Σελίδες

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Περί «Γάμων» Ομοφυλοφίλων (ή Ομοφύλων) ….:



Μεγάλη κουβέντα και διχασμός έγινε στη χώρα μας τις τελευταίες ημέρες, για το θέμα των «Γάμων» μεταξύ ανθρώπων του ίδιου φύλου στη νήσο Τήλο. Το θέμα είναι πολυδιάστατο, όπως και ποικίλες και αντίθετες, είναι οι απόψεις που ακουστήκανε και ακούγονται από Νομικούς, Πολιτικούς, Κληρικούς, Ψυχολόγους, Κοινωνιολόγους, Θεολόγους, Ομοφυλόφιλους, Δημοσιογράφους κ.α, στα διάφορα τηλεοπτικά παράθυρα, ηλεκτρονικά blogs και τα υπόλοιπα έντυπα και μέσα μαζικής ενημέρωσης . Θα ήταν ψέματα αν πω, ότι μπόρεσα να τα παρακολουθήσω όλα όσα ειπώθηκαν, αλλά θα προσπαθήσω να καταθέσω και την δική μου άποψη για το θέμα :
Καταρχήν να σημειώσω ότι όταν ήμουν μικρός την δεκαετία του 1980 στην τοπική κοινωνία που μεγάλωσα (Νέα Κίος Αργολίδας), αλλά και στις ταινίες της εποχής (κυρίως τις κωμωδίες) και στη γενικότερη κοινωνική αντίληψη, όποιος έλεγε ότι ήταν ομοφυλόφιλος (καταρχήν δεν ήταν γνωστός και τόσο αυτός ο όρος, αλλά η γνωστή βρισιά …. και οι υποτιμητικές εκφράσεις όπως αδελφή ή συκιά κ.α), ήταν περίγελος όλων. Δεχόταν την περιφρόνηση και των κοινωνικό ρατσισμό και αποκλεισμό. Η οικογένεια που είχε ένα τέτοιο μέλος το έφερνε βαρέως και γενικά ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να είναι κάποιος, μαζί με το να παίρνει ναρκωτικά ή να έχει κάνει φόνο! Η πρώτη επαφή με το φαινόμενο της ομοφυλοφιλίας ως πραγματικότητα σε εμένα έγινε αντιληπτή από το 2000 και μετά όπου ασχολήθηκα με το internet και τα chat rooms! Εκεί κατάλαβα ότι το φαινόμενο δεν είναι μια εξαίρεση, αλλά κανόνας για πολλούς συμπολίτες μας. Τον Ιούλιο κλείνω τα τριάντα και αισθάνομαι ότι μέσα σε 15 μόλις χρόνια η Ελληνική κοινωνία πέρασε στο άλλο άκρο! Δηλαδή σε μερικούς χώρους (μόδας, καλλιτεχνικό, τηλεόρασης κ.α) όποιους δεν είναι ομοφυλόφιλος δεν έχει θέση και δεν είναι αποδεκτός! Προχθές σε τηλεοπτική μεσημεριάτικη εκπομπή, ήταν σε τηλεοπτικό παράθυρο ο γνωστός δημοσιογράφος και αθλητικογράφος με τα παράξενα δόντια και ομιλία, αλλά γνωστός για την ευθύτητά του Γιώργος Γεωργίου, επειδή τόλμησε να πει «αδελφές» και «αδελφάτο» τους gays, όλο το πάνελ, ήταν εναντίον του και μάλιστα δύο αν θυμάμαι καλά αποχώρησαν κι όλας….!! Από το ένα άκρο στο άλλο λοιπόν και όλα αυτά μέσα σε 10-15 χρόνια!Είναι γνωστό λοιπόν δυστυχώς, ότι σαν έθνος, κράτος και κοινωνία, χάνουμε συχνά το μέτρο, μας λείπει η ψύχραιμη και ώριμη ματιά και όπως θα προσπαθήσω να δείξω παρακάτω, μας διακατέχει έντονα η έλλειψη δημοκρατίας. Αν το πιάσουμε και θεολογικά το θέμα, εκεί και αν είναι ότι είμαστε αλλού και άλλού…!!! Ας ξεκινήσω και ο Θεός βοηθός :
Θεολογική οπτική γωνία : Ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο σε δύο φύλα άνδρα και γυναίκα ισότιμα αλλά με ιδιαιτερότητες ! Το μυστήριο του γάμου θεσπίστηκε από τον Θεό, για την ολοκλήρωση του ζευγαριού και την από κοινού άθληση και την από κοινού σωτηρία. Βασικό καρπό (αλλά όχι και ο μόνος) και προνόμιο στο γάμο είναι η απόκτηση τέκνων και η από κοινού διαπαιδαγώγηση από τους γονείς και τους ανάδοχους τους, για να εντρυφήσουν την εν Χριστώ ζωή. Γονείς και παιδιά αποτελούν την κατ’ οίκον Εκκλησία που μετέχουν προσωπικά και ομαδικά στην κοινή καθολική Εκκλησία εντός και εκτός του Ιερού Ναού και στη γενικότερη Εκκλησιαστική ζωή. Αυτά είναι τα κριτήρια του Θεού και για όποιους θέλουν να υιοθετήσουν το θέλημά Του στη ζωή τους.Όμως από την εποχή της Παλαιάς Διαθήκης έχουμε εκ μέρους του ανθρώπου παρεκκλίσεις αυτού του ιδανικού τρόπου ζωής. Στην αρχή με την μοιχεία σε ήδη γάμους ή με πορνεία χωρίς τέλεση γάμου. Στη συνέχεια ήρθε και η διαστροφή δηλαδή η σεξουαλική πράξη μεταξύ δύο ανδρών ή γυναικών μεταξύ τους. Είναι γνωστά μέχρι σήμερα και έχει περάσει και στο καθημερινό λεξιλόγιό μας για τα «Σόδομα και τα Γόμορρα». Φυσικά και στην Καινή Διαθήκη διατηρήθηκαν γι’ αυτό και ο απόστολος Παύλος μιλά για τους "αρσενοκοίτες" ότι δεν πρόκειται να κληρονομήσουν την Βασιλεία των Ουρανών. Αυτή η διδασκαλία και η στάση της Εκκλησίας διατηρείται ως τις μέρες μας, γιατί σκοπός είναι η σωτηρία του ανθρώπου και όχι το βόλεμα και το χάδεμα αυτιών, για οικονομικές, πολιτικές, κοινωνικές και επαγγελματικές ανταποδόσεις και συμφέροντα.Πριν κλείσουμε με την θεολογική άποψη, έχουμε να θέσουμε το εξής ερώτημα : Μπορεί να αποδεχθεί η Εκκλησία κάποιο μέλος της να είναι ομοφυλόφιλος και μάλιστα να το παντρέψει;Η απάντηση κατά τη γνώμη μου είναι η εξής : Κάθε άνθρωπος είναι πλασμένος κατεικόνα και καθομοίωσιν Θεού. Η Εκκλησία διασώζει στο ακέραιο όλο το ανθρώπινο πρόσωπο και δέχεται άλλους τους ανθρώπους στους κόλπους της. Ο Χριστός άλλωστε σταυρώθηκε και έχυσε το αίμα Του, για όλους τους ανθρώπους. Από την άλλη όμως όποιοι θέλουμε να είμαστε μέλη της Εκκλησίας, πρέπει να αρνηθούμε τον ευατό μας (εγωισμό, προσωπικές αντιλήψεις και τα θέλω μας) να σηκώσουμε τον προσωπικό Σταυρό μας (τον προσωπικό αγώνα μας στη ζωή) και να ακολουθήσουμε τον Χριστό, όπως έκανα όλοι οι Άγιοι στη ζωή τους! Γι’ αυτό η Εκκλησία αγαπάει όλους τους αμαρτωλούς και αιρετικούς και στην προκειμένη περίπτωση τους ομοφυλόφιλους, αλλά από την άλλη απορρίπτει και απεχθάνεται την αμαρτία, αίρεση και ομοφυλοφιλία! Αυτό είναι η ασφαλιστική δικλείδα για όλους! Δηλαδή σαν πρόσωπα δεν απορρίπτεται κανείς, σαν γενική όμως αμαρτωλή κατάσταση όμως κάποιοι επιμένουν να ταυτίζονται μαζί της, αντιλαμβανόμαστε ότι η Εκκλησία δεν μπορεί και δεν πρέπει να τους αποδεχθεί! Αλίμονο μάλιστα αν το έκανε, τότε δεν θα ήταν Εκκλησία, αλλά ένα ανθρώπινο καθίδρυμα με επίγεια και όχι αιώνια προοπτική!Για τους ομοφυλόφιλους που υποστηρίζουν ότι ο Θεός τους έπλασε έτσι, γιατί γεννήθηκαν με περισσότερες θηλυκές ορμόνες, φυσικά πρόκειται για αστειότητες : Ιδιαίτερα στις μέρες μας με την κατάλληλη ορμονοθεραπεία αυτό διορθώνεται όπως ή κάθε ανθρώπινη κοινή ασθένεια. Άλλα αυτό όμως…άλλο το σύνθημα «Είμαστε περήφανοι γι’ αυτό που είμαστε» που είναι συνειδητή επιλογή. Σε συζητήσεις που έχω κάνει μέσω internet με διάφορους ομοφυλόφιλους τους λέω και το εξής : Εγώ από τα 16 μου ήμουν στο Οικοτροφείο του Εκκλησιαστικού Λυκείου Κορίνθου, σε ένα θάλαμο με άλλους 20 μόνο με αγόρια! Το ίδιο και στην Ανωτέρα Εκκλησιαστική Σχολή Αθηνών από τα 18 μέχρι τα 21 μου επίσης στο ίδιο δωμάτιο με άλλους 4. Δηλαδή επί 6 χρόνια είχα συμμαθητές και συμφοιτητές μόνο αγόρια και όμως όχι gay δεν έγινα απλά, αλλά ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό! Το ίδιο και στο στρατό στα 27 μου! Πως εσείς που ήσασταν στο σπίτι σας και χωρίς αγόρια δίπλα σας και σε σχολεία που ήταν μικτά αγόρια και κορίτσια και φροντιστήρια κτλ και κατορθώσατε να γίνετε;Θα κλείσω την Εκκλησιαστική άποψη με ένα τελευταίο που ακούστηκε πολλές φορές αυτές τις ημέρες : Κατηγορούν την Εκκλησία ότι δεν πρέπει να μιλάει για το θέμα και γενικά τις αποδίδουν υποκρισία, γιατί η ίδια έχει στους κόλπους της πολλούς κληρικούς ομοφυλόφιλους. Φυσικά όσοι τα λένε αυτά, θα πρέπει όχι να λένε πρόσωπα ανώνυμα, αλλά να καταθέσουν συγκεκριμένα ονόματα και αποδείξεις, με επώνυμες καταγγελίες για να μπορέσει να κινηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία! Εκκλησία είμαστε όλοι και κληρικοί και λαϊκοί και υπάρχουν τα κωλύματα της Ιερωσύνης. Κανείς δεν μπορεί να είναι κληρικός και ομοφυλόφιλος, αλλά θα πρέπει να αποδεχθεί με συγκεκριμένες διαδικασίες με σεβασμό πάντα προς το ανθρώπινο πρόσωπο, όσο χαμηλά και να έχει πέσει, όσο αμαρτωλός και αν είναι! Την κρίση την έχει μόνο ο Χριστός στη Δευτέρα Παρουσία, εμείς οι άνθρωποι έχουμε μόνο την συγχώρεση (σε περίπτωση αδικίας). Όποιος οικειοποιείται την κρίση του Χριστού, δηλαδή την κατάκριση και την Ιεροκατηγορία στη συγκεκριμένη περίπτωση, τότε αυτός στην ουσία γίνεται Αντίχριστος (Αντί-Χριστού) και άρα εκπίπτει σε αυτό που είπε ο Χριστός «Μη κρίνετε για να μη κριθείτε». Άλλο σαν πρόσωπο όμως άλλο η Ιερωσύνη! Καλύτερα με κομποσκοίνι ή στον κόσμο και στο Παράδεισο παρά με πετραχήλι και στην Κόλαση! Αυτά είναι ξεκαθαρισμένα! Επίσης ο κάθε Ιερέας και γενικότερα Κληρικός δεν προβάλει τον ευατό του στην Εκκλησία! Δηλαδή ότι αμαρτία και πάθος να έχει δεν πρόκειται να το κάνει κανόνα για τους άλλους! Ίσα-ίσα ο κόσμος δεν μπορεί να ξεχωρίσει ότι οι Ιερείς είναι και άνθρωποι…!Νομίζω ότι πολλά είπα και ότι έγινα σαφής. Αυτά είναι αποδεκτά όμως για όσους έχουν τον νόμο του Θεού ή προσπαθούν τουλάχιστον, να έχουν στη ζωή τους. Τι γίνεται όμως γι΄ αυτούς που τον έχουν βγάλει απ’ έξω; Γι’ αυτό θα προσπαθήσω να ασχοληθώ με το θέμα και από άλλες οπτικές γωνίες, χωρίς να είμαι και ειδικός βέβαια.
Νομική οπτική γωνία : Το θέμα του Γάμου των ομοφυλοφίλων, τοποθετείται στο Νόμο που πέρασε η Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ το 1983 για τον Πολιτικό Γάμο (για την Εκκλησία νομικά ισχύει, αλλά πνευματικά είναι ανύπαρκτος και είναι πορνεία ανεξαρτήτου φύλου). Οι ομοφυλόφιλοι θεωρούν ότι επειδή ο νόμος μιλάει για πρόσωπα και όχι για φύλο, άρα ότι μπορούν και αυτοί ως Έλληνες Πολίτες να τελέσουν τέτοιο γάμο και να απολάβουν και αυτοί τα ευεργετήματά του. Σε αυτή τη λογική θεώρησε και ο δήμαρχος Τύλου, ότι διασώζει την νομιμότητα και όχι ότι την παραβιάζει, αφού ο νόμος είναι ασαφής για πολλούς. Όμως από στιγμή που κάποιος Εισαγγελέας (κ. Σανιδάς) εξέφρασε αντιρρήσεις, από στιγμή που ο ίδιος Υπουργός Δικαιοσύνης ήταν κάθετος έπρεπε να περιμένει να διευκρινισθεί το θέμα! Γιατί βιασύνες; Το βασικό ερώτημα που θέτω είναι το εξής : Γιατί οι ομοφυλόφιλοι έρχονται να διεκδικήσουν «το δικαίωμά τους» στο πολιτικό γάμο που θεσπίστηκε το 1983 τώρα το 2008; Τι άλλαξε τώρα σε σχέση με πριν; Μήπως ο Νομοθέτης δεν διευκρινίζει γιατί θεωρεί αυτονόητο ότι ορίζει και απευθύνεται σε ετερόφυλα φύλα, αφού μέχρι τότε υπήρχε μόνο ο θρησκευτικός γάμος και το κράτος θέσπισε και πολιτικό; Πως ζητούν το νόμο του 1983 αφού η Ολλανδία η πρώτη χώρα στο κόσμο, που επέτρεψε Γάμο σε ομοφυλόφιλα ζευγάρια το έκανε μόλις το 2003, πως ζητούν και εννοούν ότι εμείς το είχαμε θεσπίσει 20 χρόνια πριν; Θα αστειεύονται βέβαια! Φυσικά και δεν το προέβλεπε αυτό και γι’ αυτό η πολιτεία επιχείρησε την θέσπιση προγαμιαίου Συμβολαίου, που ουσιαστικά όριζε και απευθυνόταν προς τους ομοφυλόφιλους παρόλο τις άλλες δικαιολογίες που κατέθεσε! Αντί όμως οι ομοφυλόφιλοι να αρκεσθούν εκεί (είπαμε μας λείπει το μέτρο) αυτοί ζητούν ισότιμο πολιτικό γάμο! Η συνέχεια στις δικαστικές αίθουσες….! Εγώ απλά να θυμίσω ότι με την ανθρώπινη δικαιοσύνη καταδικάσαμε τον ίδιο τον Χριστό σε θάνατο….! Δηλαδή η ανθρώπινη δικαιοσύνη και τα νομικίστικα, από το δίκαιο με το άδικο είναι πολύ κοντά! Επειδή το θέμα θα φύγει από την ανθρώπινη επικράτεια και θα πάει στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια που εκεί ο Γάμος των gay, επιτρέπεται και λόγω εναρμόνισης Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας, αργά ή γρήγορα το θέμα θα περάσει! Γιατί όμως οι νόμοι μόνο περνούν, αλλά η Ευρωπαϊκή εναρμόνιση δεν περνάει και στους μισθούς των Ευρωπαίων στην Ελλάδα και η τιμή των προϊόντων επίσης στην Ελλάδα….αυτό ποιος θα μου το απαντήσει…; Άλλο θέμα βέβαια, αλλά νομίζω το ερώτημα είναι εύλογο!
