Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Με σύμμαχο τον καλό καιρό, πραγματοποιήθηκε η 3η Προσκυνηματική Εκδρομή της Ενορίας του Αγίου Νεκταρίου Βούλας για το Εκκλησιαστικό έτος 2013-2014, αυτή τη φορά στην Εύβοια.

Ο Ιερός Ναός Αγίου Νεκταρίου Βούλας, διοργάνωσε το μηνιαίο προσκύνημά του και  συνολικά την 3η του Εκδρομή για το Εκκλησιαστικό Έτος 2013-2014, τη Πέμπτη  28 Noεμβρίου 2013, με προορισμό την Ι.Μ. Οσίου Δαβίδ Ευβοίας και τον Όσιο Ιωάννη το Ρώσο, στο Προκόπι Ευβοίας, της Ιεράς Μητροπόλεως Χαλκίδος.

Να σημειωθεί ότι σε αυτή την εκδρομή, εκτός από τον Εφημέριο του Ι.Ν. π. Αντώνιο Χρήστου, συμμετείχε και ο Προϊστάμενος του Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Γλυφάδας Πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Φειδόπουλος, ο οποίος κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας, μίλησε με πολύ αγάπη και έμπνευση για την ζωή των Αγίων στην Εκκλησία και για το πόσο πρέπει να  εμπνέουν και σήμερα τη του κάθε πιστού.

Οι 42 συμμετέχοντες στην Εκδρομή, απόλαυσαν τόσο τον καλό καιρό, όσο και την υπέροχη διαδρομή μέσα στο πράσινο μέχρι την Ι.Μ. του Οσίου Δαβίδ. Φτάνοντας στο Μοναστήρι, ξεναγηθήκαμε στους χώρους του, προσκυνήσαμε στο Καθολικό την κάρα του Οσίου Δαβίδ του Γέροντος και άλλων Ιερών λειψάνων τα οποία υπήρχαν στις προθήκες. Στη συνέχεια τελέσαμε αρχικώς την Ακολουθία της Αρτοκλασίας και στη συνέχεια Τρισάγιο στους τάφους των Καθηγουμένων της Μονής π. Ιάκωβο (Τσαλίκη) και π. Κύριλλο.  Αμέσως μετά επισκεφθήκαμε το κελάκι του Γέροντα Ιακώβου και προσκυνήσαμε το πετραχειλάκι του, ως ευλογία.

Τελειώνοντας το προσκύνημά μας στο Μονοναστήρι, αναχωρήσαμε για την Λίμνη Ευβοίας, όπου είχαμε το μεσημεριανό μας στις Ψαροταβέρνες της περιοχής. Μερικοί από εμάς, προσκύνησαν την Παναγία τη Λιμνιά την προστάτιδα της Λίμνης.

Στις 3.00 μ.μ. αναχωρήσαμε για το Προκόπι Ευβοίας για τον Όσιο Ιωάννη το Ρώσο. Φτάνοντας στο προσκύνημα προσκυνήσαμε την Αγία του Λάρνακα και ψάλαμε το απολυτίκιό του. Στο ρωσικής τεχνοτροπίας παρεκκλήσιο στο προαύλιο του Ναού, φορέσαμε ως ευλογία το σκουφάκι και τη ζώνη του και τέλος είχαμε την ευκαιρία να αγοράσουμε προϊόντα από την τοπική αγορά της περιοχής. Στις 4.30 μ.μ.  πήραμε το δρόμο της επιστροφής με μία μικρή ενδιάμεση στάση στην Εθνική οδό. Στις 7.30 μ.μ. φτάσαμε στον Ιερό Ναό μας όλοι ανανεωμένοι πνευματικά.

Επόμενο προσκύνημα της Ενορίας για το μήνα Δεκέμβριο και το τελευταίο για το 2013, είναι η Ι.Μ. Παναγίας Φανερωμένης Σαλαμίνος της Ι.Μ. Μεγάρων και Σαλαμίνος, τη Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013. Θα ακολουθήσει αναλυτικότερη ανακοίνωση γι’ αυτό.