Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Mε ιδανικές καιρικές συνθήκες πραγματοποιήθηκε η Ημερήσια Κρουαζιέρα στον Αργοσαρωνικό από δύο Ενορίες της Βούλας.

Ο Ιερός Ναός Αγίου Νεκταρίου Βούλας σε συνεργασία με τον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Βούλας, διοργάνωσαν μονοήμερη Προσκυνηματική Εκδρομή-Κρουαζιέρα, σε τρία νησιά του Αργοσαρωνικού (Ύδρα-Πόρο -Αίγινα)  το Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014.

Το πρόγραμμα της Εκδρομής είχε σε γενικές γραμμές ως εξής :
Στις 7.00 π.μ.   συγκεντρωθήκαμε και αναχωρήσαμε με Λεωφορείο από τις Ενορίες του Αγίου Νεκταρίου και της Κοιμήσεως Θεοτόκου Βούλας αντίστοιχα, για το Π. Φάληρο.

Στις 8.00 π.μ. : Επιβιβαστήκαμε στο πλοίο «Η Πλατυτέρα των Ουρανών» και τακτοποιηθήκαμε στους ωραίους χώρους του.
Στις 8:15 π.μ. : - Αναχώρηση για την νήσο Ύδρα.
Γύρω στις 11.30 αφιχθήκαμε στην Ύδρα, ένα από τα ωραιότερα ελληνικά και ιστορικά νησιά. Περιηγηθήκαμε με τα πόδια στο αμφιθεατρικό λιμάνι της Ύδρας που μας προσέφερε μια γραφική ποικιλία από υπαίθριες ταβέρνες, καφετέριες και καταστήματα και σοκάκια.

Επισκεφθήκαμε και προσκυνήσαμε τον Καθεδρικό Ναό της Ύδρας αφιερωμένο στην Κοίμηση της Θεοτόκου και προσκυνήσαμε τμήματα Ιερών Λειψάνων του Αγίου Κωνσταντίνου του Υδραίου.

Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το Εκκλησιαστικό Μουσείο, το οποίο είχε υπέροχα ιερά σκεύη, ιερά άμφια και άλλα ιερά αντικείμενα τα οποία πολλά είναι ακόμη εν ενεργεία στη λατρεία και ήταν σκέτα κομψοτεχνήματα. Είχαμε και σχετική ξενάγηση με πολλές πληροφορίες όπου μας έλυσαν πολλές απορίες για το πώς και από πού βρέθηκαν όλα αυτά τα εκθέματα εκεί.

Να σημειωθεί επίσης ότι είχαμε την ευκαιρία να λάβουμε την ευχή του Μητροπολίτου Ύδρας Σπετσών και Αιγίνης κ. Εφραίμ, ο οποίος το πρωί λειτούργησε εκεί τελώντας και την εις πρεσβύτερον Χειροτονία του π. Πολυχρονίου Γασπαράτου.

Μας έμεινε και  ελεύθερος χρόνος και μερικοί από εμάς επέλεξαν να το δαπανήσουν στο Ναυτικό Μουσείο του Νησιού.

Στις 12.55 επιβιβαστήκαμε στο Πλοίο και αναχωρήσαμε για τον Πόρο. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού είχαμε το μεσημεριανό και πραγματικά πλούσιο γεύμα (buffet), επί του πλοίου.

Στις 3.00 είχαμε την άφιξή μας στον Πόρο, ένα γραφικό νησί σε μικρή απόσταση από την Πελοπόννησο και όλοι απόλαυσαν μία βόλτα και γεύτηκαν γλυκά και ροφήματα.

Στις 3.45 αναχωρήσαμε από τον Πόρο  για Αίγινα όπου φτάσαμε στις 4.30. Επιβιβαστήκαμε αμέσως σε τοπικά Λεωφορεία και πραγματοποιήσαμε το Προσκύνημἀ στο Μοναστήρι και τον νέο Ναό του Αγίου Νεκταρίου.

Στο χώρο της Μονής, αφού προσκυνήσαμε τα Ιερά Λείψανα του Αγίου,  τον χώρο που διέμεινε, ασκήθηκε και τον τάφο του, τελέσαμε την Ακολουθία της Αρτοκλασίας και μνημονεύσαμε τα ονόματα όλων των συμμετεχόντων στην Εκδρομή.

Μετά το τέλος της Ακολουθίας και την διανομή του Άρτου, κατηφορίσαμε προς τον νέο μεγαλοπρεπή Ναό του Αγίου. Μετά το προσκύνημά μας εκεί, στις 5.45 επιβιβαστήκαμε στα Λεωφορεία και πήγαμε πάλι στο Λιμάνι της Αίγινας όπου αναχωρήσαμε στις 6.05 μ.μ. με το Πλοίο μας για το Π. Φάληρο.

Κατά την διάρκεια της επιστροφής, είχαμε κόσμια μουσική βραδιά από τους Υπευθύνους του Πλοίου, με επίδειξη Παραδοσιακών Ελληνικών χορών. Μας έκανε εντύπωση ο ενθουσιασμός των ξένων τουριστών για την Ελληνική παράδοση και προσπάθησαν να την μάθουν και να χορέψουν και οι ίδιοι.

Στις 7:30 μ.μ. φτάσαμε στο Π. Φάληρο και με τον ίδιο τρόπο όπως το πρωί επιστρέψαμε στις Ενορίες μας στις 8.30 μ.μ. όλοι ευχαριστημένοι και κυρίως από τις ιδανικές καιρικές συνθήκες για τέτοιο εγχείρημα.

Επόμενο Προσκύνημα της Ενορίας του Αγίου Νεκταρίου θα είναι εντός Αττικής στην  Ι. Μ. Εισοδίων Θεοτόκου Μαρκόπουλου Ωρωπού στις 27 Νοεμβρίου 2014. Θα βγεί σύντομα ειδική και αναλυτικότερη ανακοίνωση.