Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Μεγάλες ευλογίες έζησαν όσοι συμμετείχαν στην 4η κατά σειρά προσκυνηματική εκδρομή του Ιερού Ναού Αγίου Νεκταρίου Βούλας σε Ιερές Μονές της νήσου Αίγινας.

Ο Ιερός Ναός Αγίου Νεκταρίου Βούλας, διοργάνωσε την 4η  προσκυνηματική εκδρομή του, για το τρέχον Εκκλησιαστικό Έτος 2012-2013, τη Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013 με προορισμό την νήσο Αίγινα.

Συγκεντρωθήκαμε και αναχωρήσαμε από την Ενορία μας στις 6.00 το πρωί και για πρώτη φορά μέχρι τώρα, γεμίσαμε ένα 50άρι Λεωφορείο. Ο καιρός αν και συννεφιασμένος ήταν καλός για την εποχή και δεν μας έβρεξε ευτυχώς σε όλο το προσκύνημά μας.

Στις 7.15 επιβιβαστήκαμε στο πλοίο αλλά δυστυχώς φύγαμε με μία ώρα καθυστέρηση λόγω μηχανικής βλάβης.

Στις 9.30 περίπου φτάσαμε στο Λιμάνι της Αίγινας και πήγαμε απευθείας στο  πρώτο Μοναστήρι του προγράμματός μας, την Ιερά Μονή Αγίας Αναστασίας της Φαρμακολυτρίας Αιγίνης.

Προσκυνήσαμε στο Καθολικό της Μονής το Ιερό Λείψανο της Αγίας Αναστασίας.

Εκεί η Καθηγουμένη της Μονής μας μίλησε για το βίο και τα θαύματα της Αγίας καθώς και για το ιστορικό της Ιεράς Μονής.

Στη συνέχεια αναχωρήσαμε για την Ιερά Μονή της  Παναγίας της Χρυσολεόντισσας.

Προσκυνήσαμε το Καθολικό της Μονής και την Ιερά θαυματουργή Εικόνα της Παναγίας, κατά την οποία προσευχόταν ο Άγιος Νεκτάριος πολλές φορές.

Η Καθηγουμένη της Μονής μας μίλησε για την Ιστορία και τα θαύματα τα οποία έχουν επιτευχθεί από την επέμβαση της Παναγίας. Μας μίλησε επίσης για τα βιώματα που είχε από την πρώτη καθηγουμένη της Μονής της Διακόνισσα Μαγδαληνή, την οποία ήταν μαθήτρια του Αγίου Νεκταρίου.

Στη συνέχεια αναχωρήσαμε για την Ιερά Μονή και τον επιβλητικό νέο Ιερό Ναό του Αγίου Νεκταρίου. Προσκυνήσαμε την Ιερά του Κάρα και τα Ιερά του Λείψανα, τον τάφο του καθώς και το κελί του.

Τελέσαμε και Αρτοκλασία,  υπέρ Υγείας όλων των συμμετεχόντων στο Ιερό Προσκύνημα.

Μετά κατεβήκαμε στον Μεγάλο Προσκυνηματικό Ναό του Αγίου και προσκυνήσαμε την Λάρνακά του.

Αφού νοιώσαμε μεγάλη πνευματικής  ωφέλειας και ανανέωσης, γύρω στις 2.00 αναχωρήσαμε για το Λιμάνι, όπου είχαμε δύο ώρες περίπου ελεύθερο χρόνο για φαγητό. Όταν ήρθε το πλοίο αναχωρήσαμε για τον Πειραιά και από εκεί στις 7.00 το απόγευμα φτάσαμε στο Ναό μας.

Το επόμενο προσκύνημά μας, πρώτα ο Θεός, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 28 Μαρτίου σε Ιερές Μονές της Ιεράς  Μητροπόλεως Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως, όπου θα βγει φυσικά αναλυτικότερη νέα ανακοίνωση με λεπτομέριες.