Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Με σύμμαχο τον καιρό, πραγματοποιήθηκε η 5η Εκδρομή για το Εκκλησιαστικό έτος 2014-2015, του Ι.Ν. Αγίου Νεκταρίου Βούλας.

Τη Τρίτη 27  Ιανουαρίου 2015, πραγματοποιήθηκε η 1η προγραμματισμένη Προσκυνηματική εκδρομή του Ι. Ν. Αγίου Νεκταρίου Βούλας για το έτος 2015, στα πλαίσια της ενισχύσεως του Φιλοπτώχου ταμείου του, για τις σημαντικότερες Ιερές Μονές της πόλεως του Λουτρακίου-Περαχώρας, Κορινθίας.

Με σύμμαχο τον καιρό, ο οποίος ανέλπιστα και χωρίς υπερβολή θαυματουργικά, την ημέρα πραγματοποιήσεως της εκδρομής, βελτιώθηκε αισθητά, το χρονικό της εκδρομής συνοπτικά είχε ως εξής :

Στις 7.30 π.μ. συγκεντρωθήκαμε στον Ιερό Ναό και αναχωρήσαμε με Λεωφορείο για την Κορινθία.

Στη συνέχεια 10.00 φτάσαμε στο χώρο στάθμευσης της  Ιεράς Μονής Οσίου Παταπίου, η οποία δεσπόζει στα Γεράνεια Όρη. Στην Ιερά Μονή, προσκυνήσαμε το σεπτό λείψανο του Οσίου και την κάρα της Αγίας Υπομονής, τελέσαμε την Ιερά Παράκληση του Οσίου και τρισάγιο στον τάφο της Μακαριστής Γερόντισσας Ισιδώρας, για την συμπλήρωση τριών μηνών από την κοίμησή της.

Στη συνέχεια κεραστήκαμε από τις μοναχές, ψωνίσαμε από την έκθεση και θαυμάσαμε την υπέροχη θέα από το μπαλκόνι της Μονής.

Στις 12.00 μ.μ. φύγαμε και φτάνοντας προσκυνήσαμε και ξεναγηθήκαμε, στην Ιερά Μονή Προφήτου Ηλιού Λουτρακίου, μετόχι της Ι.Μ. Θεομήτορος Ηλιουπόλεως.  Επίσης προσκυνήσαμε τα Ιερά Παρεκκλήσια της Μονής και είδαμε την επίσης υπέροχη θέα.

Στις 1.00 μ.μ.  φτάσαμε στην Ιερά Μονή Αγίου Γερασίμου Κεφαλληνίας, ο οποίος καταγόταν από την Κόρινθο και υπάρχει σπουδαίο Μοναστήρι στη μνήμη του, που αξίζει να επισκεφθεί κάποιος.

Στο καθολικό της Μονής τελέσαμε την Ακολουθία της Αρτοκλασίας και ξεναγηθήκαμε στους υπόλοιπους χώρους της Μονής.  Αξίζει να αναφέρει κανείς, ότι δεσπόζει στο προαύλιο του Μοναστηριού, πολύ μεγάλος Σταυρός ο οποίος διακρίνεται ακόμη και από την πόλη του Λουτρακίου.

Στις 2.00 μ.μ. δόθηκε ελεύθερος χρόνο για φαγητό για όλους και στις 4.00 μ.μ. πήραμε τον δρόμο της Επιστροφής. Στις 5.30 μ.μ. ήμασταν στο χώρος της Ενορίας μας, δοξάζοντες όλοι τον Θεό για το υπέροχο προσκύνημα.

H επόμενη Προσκυνηματική εκδρομή της Ενορίας μας, συν Θεώ, θα πραγματοποιηθεί στις 26 Φεβρουαρίου 2015, με προορισμό την Ιερά Μονή Νταού Πεντέλης.  Λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν με ειδική ανακοίνωση σε λίγες μέρες.

Εκ του Φιλοπτώχου Ταμείου του Ιερού Ναού.