Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Το ευχαριστώ είναι φτωχό….και καλή αντάμωση σύντομα!!:)



Αγαπητοί μου φίλοι και φίλες, τώρα που τελείωσε η γιορτή μου και δίνω τη σκυτάλη στους Θανάσηδες και τις Αθανασίες, θέλω με αυτές τις γραμμές να σας ευχαριστήσω για το χρόνο που μου αφιερώσατε να μου καταθέσετε κάτι από τη ψυχή μας, έστω και με τα ηλεκτρονικά μέσα της εποχής μας ! Όσο και να φαίνεται τυπικό σας ευχαριστώ μέσα από τη καρδιά μου! Ο Άγιος Αντώνιος να σας το ανταποδίδει και να πρεσβεύει για όλους και τις οικογένειές μας!!!


 Και τώρα που πέρασε 12.00 και άλλαξε η μέρα ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!! ΕΙΜΑΙ ΑΔΕΙΟΥΧΟΣ και επισήμως! Θα αλλάξω παραστάσεις για 10 μέρες!! Θα προσπαθώ να κρατήσω επαφή όσο μπορώ εννοείται αλλά και να ξεκουραστώ …όσο γίνεται ώστε να επιστρέψω δριμύτερος και ανανεωμένος!!!


Κάποιοι λέτε να μη το λέμε στο ιντερνέτ ότι φεύγουμε για τους Κλέπτες κτλ ! Αγαπητοί μου κλέφτες, εύχομαι να περάσετε από το σπίτι να μας αφήσετε κάτι από τα κλοπιμαία  σας μπας και δούμε καμία άσπρη μέρα! Αν έρθετε να κλέψετε …φοβάμαι ότι θα απογοητευτείτε… δεν βρείτε κάτι αξίας…!

ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!


                    π. Αντώνιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή