Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Η Eκδρομή των Κατηχητών και Κατηχητριών της Ι. Μ. Γλυφάδας, Ε. Β. Β. και Β. στη Καλαμπάκα, τα Μετέωρα και την Λίμνη Πλαστήρα.

Πλούσιες πνευματικές ευλογίες και εμπειρίες απέκτησαν οι 74 συμμετέχοντες στην Εκδρομή που διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολή Γλυφάδας Ε. Β. Β. και Β., δια του Γραφείου Νεότητός της, για τους Κατηχητές και Κατηχήτριές της. Η Εκδρομή αυτή, που κάθε χρόνο διοργανώνεται σε διαφορετικό προορισμό, αποτελεί ένα ελάχιστο δείγμα σεβασμού και έμπρακτης αγάπης του Ποιμενάρχη μας κ. Παύλου, προς τα πρόσωπα των Κατηχητών και Κατηχητριών και της διακονίας τους.

Στο τριήμερο 5 με 7 Σεπτεμβρίου 2014 επισκεφθήκαμε την ιστορική πόλη της Καλαμπάκας, τα Μετέωρα με τα ιστορικά Μοναστήρια που βρίσκονται πάνω στους Βράχους σαν αετοφωλιές και την Λίμνη Πλαστήρα.  Δυστυχώς φέτος, σωματικά ο Ποιμενάρχης μας Μητροπολίτης Γλυφάδας, Ε. Β. Β. & Β. κ. Παύλος δεν μπόρεσε να συνοδεύσει την αποστολή, λόγω φορτωμένου λειτουργικού και ποιμαντικού προγράμματος, εντός της Ιεράς Μητροπόλεως.

Την Προσκυνηματική Εκδρομή συνόδευσαν : ο π. Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος, ο. π. Αλέξανδρος Καραΐσκος και ο π. Αντώνιος Χρήστου σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα :
Την πρώτη ημέρα Παρασκευή  5 Σεπτεμβρίου 2014 συγκεντρωθήκαμε στις 4.00 μ.μ. στον Ι. Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Δικηγορικών Γλυφάδας και αναχωρήσαμε με δύο πούλμαν για την πόλη της Καλαμπάκας.

Με μια  ενδιάμεση στάση κοντά στη Λαμία και κάνοντας την Ακολουθία του Αποδείπνου εντός του Λεωφορείου,  στις 10.00 μ.μ. φτάσαμε στο Ξενοδοχείο. Τακτοποιηθήκαμε στα Δωμάτιά μας και στις 10.30 μ.μ. είχαμε το Δείπνο σε μπουφέ και μετά το τέλος του  διανυκτερεύσαμε.

Την επόμενη μέρα Σάββατο 6  Σεπτεμβρίου 2014 , είχαμε εγερτήριο στις 5.30 π.μ. και στις 6.00 αναχωρήσαμε για την Θεία Λειτουργία στην Ι.Μ. Κοιμήσεως Θεοτόκου Βυτουμά.  Μετά το τέλος της Θ. Λειτουργίας και αφού ξεναγηθήκαμε στους υπόλοιπους χώρους της Μονής και την έκθεση επιβιβαστήκαμε στα Λεωφορεία και επιστρέψαμε στο Ξενοδοχείο,  και αμέσως κατεβήκαμε στην τραπεζαρία του για το πρωϊνό μας.

Στις 11.00 π.μ. αναχωρήσαμε για την ευρύτερη περιοχή των Μετεώρων και θαυμάσαμε από το Λεωφορείο το εντυπωσιακό και μοναδικό τοπίο με απότομους βράχους και Μοναστήρια σαν κάστρα να προβάλλονται μπροστά μας. Στο Μ. Μετέωρο ή αλλιώς Ι. Μ. Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Χριστού. σταματήσαμε στις 11.30 π.μ. και για 2 ώρες προσκυνήσαμε το Καθολικό του, περιπλανηθήκαμε στους κυρίους και βοηθητικούς του χώρους, είδαμε το Σκευοφυλάκιο και Κειμηλιαρχείο και το Μουσείο του, θαυμάσαμε την υπέροχη θέα .

Στις 1.30 μ.μ.  επιβιβαστήκαμε στα λεωφορεία μας, με κατεύθυνση  εστιατόριο της περιοχής όπου είχαμε το μεσημεριανό γεύμα μας.

Στις 3.30 μ.μ. επιστρέψαμε στο Ξενοδοχείο μας και είχαμε ανάπαυση για 1 ώρα. Νωρίς το απόγευμα επισκεφθήκαμε την γυναικεία  Ιερά Μονή Αγίας Βαρβάρας ή αλλιώς Ρουσάνου.

Μετά την ξενάγηση και ένα μικρό κέρασμα που μας έδωσαν οι αδελφές, πήγαμε στο Μοναστήρι του Αγίου Νικολάου του Αναπαυσά όπου μας υποδέχθηκε ο Καθηγούμενος της Μονής π. Πολύκαρπος Βενέτης, για την Ακολουθία του Εσπερινού του Σαββάτου  στις 6.30 μ.μ. Μετά το τέλος της Ακολουθίας ο π. Πολύκαρπος μας είπε διάφορα ιστορικά στοιχεία για το Ναό, την Ιστορία της Μονής, την Θεολογία της Εικόνος στον Ορθόδοξο χώρο και  κα αλλά και για τη σύγχρονη ζωή της Μονής. Θαυμάσαμε  τις Αγιογραφίες του Καθολικού, έργο του Κρητικού Αγιογράφου  Θεοφάνη Στρελίτζα και τους δύο γιούς του,  Συμεών και Νεόφυτο, επίσης αγιογράφοι.

Στις 7.30 έως τις 9.00 είχαμε ελεύθερο χρόνο στη Καλαμπάκα για μία βόλτα και ψώνια, ενώ κάποιοι Κατηχητές επέλεξαν να πάνε κατευθείαν στο Ξενοδοχείο. Στις 9.30 μ.μ. είχαμε το Δείπνο στη Τραπεζαρία του Ξενοδοχείου και μετά την ολοκλήρωση του στις 10.30 μ.μ., τελέσαμε σε εξωτερικό χώρο την Ακολουθία του Αποδείπνου και στη συνέχεια κατάκλιση.

Την Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014 στις 6.45 π.μ. το πρωί, αναχωρήσαμε για τον Ι. Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου Καλαμπάκας με το περίφημο άμβωνα στο κέντρο του, όπου τελέσαμε τη Θ. Λειτουργία. Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας ο Εφημέριος του Ιερού Ναού π. Ελευθέριος Κουκουράβας, μας μίλησε για την πλούσια ιστορία του Ναού, την ιδιαίτερη Αρχιτεκτονική του μας μετέφερε τις ευλογίες του Σεβασμιωτάτου οικείου Μητροπολίτου Σταγών και Μετεώρων κ. Σεραφείμ, προσφέροντας στο τέλος ως ευλογία από ένα γλυκό.

Στη συνέχεια επιστρέψαμε στο Ξενοδοχείο, πήραμε πρωϊνό , πήραμε τις αποσκευές μας τα δωμάτια στις 11.45 και 12.00 μ.μ. αναχωρήσαμε για την περίφημη Λίμνη Πλαστήρα.

Στη Πλάζ Πεζούλας σταματήσαμε για να θαυμάσουμε και να φωτογραφηθούμε στη Λίμνη. Στις 2.30 σε Ταβέρνα της περιοχής του χωριού Νεοχώρι Καρδίτσας, είχαμε το μεσημεριανό γεύμα μας. Στις 3.30 μ.μ. πήραμε το δρόμο της επιστροφής με δύο μικρές ενδιάμεσες στάσεις και στις 10.00 μ.μ. ολοκληρώθηκε η Εκδρομή μας στη Γλυφάδα στον Ι.Ν. Κοιμήσεως Δικηγορικών.

Όλοι οι συμμετέχοντες Κληρικοί και Κατηχητές δοξολογήσαμε  το Θεό για όσα ζήσαμε σε αυτό το πραγματικά γεμάτο τριήμερο που μας έδωσε τη δυνατότητα να δούμε άλλα μέρη αγιασμένα και πλημμυρισμένα από τη Χάρη Του Θεού, αλλά και να ανταλλάξουμε απόψεις και εμπειρίες για θέματα Κατηχήσεως.
Ευχόμαστε μια καρποφόρα κατηχητική χρονιά και καλή δύναμη σε όλους τους Κατηχητές. Την Κυριακή 12 Οκτωβρίου στις 7.00 μ.μ. θα λάβει χώρα η επίσημη εκδήλωση της Μητροπόλεως για την Έναρξη των Κατηχητικών Συνάξεων και ο επίσημος διορισμός των Κατηχητών για την νέα εκκλησιαστική χρονιά 2014-2015.