Σελίδες

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019

Ένας Μεσαιωνιστής - δήθεν Μεσσιανιστής απαντά…!



του π. Αντωνίου Χρήστου


Αγαπητοί Αναγνώστες, είμαι σίγουρος ότι σας παραξενεύει ο τίτλος του σημερινού άρθρου μας, ίσως και με την ολοκλήρωση της ανάγνωσής του, να σας παραξενέψει και η θεματολογία του. Με αφορμή όμως άλλης μιας «παρέλασης» αυτής του Athens Pride 2019 στο κέντρο της Αθήνας το οποίο είχε κεντρικό σύνθημα «Ο δρόμος έχει τη δική μας ιστορία» και ένα άρθρο αχαρακτήριστο (στη κυριολεξία) που δημοσιεύτηκε από την σελίδα του zougla.gr με τίτλο «Πολλοί άνθρωποι καταφεύγουν στονΘεό επειδή δεν τούς καταδέχεται η Αμαρτία»  με υπογραφή ψευδώνυμου   «Ο Υπο-Κοσμικός» (Σάββατο 8 Ιουνίου), μας προκάλεσε να απαντήσουμε.

Πριν ξεκινήσουμε να ενημερώσουμε όσους δεν γνωρίζουν και να υπενθυμίσουμε σε όσους γνωρίζουν, ότι το Athens Pride αποτελεί ορόσημο για τη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα, καθώς συμπληρώθηκαν 15 χρόνια από το πρώτο Pride στην Αθήνα, 50 χρόνια από την εξέγερση του Στόουνγουόλ στους δρόμους της Νέας Υόρκης, στις 28 Ιουνίου 1969, η οποία στάθηκε αφορμή για να δημιουργηθεί ένα μεγάλο κίνημα αντίδρασης για την κοινότητα και ιδιαίτερα φέτος ήταν αφιερωμένο στη μνήμη Ζακ Κωστόπουλο, που όλοι είδαμε από τις δέκτες της τηλεοράσεως πως χάθηκε στις 21 Σεπτεμβρίου 2018. Οι συμμετέχοντες υπό τους ήχους τυμπάνων, κρατώντας σημαίες στα χρώματα του ουράνιου τόξου πραγματοποιούν πορεία προς την Ομόνοια, με σκοπό διακρίσεις και τις προκαταλήψεις σε βάρος των ΛΟΑΤΚΙ.

Όλα αυτά ακούγονται ωραία, στο γραπτό κείμενο, αν όμως είσαι εκεί, ή το παρακολουθήσεις από βίντεο ή φωτογραφίες, αν ακούσεις τις δηλώσεις των διοργανωτών ή των συμμετεχόντων και ιδιαίτερα κείμενα σαν αυτό που παραπέμπουμε παραπάνω, θα διαπιστώσει κανείς ότι πλέον «οι διακρίσεις και τις προκαταλήψεις σε βάρος των ΛΟΑΤΚΙ», μάλλον έχει αντιστραφεί και συμβαίνει το αντίστροφο, όποιος είναι ετερόφυλος, είναι μέλος της Ορθόδοξης Εκκλησίας (όχι του παπά Κλεομένη ή της Ελένης Λουκά που είναι ακραίοι ή γραφικοί και δεν ανήκουν στους κόλπους της, αφού είναι Γ.Ο.Χ).! Πλέον ο αντιρατσιστικός νόμος τους προστατεύει τόσο πολύ, που όποιος στραφεί έστω και λεκτικά αλλά με επιχειρήματα εναντίον τους, κινδυνεύουν να καταδικαστούν (στη χειρότερη περίπτωση) ή να συρθούν στα δικαστήρια (στη καλύτερη…) για να υπάρχει φυσικά ο φόβος ή η απομόνωση φωνών που αντιτίθενται στα σχέδιά τους. Επειδή όμως θα μιλήσουμε με τη γλώσσα της αλήθειας και πραγματικά όχι εμπάθειας, εμείς προχωράμε στις παρακάτω γραμμές.

Μέσα από αυτό το άρθρο μας λοιπόν, θα προσπαθήσουμε απαντήσουμε στα κύρια σημεία στο άρθρο που δημοσιεύτηκε παραπάνω, αντιλαμβάνεστε ότι για λόγους έκτασης και συντομίας δεν μπορούμε να το αναδημοσιεύσουμε όλο άμεσα, μόνο έμμεσες αναφορές, στα τρωτά του σημεία, εκεί που μας αφορούν και διαφωνούμε.

Στην αρχή του συγκεκριμένου άρθρου και σε όλη την παράγραφο, στην ουσία ανατρέπει την αλήθεια της Εκκλησίας και της Αγίας Γραφής  Γεν. 1,27 «καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς». Μάλιστα ο αρθρογράφος θεωρεί όπως χαρακτηριστικά λέει «ότι αποτελεί μία από τις αναρίθμητες αποδείξεις ότι η Ηλιθιότητα τού Ανθρωπίνου Είδους είναι απύθμενη» αν κάποιος πάει να πατήσει πάνω σε αυτή την αλήθεια. Από που το συμπέρανε; Από άποψη Θεολογική; Από άποψη βιολογική και οντολογική του ανθρωπίνου είδους; Είναι άλλο πράγμα τι είμαι και πως πλάσθηκα και άλλο πράγμα τι θέλω να είμαι και πως επέλεξα να ζω! Εμείς ως Εκκλησία δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με την άσκηση της ελευθερίας του ανθρώπου και τις επιλογές του, ο κάθε ένας να αναλάβει την ευθύνη των επιλογών του, όμως δεν μπορούμε να συναινέσουμε στην ανατροπή της οντολογίας και φυσιολογίας, στα ανθρώπινά πάθη και τις επιθυμίες ανατρέποντας το θέλημα Του Θεού, να γίνονται αξίες παναθρώπινες και ο Θεός και όσοι τον ακολουθούν να στερούνται «αγάπης» και «κατανόησης». Δεν μπορούμε ο όρος Πατέρας και Μητέρα και ο ρόλος τους, από τόσο ιεροί και απαραίτητοι, να μετατρέπονται σε μία νύχτα Γονέας 1 και Γονέας 2, γιατί δεν βολεύει τις δικές τους επιλογές, που στο κάτω κάτω βρήκανε και πάνε να ανατρέψουνε και όχι τους επιβλήθηκαν όπως εσφαλμένα προσπαθούν να πείσουν τη κοινή γνώμη!

Μιλάει ο αρθρογράφος για έναν εκβιασμό, με χυδαίες εκφράσεις, που δήθεν επιβάλουν οι ετεροφυλόφιλοι στους ομοφυλόφιλους, ότι ή αλλάζουν ή θα πάθουν κακό…! Το αντίθετο συμβαίνει στη πράξη. Έχουμε αναφέρει και σε άλλο άρθρο μας στο παρελθόν με άλλη βέβαια αφορμή, ότι η ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα, στην αρχή εγείρει δικαιώματα, μετά ομιλεί για πλήρη ισότητα και όταν γίνει πλειοψηφία σε κοινωνίες και αποκτήσει τον απόλυτο έλεγχο και την ισχύει, τότε απαιτεί από όσους δεν ανήκουν στη κοινότητα απόλυτη αφομοίωση ή εξόντωση με απροκάλυπτους  διωγμούς, κοινωνικά, νομικά, επαγγελματικά κ.α. Θα αναφέρουμε απλά το γνωστό και υπαρκτό παράδειγμα που κάποιος ανθοπώλης στο εξωτερικό, αρνήθηκε να στολίσει «τον γάμο» δύο ομοφυλόφιλων και αυτοί με συνεχόμενες νομικές αγωγές κατάφεραν να του κλείσουν το μαγαζί και νομικά και επαγγελματικά και οικονομικά να τον εξοντώσουν..! Το πιο απλό δεν θα ήταν να στραφούν σε άλλο ανθοπώλη; Έτσι δεν κάνει ένας που δεν βρίσκει εξυπηρέτηση σε οποιοδήποτε μαγαζί;  Μόνο ένα ανθοπωλείο άλλωστε υπήρχε; Το συνειδησιακό πρόβλημα και η ελευθερία κάποιου δεν μετρά; Μόνο υποχρεώσεις; Κανένα δικαίωμα;

Παρακάτω αναφέρει ο αρθρογράφος ότι : «Με τη (Λ.Ο.Α.Τ.Κ.Ι.) Σεξουαλικότητα» ασχολούνται περισσότερο οι επικριτές τής συγκεκριμένης κοινότητας παρά τα ίδια τα μέλη τής κοινότητας». Αλήθεια; Ποιος το κάνει αξία ζωής; Δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι όλοι από παραδοσιακές οικογένειες προέρχονται, αυτές είναι οι ρίζες τους και δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν ως υπάρξεις, αν δεν ήταν αυτοί με τους οποίους τώρα επικρίνουν και καταδικάζουν;

Στη συνέχεια μιλά «για ¨θρησκομανείς μεσαιωνιστές¨ που στα άτομα που δεν είναι «straight τα αντιμετωπίζουν αποκλειστικώς ως «αντικείμενα»»·  που έχουν διαρκώς το μυαλό του στο «ανώμαλο» σεξ· που δεν έχει συναισθήματα, ταλέντα, κοινωνική προσφορά, πνευματικές αναζητήσεις και ευγενείς δραστηριότητες». Δεν ξέρω τι βιώματα έχει ο αρθογράφος και δεν αμφισβητώ ότι υπάρχουν και πολλοί άνθρωποι ανακόλουθοι στην πίστη τους και σε όσα πρεσβεύει ο Χριστός και η Εκκλησία. Όμως  μιλάμε ότι κάθε άνθρωπος είναι εικόνα Θεού και μπορεί να πραγματοποιήσει και το καθ΄ ομοίωσιν. Επίσης αντικειμενικά να το πάρει κανείς θα δει ότι πολλοί σπουδαίοι στη μουσική, στις τέχνες και τα γράμματα, ήταν ομοφυλόφυλοι, αυτό δεν σημαίνει ότι η ομοφυλοφυλία τους τους έκανε αυτό που είναι, στο τομέα που διακρίθηκαν και ούτε κανείς δικαιούται να χλευάσει κανέναν για τις επιλογές του άλλου. Να διαφωνήσει μπορεί, να αντιπροτείνει μπορεί, όχι όμως να αναγκάσει κάποιον και φυσικά να τον υποβιβάσει από την ανθρώπινη αξία σε αντικείμενο. Η Εκκλησία μιλάει πάντα για αγάπη και σεβασμό στο ανθρώπινο πρόσωπο και ποτέ τα παντρεμένα ζευγάρια να μην κάνουν τον άλλον αντικείμενο ηδονής! Πως κάποιος στο όνομα της αντικειμενικότητάς του, διαστρέφει διδασκαλίες και αμαυρώνει πορείες  αιώνων;

Ο αρθρογράφος συνεχίζοντας χρησιμοποιεί στην ειρωνική του φράση: «Όπως γίνεται αντιληπτό, οι θέσεις στον «Παράδεισο» είναι κατειλημμένες από ετεροφυλόφιλους που χρησιμοποιούν τη Θρησκεία ως τη βολική περιγραφή τής δικής τους κρεβατοκάμαρας.»! Εμείς δεν είμαστε στη θέση να κρίνουμε κανέναν. Μόνο ο Χριστός κρίνει! Όποιος μπαίνει στη θέση της κρίσεως του Κυρίου, ουσιαστικά γινόμαστε στη κυριολεξία Αντί-Χριστοί, αφού οικειοποιούμαστε κάτι που δεν μας ανήκει. Άρα ο Θεός θα μας κρίνει όλους, αλλά δεν μπορούμε να μη διδαχθούμε από το τι έγινε στα Σόδομα και τα Γόμορρα και δεδομένο τι λέει ο Απόστολος Παύλος: « ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται» Α Κορ. 6,9  . Ο Απόστολος είναι επίσης και ποιμένας και αγωνίζεται για την σωτηρία του ποιμνίου και γι’ αυτό προειδοποιεί, όμως δεν αντικαθιστά τον Χριστό, άλλωστε μιλά και για άλλα πάθη όχι μόνο τους ομοφυλόφιλους…όλοι κινδυνεύουμε αν δεν προσέξουμε και όλοι έχουμε ελπίδα, αν προσπαθήσουμε να αγωνιστούμε!

Εδώ που το παρακάνει ο αρθρογράφος είναι στην ευθεία αμφισβήτηση και ουσιαστικά βλασφημία για το Αειπάρθενο της Παναγίας μας και την Παρθενία του Κυρίου μας, χαρακτηρίζοντας «ως βολικά αφηγήματα για τούς μεσαιωνικούς εγκεφάλους, διότι έτσι αποφεύγεται η απευκταία διαδικασία τής ΣύγκρισηςΦαντάζεστε σε πόσο δύσκολη θέση θα έρχονταν πολλοί αν ήταν σεξουαλικώς ενεργοί;». Τώρα και με την ψήφιση του νέου νόμου, όλα αυτά αμνηστεύονται δυστυχώς, αν εμείς πούμε κάτι προσβλητικό για όλους αυτούς, θα έχουμε δίωξη και τις συνέπειες του νόμου! Ποιος Αλήθεια διώκεται τελικά; Ο Κύριος είχε τα αδιάβλητα πάθη, αλλά ήταν εκούσια η Παρθενία Του, όπως και της Θεοτόκου που με το γένοιτό μου κατά το ρήμα σου, αμέσως γίνεται η εκλεκτή και η Υπερτέρα των Αγγέλων.

«Είθε να φτάσει κάποτε ο «Παράδεισος», να είναι γεμάτος από ανθρώπους που θα έχουν αφήσει ως κληροδότημα στη ζωή την Ανθρωπιά και όχι από αυτούς που ανάβουν κάθε μέρα ένα κερί στο εικονοστάσι τής Γκετοποίησης». Συνεχίζει να μας απογοητεύει ο αρθρογράφος, ολισθαίνοντας όλο και περισσότερο, αφού κατά αυτόν η ανθρωπιά, είναι όσους αποδέχονται την ανατροπή της οντολογίας και όσοι δεν το αποδέχονται και έχουν μυστηριακή ζωή, αυτοί δεν θα είναι στο παράδεισο, αφού η Εκκλησία είναι γκέτο! Είπαμε και πάνω ότι ο Θεός θα κρίνει και όχι εμείς! Όμως στην Εκκλησία πάμε για να αγωνιστούμε και να μετανοήσουμε και όχι για να επιβραβευτούμε από μόνοι μας…!

Τέλος ο αρθρογράφος κάνει μια ηρωική έξοδο λέγοντας : Όλοι αξίζουμε να είμαστε Υπερήφανοι. Και αφού αναφέρω ότι η «Γιορτή Υπερηφάνειας 2019» είναι αφιερωμένη στον στυγνώς φονευθέντα Ζακ Κωστόπουλο, θα κλείσω ετούτο το πόνημα με το έξοχο και συγκινητικό σλόγκαν που επέλεξαν οι διοργανωτές τής φετινής εκδήλωσης..: «Ο Δρόμος έχει τη δική μας ιστορία»!!! Η Εκκλησία ξέρετε ξεκινάει αντίστροφα, από την ταπείνωση! Δεύτερον επειδή οικειοποιείται κάποιος τον θάνατο ενός νέου ανθρώπου που κανείς δεν το δέχεται και εγκρίνει, δεν σημαίνει ότι αποδεχόμαστε και τις δικές τους επιλογές έναντι στο γενετήσιο ένστικτο και σώνει και καλά πρέπει να αλλάξουμε όλοι γι΄ αυτό ως φόρος τιμής στη μνήμη του ! Όσο για την φράση ότι «ο Δρόμος έχει τη δική μας ιστορία» και κλεμμένος είναι από το γνωστό τραγούδι και μάλιστα παραποιημένος! Ο δρόμος έχει την δική του ιστορία και την ιστορία την αποτιμούν οι ιστορικοί του μέλλοντος με το αίμα και τη θυσία των προσώπων και των γεγονότων!  Η γύμνια, ή το ημίγυμνο, τα δημόσια φιλιά, ο χλευασμός των άλλων και οι πολύχρωμες σημαίες δείχνουν ένα κίνημα, αλλά ο κόσμος αμφιβάλλουμε αν θα είναι καλύτερος στο μέλλον! Ότι δεν είναι με τον Θεό δεν είναι και κάτι που αξίζει και ο Θεός αποκαλύπτεται δεν αλλάζει η φύση του με βάση τα θέλω μας…! Καλή μετάνοια σε όλους! Αμήν!  

ΠΗΓΗ : Κιβωτός της Ορθοδοξίας, Αναδημοσίευση : http://euxh.gr Συντάκτης  π.Αντώνιος Χρήστου


1 σχόλιο:

Αφήστε το σχόλιό σας απλά με κόσμιο τρόπο.