Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη Προσκυνηματική Εκδρομή στα Καλάβρυτα, του Φιλοπτώχου Ταμείου του Ι. Ν. Αγίου Νεκταρίου Βούλας

O Iερός Ναός Αγίου Νεκταρίου Βούλας, στα πλαίσια ενισχύσεως του Φιλοπτώχου Ταμείου του, διοργάνωσε την Τρίτη 31 Μαρτίου, την έβδομη προσκυνηματική του Εκδρομή, για το Εκκλησιαστικό Έτος 2014-2015, με προορισμό τα ιστορικά Καλάβρυτα, συνδυάζοντας την έντονη ορθόδοξη θρησκευτική πνευματικότητα, με την παλιγγενεσία του έθνους, στην πρόσφατη εθνική μας εορτής της 25ης Μαρτίου 1821, αλλά και το μνημείο της θηριωδίας των Ναζί κατά των Ελλήνων, του 1943.

Το πρόγραμμα της Εκδρομής είχε ως εξής: Στις 6.45 π.μ. συγκεντρωθήκαμε στον Ιερό μας Ναό και τις 7.00 π.μ. αναχωρήσαμε για τα Καλάβρυτα, με μια σύντομη ενδιάμεση στάση για καφέ στον Ισθμό της Κορίνθου .

Στη συνέχεια αναχωρήσαμε και φτάσαμε στο Διακοπτό, όπου στις 11.15 π.μ. πήραμε τον οδοντωτό Σιδηρόδρομο για τα Καλάβρυτα.

Απολαύσαμε την υπέροχη διαδρομή, διάρκειας περίπου μίας ώρας.

Όταν φτάσαμε στα Καλάβρυτα, επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο μας

και αναχωρήσαμε για την ιστορική Ιερά Μονή της Αγίας Λαύρας.

Στη Μονή τελέσαμε στο Καθολικό της, την Ακολουθία της Αρτοκλασίας,
 προσκυνήσαμε στο Ιερό Παρεκκλήσιό της τη  κάρα του Αγίου Αλεξίου, του Ανθρώπου του Θεού.

Επισκεφθήκαμε το σκευοφυλάκιο της Μονής, όπου βρίσκονται  ανεκτίμητα κειμήλια, όπως το λάβαρο που υψώθηκε διάτρητο από σφαίρες, τα άμφια και η ποιμαντορική ράβδος του Παλαιών Πατρών Γερμανού, καθώς και το αδαμαντοκόλλητο Ευαγγέλιο, δώρο της Αικατερίνης της Μεγάλης της Ρωσίας.

Μετά την ολοκλήρωσή του προσκυνήματός μας στη Μονή της Αγίας Λαύρας, συνεχίσαμε ανατολικά  της πόλης  των Καλαβρύτων προς το λόφο του Καπή, όπου βρίσκεται ένα από τα ξεχωριστά μνημεία της πόλης, ο τόπος Θυσίας.

Στις ράχες του λόφου οδήγησαν και εκτέλεσαν οι Γερμανοί κατακτητές τους άνδρες από 14 ετών και πάνω στις 13/12/1943.

Εκεί τελέσαμε τρισάγιο, στη συνέχεια κρατήσαμε ένα λεπτό σιγή και ψάλαμε τον Εθνικό μας Ύμνο.

Μετά αναχωρήσαμε από τα Καλάβρυτα και επισκεφθήκαμε το ανακαινισμένο Μοναστήρι του Μεγάλου Σπηλαίου χτισμένο στην  οροσειρά του Χελμού, επάνω από την απότομη χαράδρα του Βουραϊκού ποταμού σε υψόμετρο 940 μέτρων.

Εκεί  μεταξύ άλλων, προσκυνήσαμε τη Θαυματουργή Ιερά Εικόνα της Παναγίας της Μεγαλοσπηλαιώτισσας, η οποία είναι έργο του Ευαγγελιστή Λουκά (μία εκ των τριών που δημιούργησε και σώζονται μέχρι σήμερα) και κατέχει εξέχουσα θέση μεταξύ των Ιερών κειμηλίων της Μονής.

Επισκεφθήκαμε επίσης τον ακριβή τόπο ευρέσεώς της και το πλούσιο Εκκλησιαστικό Μουσείο της Μονής και την Έκθεσή της.

Μετά την ολοκλήρωση του προσκυνήματος και στη Μονή του Μεγάλου Σπηλαίου, πήγαμε σε Εστιατόριο της περιοχής για το μεσημεριανό μας γεύμα.

Στις 5.00 μ.μ. ολοκληρώσαμε το γεύμα μας και πήραμε το δρόμο της επιστροφής με μία πολύ μικρή ενδιάμεση στάση στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας. Στις 8.15 μ.μ. φτάσαμε στον Ιερό Ναό μας, όλοι καλά και ωφελημένοι  πνευματικά, δοξάζοντας τον Θεό για ότι ζήσαμε και είδαμε.

Το επόμενο προσκύνημα του Ιερού Ναού μας για το μήνα Απρίλιο, θα είναι στις 28 Απριλίου 2015, με προορισμό της Ιερά Μονή Παναγίας Μαλεβής και την Ι. Μ. Παναγίας Έλωνας στην Αρκαδία. Θα βγει αναλυτικότερη ανακοίνωση μετά το Πάσχα.