Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Ολοκληρώθηκαν οι Προσκυνηματικές Εκδρομές του Ι. Ν. Αγίου Νεκταρίου Βούλας, για το Εκκλησιαστικό έτος 2014-2015.

O Iερός Ναός Αγίου Νεκταρίου Βούλας, στα πλαίσια ενισχύσεως του Φιλοπτώχου Ταμείου του, διοργάνωσε το τριήμερο 19-21 Ιουνίου 2015, την δέκατη και τελευταία προσκυνηματική του Εκδρομή, για το Εκκλησιαστικό Έτος 2014-2015, με προορισμό τις Ιστορικές Μονές και τα Αξιοθέατα της νήσου των Κεφαλληνίας.

Το πρόγραμμα της Εκδρομής είχε ως εξής: Τη Παρασκευή 19/06/2015 στις 5.45 π.μ. το πρωί συγκεντρωθήκαμε στον Ι. Ναό μας και στις 06:00 π.μ.  αναχωρήσαμε από την Ενορία μας με ενδιάμεση  στάση καθοδόν στην Ακράτα,  για τη Κυλλήνη της Ηλείας.

Στις 10.25 φτάσαμε στη Νεάπολη και επιβιβαστήκαμε απευθείας στο Πλοίο "ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ".  Στις 12:30 αναχωρήσαμε με το πλοίο από Κυλλήνη για Κεφαλονιά.

Με την άφιξη στο νησί στο Λιμάνι του Πόρου,  επιβιβαστήκαμε στο Λεωφορείο και  επισκεφτήκαμε στο χωριό Μαρκόπουλο το Προσκύνημα της Παναγίας της Λαγκουβάρδας ή Φιδούσας. Εκεί ξεναγηθήκαμε από τον Εφημέριο του Προσκυνήματος π. Πέτρο για την ιστορία του προσκυνήματος και τα θαύματα της Παναγίας και στο τέλος κάναμε μιά Παράκληση.

Μετά το προσκύνημά μας στο  Ιερό Προσκύνημα, συνεχίσαμε με το λεωφορείο και  προσκυνήσαμε στη Μονή του Αγίου Ανδρέα με τις υπέροχες τοιχογραφίες και το Εκκλησιαστικό μουσείο. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να προσκυνήσουμε και μεγάλο τμήμα Ιερού Λειψάνου του Αγίου Ανδρέα.

Στη συνέχεια φτάσαμε στο Αργοστόλι όπου τακτοποιηθήκαμε στο Ξενοδοχείο μας και είχαμε την υπόλοιπη ημέρα ελεύθερη για φαγητό και να δούμε τα αξιοθέατα της πόλεως  τη γέφυρα των  Άγγλων, τη Λιμνοθάλασσα της Λεβαθός , στην Κοριαλενειος Βιβλιοθήκη κ.α.

Το Σάββατο 20/06/2015 αφού λάβαμε το πρωινό στο ξενοδοχείο μας στις 9.30 π.μ κάναμε με το Λεωφορείο το γύρω του Αργοστολίου, πήγαμε στις Καταβόθρες και σε άλλα αξιοθέατα της πόλεως και στη συνέχεια αναχωρήσαμε για την Ιερά Μονή Κυπουραίων.

Εκεί από τον Ηγούμενο της Μονής Θεοδόσιο στο Καθολικό, μας μίλησε για την ιστορία της Μονής και προσκυνήσαμε τμήμα του Τιμίου Σταυρού και πολλά Ιερά Λείψανα τοπικών και όχι μόνο Αγίων.

Μετά πήγαμε στο Ληξούρι και προσκυνήσαμε στον Ιερό Ναό του  Αγίου Σπυρίδωνος όπου βρίσκονται τμήματα Ιερών Λειψάνων του Αγίου Παναγή του Μπασιά.

Μετά αφού θαυμάσαμε  από ψηλά την Παραλία του Μίρτου, πήγαμε στη περιοχή της Αγίας Ευθυμίας όπου είχαμε δύο ώρες ελεύθερες για το μεσημεριανό μας Γεύμα.

Στις 5.00 αναχωρήσαμε για το σπήλαιο της Μελισσάνης που ήταν μια ωραία εμπειρία. Αργά το απόγευμα φτάσαμε πάλι στο Αργοστόλι. Στις 10 το βράδυ τελέσθηκε στο ξενοδοχείο η Ακολουθία του Αποδείπνου και της Θ. Μεταλήψεως.

Τη Κυριακή 21/06/2015, τελευτά ημέρα του προσκυνήματός μας στο νησί, αναχωρήσαμε νωρίς το πρωί από το ξενοδοχείο παίρνοντας το πρωινό σε πακέτο και είχαμε Εκκλησιασμό στην  Ι. Μονή του Αγίου Γερασίμου, όπου είναι "ο Αφέντης" του νησιού και φυλάσσεται ολόσωμο  σκήνωμά του.

Στο τέλος της Θ. Λειτουργίας τελέσαμε Ιερά Παράκληση και κάποιοι κατέβηκαν και στο Κελί-Ασκητήριο του Αγίου.

Το μεσημέρι αναχωρήσαμε για την Σάμη, στον Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου όπου φυλάσσονται η Ιερά Εικόνα και τα Λείψανα των Αγίων Φανέντων.

Μετά πήγαμε στον Πόρο όπου είχαμε ελεύθερο χρόνο για μεσημεριανό φαγητό .

Στις 4.10 στο  λιμάνι του Πόρου επιβιβαστήκαμε στο πλοίο όπου στις 16.30 είχαμε  επιστροφή για τη Κυλλήνη.

Από τη Κυλλήνη πήγαμε στη Πάτρα όπου προσκυνήσαμε την τιμία Κάρα του Αγίου Ανδρέα και τον τίμιο Σταυρό του, στον ομώνυμο μεγάλο Ιερό Ναού του.  και εν συνεχεία  με στάσεις καθ'οδόν επιστρέψαμε στις 11.30 το βράδυ στην Ενορία μας.