Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Άλλη ήταν η πρόθεση....

                         άρθρο του π. Γεωργίου Αντζουλάτου



Τιμώντας τη μνήμη του μακαριστού Μητροπολίτου Κεφαλληνίας κυρού Σπυρίδωνος, ο υπογράφων είχε αναρτήσει στις 3 Μαρτίου επώνυμη δημοσίευση, εξ αφορμής του τεσσαρακονθήμερου μνημοσύνου του εκλιπόντος.  Αποκλειστικός σκοπός της δημοσίευσης ήταν να καταστεί ευρύτερα γνωστή η συμβολή του συγκεκριμένου Ιεράρχη στην τιμή των τριών Ομολογητών Αγίων Φανέντων και στην επιστροφή των ιερών λειψάνων τους στην Κεφαλονιά.

Μετά από την ανάγνωσή της, κληρικός-παιδικός μου φίλος, μου επεσήμανε ότι μια διατύπωση στην αρχή του κειμένου, ήταν άκομψη και δεν θα έπρεπε να είχε γραφεί.
Για την διατυπωμένη από παρορμητικότητα και οπωσδήποτε μη εσκεμμένη, αναφορά μου στον εκφωνήσαντα τον επικήδειο λόγο στον αείμνηστο Ιεράρχη, ζητώ ταπεινά συγνώμη από τον Θεοφιλέστατο Αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος Επίσκοπο Μεθώνης κ. Κλήμη, αν άθελά μου τον έθιξα σε μία αποστροφή του κειμένου μου, κάτι το οποίο σε καμία περίπτωση δεν φανταζόμουν, ούτε καν υποψιαζόμουν. Εξάλλου ως κληρικός, ουδέποτε είχα τον παραμικρό λογισμό -πολύ περισσότερο πρόθεση- να φέρω σε δύσκολη θέση λειτουργό των Ιερών Μυστηρίων, μάλιστα δε Επίσκοπο της Αγίας Εκκλησίας μας. 

Για την σχετική με το θέμα ανάρτηση που ακολούθησε, σημειώνω -επί όσων με αφορούν- πως, όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου, θα δημοσιευθεί λεπτομερώς κάθε πτυχή του χρονικού της αναζήτησης των ιερών λειψάνων των Αγίων Φανέντων και τότε οι φιλίστορες θα λάβουν πλήρη γνώση των γεγονότων και της συμβολής -πέραν του προκεκοιμημένου Αρχιερέως- πολλών κληρικών και λαϊκών, οι οποίοι συνετέλεσαν τα μέγιστα στο θαύμα της επιστροφής των Αγίων Φανέντων στο νησί τους. Τα ονόματα ορισμένων εξ αυτών έχουν ήδη γίνει γνωστά με προφορικές μου αναφορές σε δημόσιες εκδηλώσεις.

           Πρωτοπρεσβύτερος  Γεώργιος  Αντζουλάτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή