Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Καλώς ήλθες καινούριο μας αμάξι στη ζωή μας..!:)

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες, το πρωί στο facebook είχα γράψει αυτό :  "Καλημέρα καλημέρα!!:))))))))))) 3η μέρα του νέου χρόνου και κάτι νέο έρχεται στη ζωή μας!! Ας είναι καλά οι επίγειοι Άγγελοι...τόσο αυτοί που προσεύχονται για εμάς...όσο και αυτοί..που δια των πράξεών τους...μόνο προσευχή μπορούν να ψελλίσουν τα χείλη μας και δοξολογίες στο Θεό!!:) ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ..ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!:)¨
Το έγραψα γιατί μου έκαναν δώρο το νέο αυτοκίνητο, 2ο κατά σειρά ιδιοκτησίας (μεταχειρισμένο όπως και το πρώτο επίσης δώρο) από κάποιους ανθρώπους που καθημερινά εύχομαι να τους έχει ο Θεός καλά και να τους το ανταποδίδει εν ημέρα Κρίσεως..!!!!
Όλα αυτά δεν τα λέω για επίδειξη αλλά : α) Για λόγους μνήμης..(αύτό το μπλογκ..γίνεται και σαν καθημερινό ημερολόγιο που θα μου θυμίζει τη ζωή μου αργότερα) β) Για να μην υπάρχει σκανδαλισμός..που τα βρήκε τα λεφτά να αλλάξει αυτοκίνητο και γ) αλλά κυρίως..γιατί πιστεύω ότι όταν μοιράζεσαι την χαρά σου γίνεται...μεγαλύτερη...και όταν τη λύπη σου..γίνεται μικρότερη..!!!
Είμαι ανάξιος τέτοιων ευεργεσιών το γνωρίζω..αλλά συμβαίνουν..για λόγους που ο Κύριος γνωρίζει σε μια εποχή που το αμάξι έγινε είδος πολυτελείας και πριν λίγες μέρες χιλιάδες συμπατριώτες μου και οικογένειες παρέδωσαν τις πινακίδες τους..για τους οικονομικούς λόγους που όλοι γνωρίζουμε..! Αν δεν υπήρχαν τέτοιοι άνθρωποι θα το είχα κάνει και εγώ....!!
       Καλοτάξιδο να είναι λοιπόν...και εννοείται ότι όταν μπορώ θα εξυπηρετώ τους οποιοσδήποτε..αυτό λέει...και η ευχή που διαβάζουμε για το νέο όχημα!!:)
                                  π. Αντώνιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή