Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ



Εδώ και κανένα δίμηνο έχουμε αλλάξει κινητό με αποτέλεσμα ούτε όλες τις επαφές να έχω ακόμα περάσει (γι αυτό δεν λάβατε πολλοί το καθιερωμένο εορταστικό sms ή τηλέφωνα στις γιορτές σας κτλ) και κυρίως όταν βρίσκομαι στο σπίτι ή στη Μητρόπολη που αθροιστικά είναι το 80% του χρόνου που περνώ μιας  κλασικής ημέρας τις καθημερινές, αυτό αυτόματα συνδέεται  στο facebook (για να μη γίνεται πρέπει να πατάω αποσύνδεση και φυσικά βαριέμαι να τα ξαναγράφω μετά). Μερικοί λοιπόν νομίζετε ή ότι δεν έχω άλλη δουλειά να κάνω και είμαι όλο μέσα εδώ..ή μου έχετε στείλει και περιμένετε απάντηση την οποία την βλέπω ιδιαίτερα όταν κοιμάμαι μετά…!!!
Γι αυτό για να μην έχουμε παρεξηγήσεις..το τονίζω..σε όλους απαντώ ή παίρνω τηλέφωνα..όταν έχω διαθέσιμο χρόνο ή αποθηκευμένη επαφή.

Υ.Γ. Όσοι είχατε το κινητό μου και έχετε καιρό να λάβετε κάτι από εμένα..καλό ήταν να μου στέλνατε ένα sms με το ονοματεπώνυμο σας, για να σας αποθηκεύσω και πάλι! Ευχαριστώ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή