Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Ευχές για καλό τριώδιο και καλό πνευματικό προσκύνημα στο Άγιο Όρος.


Αγαπητοί αδελφοί και αναγνώστες του προσωπικού μου blog (www.axrhstou.blogspot.gr), θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχηθώ καλό και ευλογημένο Τριώδιο και καλή μετάνοια να έχουμε! , Εύχομαι λίγο νωρίτερα φέτος, αλλά   το κάνω λόγω του προσκυνήματός μου στο Άγιο Όρος για λίγες μέρες, και αναγκαστικά εύχομαι τώρα!  Να είστε όλοι και όλες καλέ και να εύχεστε για εμένα και φυσικά και εγώ για εσάς. στο περιβόλι της Παναγιάς !

                               π. Αντώνιος  Χρήστου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή