Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

God's Garden Promo



Μετάφραση της συνέντευξης του π. Μωυσή Μπέρι:
"Όταν είχα γίνει Ορθόδοξος (η οικογένεια μου ήταν παραδοσιακά 'Βαπτιστές'), πήγα στον Θειο μου τον Φρεντ , τον οποίο πάντα έβλεπα με κάποιο σεβασμό. Όταν με είδε έτσι ο Θείος μου (εννοεί με Ράσο κτλ) μου είπε "Τι είσαι συ; Τι είδους Εκκλησία είναι αυτή;".  Και "μάσαγα τα λόγια μου" , μίλαγα σιγά , του έλεγα "ξέρεις... είναι απο την αρχαία Εκκλησία" κτλ κτλ...κάπως ντρεπόμουνα να του πω και να του εξηγήσω τι και πως...Και τότε ο Θείος μου ο Φρεντ μου είπε
 "Να σου πω κάτι γιέ μου; Αν δεν πιστεύεις πως βρίσκεσαι στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, τότε βρίσκεσαι στην λάθος Εκκλησία. Και τώρα πες μου για την Εκκλησία σου, σαν να ήταν η καλύτερη Εκκλησία του κόσμου" 
Και του απάντησα "Εντάξει, θα το κάνω!" (γέλια)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή