Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Θέμα: " Έχει σημασία ποιος είμαι".


Μια καθηγήτρια μέσης εκπαίδευσης στην Νέα Υόρκη αποφάσισε να τιμήσει τον κάθε τελειόφοιτο μαθητή της λέγοντας στον καθένα σε τι ήταν καλύτερος. Μετά έδωσε στον καθένα μια γαλάζια κορδέλα πάνω στην οποία ήταν τυπωμένο με χρυσά γράμματα " Έχει σημασία ποιος είμαι".

Μετά η καθηγήτρια αποφάσισε να προχωρήσει σε κάποια διαδικασία που θα της επέτρεπε να δει τις είδους επίδραση θα είχε σε μία κοινότητα η αναγνώριση. Έδωσε σε κάθε μαθητή τρεις γαλάζιες κορδέλες και τους είπε να βγουν και να χρησιμοποιήσουν έξω από το σχολείο αυτήν την μέθοδο αναγνώρισης. Μετά έπρεπε να παρακολουθήσουν τα αποτελέσματα να δουν ποιος απέδιδε τιμές σε ποιον και να κάνουν σχετικές ανακοινώσεις στην τάξη.

Ένα από τα αγόρια της τάξης πήγε σε έναν κατώτερο υπάλληλο μιας γειτονικής εταιρίας και τον τίμησε επειδή τον βοήθησε στον προγραμματισμό της καριέρας του. Του έδωσε μία γαλάζια κορδέλα να τοποθετήσει στο πουκάμισο του. Μετά του έδωσε δύο κορδέλες και του είπε ' Κάνουμε κάποια εργασία στο σχολείο σχετικά με την αναγνώριση και θα θέλαμε να βρεις κάποιον που θες να τιμήσεις να του φορέσεις την κορδέλα και να του δώσεις και αυτήν εδώ την επιπλέον κορδέλα με την οποία θα τιμήσει και αυτός κάποιον άλλον''.

Αργότερα την ίδια μέρα ο νεαρός υπάλληλος πήγε να δει τον προιστάμενο του που ήταν γνωστός σαν άνθρωπος γκρινιάρης. Του ανακοίνωσε ότι τον θαύμαζε σε μεγάλο βαθμό επειδή ήταν δημιουργική μεγαλοφυία. Ο υπάλληλος τον ρώτησε αν θα δεχόταν να του φορέσει την γαλάζια κορδέλα. Ο έκπληκτος προιστάμενος αποκρίθηκε 'ναι ασφαλώς'.

Δίνοντας του την κορδέλα του είπε '' Θα μου κάνετε μια χάρη; Να πάρετε αυτήν την κορδέλα και να τη δώσετε σε κάποιον που θέλετε να τιμήσετε. Για να συνεχιστεί η διαδικασία αναγνώρισης. Για να διαπιστώσουμε τι επίδραση έχει στους ανθρώπους''.

Το βράδυ ο προιστάμενος πήγε στον 14χρονο γιο του και είπε ''Σήμερα μου συνέβη το πιο παράξενο πράγμα. Ήμουν στο γραφείο μου και ένας νεαρός υπάλληλος ήρθε και μου είπε ότι με θαυμάζει και μου έδωσε μια γαλάζια κορδέλα. Επειδή είμαι δημιουργική μεγαλοφυία. Φαντάσου! Πιστεύει ότι είμαι δημιουργική μεγαλοφυία. Μετά καρφίτσωσε στο σακάκι μου την κορδέλα που έγραφε "Έχει σημασία ποιος είμαι'' και μου έδωσε μια επιπλέον κορδέλα και μου ζήτησε να βρω και να τιμήσω κάποιον άλλον. Και εγώ γιε μου θέλω να τιμήσω εσένα. Οι μέρες μου είναι πραγματικά γεμάτες άγχος και όταν έρχομαι σπίτι δεν ασχολούμαι και πολύ μαζί σου. Καμιά φορά σου βάζω τις φωνές επειδή δεν παίρνεις καλούς βαθμούς και επειδή το δωμάτιο σου είναι αυγύριστο αλλά απόψε θέλω να σου πω ότι έχεις ιδιαίτερη σημασία για μένα. Είσαι το πιο σημαντικό πρόσωπο στην ζωή μου μαζί με τη μητέρα σου. Είσαι θαυμάσιο παιδί και σε αγαπώ'' !!

Το αγόρι γεμάτο έκπληξη, ξέσπασε σε λυγμούς. Δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα δάκρυα του και ολόκληρο το κορμί του τρανταζόταν από το κλάμα. Κοίταξε τον πατέρα του και του είπε με μάτια γεμάτα δάκρυα. '' Σχεδίαζα να αυτοκτονήσω αύριο , πατέρα, επειδή νόμιζα πως δεν με αγαπούσες. Τώρα πια δεν χρειάζεται''.



''Βάλσαμο για την ψυχή'' Jack Canfield and Mark Hansen.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή