Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Έγινα 37...



Ο Θεός με αξιώνει να κλείσω ένα χρόνο ακόμη και συνολικά 37 σε αυτή την ζωή! Μια ηλικία που μου έχει επιτρέψει να γευτώ χαρές, λύπες, εμπειρίες, να πάρω και να δώσω αγάπη, να υλοποιήσω όνειρα και να ξεχάσω κάποια...! Η νεότητα αρχίζει να τελειώνει και το άσπρο (προς το παρόν στα γένια) να αρχίζει να έρχεται...! Ταυτόχρονα να ξεπετάγονται τα παιδιά και από μωρά να γίνονται παιδιά, η σύζυγος συνοδοιπόρος και αυτή να ωριμάζει όπως και εγώ και να έχουμε βιώματα και εντός του ράσου...! Από το νεώτερος στη τάξη αρχίζουμε να μπαίνουμε στη μέση περίπου ....Τόσα πολλά και τόσα λίγα σε σχέση με άλλους μεγαλύτερους...! Δοξολογώ τον Θεό για τις ευεργεσίες! Τον παρακαλώ για τα σφάλματα και τις αδυναμίες και μαζί με Εκείνον και την μητέρα Του την Παναγία και όλους τους Αγίους, παρακαλώ και εσάς που διαβάζετε αυτές τις σκέψεις της στιγμής...πριν χαθούν και αυτά και η στιγμή και γίνουν απλά μνήμη και παρελθόν... και ένα παρόν στη χώρα μας και ένα μέλλον τόσο αβέβαιο που ευτυχώς ακόμη έχω κρατήσει την πίστη μου, την ψυχραιμία μου και την αισιοδοξία μου! Σας ευχαριστώ όλους που υπάρχετε και μοιραζόμαστε σκέψεις και στιγμές...! Θα κλείσω με ένα τραγούδι παλιό που νομίζω όμως ότι πάντα με εκφράζει σε κάθε μου γενέθλια...! Το αφιερώνω σε όλους και όλες...! https://www.youtube.com/watch?v=kAL2kpuvnUc ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ...ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ! ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΑ ΧΑΡΑΣ...ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ...ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΑΛΙ!:)

http://www.despinavandi.gr Δέσποινα Βανδή - Σήμερα Μουσική: Φοίβος Στίχοι: Φοίβος Δίσκος: Άντε γειά ℗ & © 2002 Heaven Music Σκηνοθεσία: Κώστας Καπετανίδης
YOUTUBE.COM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή