Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Η μητέρα γη- ποίημα του π. Παναγιώτη Γκέζου




Η μητέρα γη είναι αυτή
οπού έχω γεννηθεί,
εκεί που τους γονείς μου έχω αγαπήσει,
και κάθε πέτρα αυτού του τόπου έχω γνωρίσει,
εκεί που οι γονείς μου το σπίτι μας είχαν κτίσει,
εκεί που για πρώτη φορά το Θεό έχω προσκυνήσει,
εκεί που οι πρόγονοί μου
τα κόκαλά τους έχουν αφήσει
στους τάφους, που τους έχουν τοποθετήσει,
εκεί που μεγάλωσα με ψίχουλα και αγάπη πολύ,
εκεί που τη γλώσσα έμαθα και τη γραφή,
εκεί που έχω γονείς και συγγενείς,
εκεί που γέλασα και έκλαψα πολύ,
εκεί που ζω με χαρά και με ελπίδα για τη ζωή,
εκεί που θέλω ναφήσω την τελευταία μου πνοή.


Ιερέας π. Π. Γκέζος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή