Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

24/1/2001 - 24/1/2015 14 xρόνια χωρίς σωματικά με τον πατέρα...αιωνία του η μνήμη!



Η χώρα είναι σε ρυθμούς εκλογών και όλοι ασχολούνται λίγο πολύ με αυτό! Ο κάθε άνθρωπος όμως έχεις τις δικές του ημερομηνίες-σταθμούς, οι οποίες τον έχουν σημαδέψει και θα τις θυμάται για πάντα όσα χρόνια και αν περάσουν όσο και οι συνθήκες και αν αλλάξουν...!!
Μία από αυτές τις ημέρες, ξημερώνει για εμένα αύριο, την ημέρα που έφυγε από αυτόν τον κόσμο ο πατέρας μου! Ένας άνθρωπος απλός, χωρίς ιδιαίτερη μόρφωση και τυπικά προσόντα, αλλά βιοπαλιστής που μας μεγάλωσε όσο καλύτερα μπορούσε και πάντα καμάρωνε και μας στήριζε ...!
Δυστυχώς δεν έζησε να με δει έγγαμο,  ρασοφόρο, δεν έζησε να δει από εμένα εγγόνια (ευτυχώς είδε από τα άλλα μου αδέλφια), αλλά ξέρω πως εκεί ψηλά προσεύχεται και μας βλέπει...! Δεν θα ξεχάσω το δάκρυ του που κύλισε όταν του είπα να προσευχηθεί στη Παναγία για να γίνει καλά, την τελευταία φορά που τον είδα ζωντανό στο νοσοκομείο, γιατί αναγκάστηκα να φύγω, για την εξεταστική στο χειμερινό εξάμηνο της Θεολογικής Σχολής και όταν ήρθα εσπευσμένα στις 24/1 έκτακτα από την Αθήνα έφυγε 1 ώρα πριν προλάβω να φτάσω με το λεωφορείο...!
   Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί είχε εξομολογηθεί και είχε κοινωνήσει για τα τελευταία του Χριστούγεννα το 2000! Αυτό μου δίνει μεγάλη παρηγοριά, αλλά και την αγωνία  εάν εγώ μπορέσω να φύγω από αυτόν τον κόσμο, με καθαρή ψυχή, σαν περιστεράκι όπως έφυγε αυτός και ελπίζω να υπάρχει στη δεξιά πλευρά του Κυρίου μας στη Γενική Του Κρίση....!
           Πάντα θυμάμαι και τις κακές μας στιγμές, αυτές που δεν τόλμησα να ζητήσω συγνώμη και του άσκησα αυστηρή κριτική, τον  ήλεγξα, θύμωσα και  στεναχώρησα, αλλά από την άλλη σκέφτομαι ανακουφιστικά, ότι μου έδωσε την ευχή του φεύγοντάς για την Αθήνα..! Άλλωστε πάντα ξέρω ότι είχε ψυχή μικρού παιδιού και γινόταν ένα με τα παιδιά όλου του κόσμου! Ποτέ δεν τα ξεχώριζε τα παιδιά σε δικά του και των άλλων και πρόσφερε ότι είχε, όταν είχε, και στα άλλα παιδιά και μου  κακοφαινόταν μικρός, αλλά ήταν το καλύτερο κήρυγμα που έκανε στη παιδική μου ψυχή, χωρίς ο ίδιος να το ξέρει ή να μου το ορίσει ως παράδειγμα προς μίμηση...!
Καλή συνάντηση να έχουμε, περίμενέ μας πατέρα...με τον Κυριακούλη μας, όταν μας καλέσει ο Κύριος...!


          ο γιος σου    π. Α. Χ.   24/1/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή