Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Μήνυμα του Σωκράτη Βενετσάνου προς όλα τα μέλη της ομάδος.




ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟ! https://www.facebook.com/groups/297096393635361/ μέσω του sms και σας το μεταφέρω χωρίς καμιά λογοκρισία: " Αγαπητοί φίλοι, σας ευχαριστώ καρδιακά για τον κόπο να εκφράσετε γνώμη για μένα, είτε θετικά είτε αρνητικά! Από τις θετικές τρέφεται η ψυχή μου και από τις αρνητικές και καλοπροαίρετες όπως τις αισθάνομαι, τρέφεται το μυαλό, αφού έχει την δυνατότητα να παράγει σκέψη, ενσωματώνοντας καινούρια δεδομένα, ξεφεύγοντας ταυτόχρονα από την αυτοπαγίδευση της οίησης που γεννιέται από το ναρκισσιμό της άποψης. Εγώ ξέρω και κανείς άλλος! Όλοι ξέρουμε από κάτι και αυτή είναι η συγκλονιστική δυναμική της ενότητας και της συμπόρευσης των ανθρώπων, ότι μαζί όλοι δια της αγάπης αποκαθιστούμε την ακεραιότητα της αλήθειας. Είναι συγκλονιστικό τόσοι άνθρωποι, όλοι στην ίδια πατρίδα, στο ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ. Όλους σας ευχαριστώ πολύ! Τα διάβασα όλα "χάδια και χαστούκια" και όλα τα κλείνω στην καρδιά μου. Μόνο μην ανησυχείτε πια για εμένα, , αυτή την στιγμή που σας γράφω, νιώθω βαθιά ελεύθερος μέσα μου και αυτό οφείλεται στο ξεπέρασμα του φόβου και στην αγάπη που με θερμαίνει! Και σε αυτή τη φωτιά της αγάπης βάζετε και εσείς ξύλα και την κράτατε ζωντανή. Μακάρι να σας γνώριζα όλους προσωπικά και να είχα τη δύναμη κάτι καλό για τον καθένα σας να κάνω! Μα δεν την έχω γι αυτό προσεύχομαι και εγώ για να σας δώσει ο καλός Θεός στον καθένα σας με τον καιρό ότι χρειάζεται και να διαφυλάξει, να σκεπάει και μα ευλογήσει ότι ο κάθε ένας σας αγαπά! Σκέπτομαι πόσο πλούσιοι και ευλογημένοι είμαστε όταν κοντά ο ένας με τον άλλον ακουμπούν και πυρώνονται οι ψυχές μας και τότε η η ζωή ταξιδεύει ανάλαφρα και μπροστά! Γειά σου Μαρία γειά σου Φωτεινη γεια σου άγνωστε διασώστη γεια χαρά σε όλους! "


Ο Σωκράτης Βενετάνος είναι ένας αδελφικός φίλος και μέλος της Συνάξεως που μας κοινοποίησε σήμερα την πρόθεσή του κατέβει αύριο Παρασκευή 14/10/2011 σε απεργία πείνας για λόγους που περιγράφει στο παρ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή