραγματοποίησε την Εκδρομή αυτή ως ελάχιστη ένδειξη τιμής και αγάπης προς το πρόσωπό σας, που αναλίσκετε πολλές ώρες κάθε χρόνο για τα παιδιά μας. Αυτά είναι το μέλλον και το οξυγόνο μας και σας ευχαριστούμε για ότι κάνετε γι΄ αυτά. Θεωρούμε εσάς τους Κατηχητές και της Κατηχήτριες ως την ραχοκοκαλιά της Μητροπόλεως μας. Σας παρακαλώ πολύ να συνεχίσετε και αν είναι δυνατόν με περισσότερο ζήλο να διακονείτε την Μητρόπολή μας και ειδικότερα της Ενορίες σας, γιατί τα παιδιά μας δια της κατηχήσεως στη σύγχρονη και περίεργη εποχή που ζούμε μας έχουν ανάγκη περισσότερο από ποτέ…».

Μετά το γεύμα και νωρίς το απόγευμα αναχωρήσαμε για την Ιερά Μονή Πελεκητής όπου προσκυνήσαμε και θαυμάσαμε το τοπίο. Στη συνέχεια περάσαμε στα πούλμαν και επιστρέψαμε στη Γλυφάδα, δοξολογώντας το Θεό για όσα ζήσαμε σε αυτό το πραγματικά γεμάτο τριήμερο που μας έδωσε τη δυνατότητα και να δούμε άλλα μέρη, αλλά και να μιλήσουμε και να ανταλλάξουμε απόψεις για θέματα Κατηχήσεως. Ευχόμαστε για μια νέα καρποφόρα κατηχητική χρονιά και καλή δύναμη σε όσους συμμετείχαν σε αυτό το προσκύνημα.
π. Αντώνιος Χρήστου
Εφημέριος Ι..Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου Βούλας
& Μέλος της Επιτροπής Νεότητος Ι.Μ. Γλυφάδας

Ανώνυμος είπε...

Πατέρα Αντώνιε μας δώσατε μεγάλη χαρά με την επίσκεψη σας στην Ιερά μας Μονή.Η Παναγία μας να σας σκεπάζει και να σας χαριτώνει!Ευχές σε όλους και σας περιμένουμε να ξανα έρθετε.

Μετά της εν Χριστώ φιλαδελφίας!
ο Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Σπηλιάς
Αρχιμ. Νεκτάριος
και οι συν εμοι εν Χριστώ αδελφοί.