Πολιτική οπτική γωνία : Οι πολιτικοί κατά την γνώμη μου, είναι σε δύσκολη θέση. Σκοπός του πολιτικού είναι να φροντίζει για το κοινό καλό και εκλέγεται για να αντιπροσωπεύει τις απόψεις των ψηφοφόρων που τους εμπιστεύθηκαν! Εδώ είναι το δύσκολο, ότι πρέπει και το νόμο να τηρούν και να νομοθετούν σύμφωνα με το Σύνταγμα αλλά από την άλλη και τους ομοφυλόφιλους που τους ψηφίζουν και τους πιέζουν (και ενδεχομένως να τους έχουν δεσμευθεί οι πολιτικοί ότι θα τους αποκαταστήσουν αν τους ψηφίσουν) τις θέσεις και τα δικαιώματα να περιφρουρήσουν. Οι πολιτικοί που τους ενδιαφέρει (στην πλειοψηφία αναφέρομαι πάντα) να ξαναβγούν και την επόμενη τετραετία και πάνε με την ποσότητα, τους ενδιαφέρει να υποστηρίζουν κάτι που έχει ρέμα! Αν δηλαδή ζούμε σε κοινωνία που θα έχει πολλούς ομοφυλόφιλους, δεν θα με ξενίσει αν δω και gay Βουλευτή στη Βουλή, ως εκπρόσωπο. Αν η κοινωνία από αντίδραση φέρει ρατσισμό στους gay ενδεχομένως οι πολιτικοί που μπορεί να είναι οι ίδιοι gay να μην υποστηρίξουν τις θέσεις τους όμως για να βγουν! Πάνε όπου φυσάει ο άνεμος δηλαδή, αρκεί να έχουν την στήριξή τους και τον ψήφο τους. Εδώ όμως τίθεται το εξής θέμα : Στην Ολλανδία υπάρχει και κόμμα παιδεραστών! Τι θα κάνουμε δηλαδή; Θα το υιοθετήσουμε με το ίδιο σκεπτικό; Άρα έτσι να κάνουν κόμμα και οι Κλέφτες και οι Δολοφόνοι και γενικά κάθε τέτοια περίπτωση! Στην Ιαπωνία μάλιστα διάβασα ότι ορίζεται και ο γάμος μεταξύ ρομπότ ανθρωποειδών και ανθρώπων! Αν προχωρήσει και η κλωνοποίση στου ανθρώπους θα έχουμε και εκεί κτλ! Το επιχείρημα βέβαια που τίθεται είναι ότι οι gay δεν βλάπτουν κανέναν, είναι φυσιολογικοί σε όλα, με όλες τις υποχρεώσεις που έχουν και οι άλλες πολίτες και διαφοροποιούνται μόνο στο θέμα του κρεβατιού τους, που όμως δεν πειράζουν κανέναν! Αλήθεια δεν πειράζουν κανέναν…; Για να πάμε και στην εθνική άποψη να δούμε…:
Εθνική οπτική γωνία : Είμαστε μια χώρα 10.000.000 και αυτή την στιγμή έχουμε 1.000.000 μετανάστες που είναι οι περισσότεροι σε νεαροί ηλικία σε αντίθεση με την ελληνική κοινωνία που σε λίγα χρόνια θα αντιστοιχούν σχεδόν δύο συνταξιούχους ανά ένα εργαζόμενο! Έχουμε δηλαδή έναν μετανάστη ανά 10 κατοίκους. Με δεδομένη την υπογεννιτηκότητα που έχουμε, ποιος θα γεννάει παιδιά σε αυτό τον τόπο; Άλλο λοιπόν ότι δεν πειράζω κάποιον, άλλο ότι είμαι πραγματικά ωφέλιμος και προσφέρω! Βέβαια στις μέρες μας οι όροι : πατριώτης πατρίδα, οικογένεια, γονιμότητα κτλ, σε πολυπολιτισμικές κοινωνίες είναι ξεθωριασμένα μπροστά στην λαίλαπα της παγκοσμιοποίησης! Μήπως αυτό όμως συμφέρει κάποιους να εξαφανίζονται και όχι ότι έτσι πρέπει κανονικά; Ένα άλλο θέμα επίσης! Έχετε δοκιμάσει να γράψετε την λέξη Greece στο youtbe; Βγάζει ένα σωρό Βιντεάκια από Τουρκία και όχι μόνο δυσφημιστικά για την Ελλάδα! Μία από τις κατηγορίες που μας προσάπτουν είναι η ομοφυλοφιλία! Εμείς φυσικά, φροντίζουμε να τους δικαιώνουμε πανηγυρικά…χωρίς να σημαίνει ότι δέχομαι και τις ακραίες μουσουλμανικές αντιμετωπίσεις του ζητήματος όπου π.χ. Στο Ιράν όποιος είναι gay πυροβολείται επί τόπου και δημοσίως!
Οπτική γωνία των gay : Προσπαθώ να δω το θέμα και από τα δικά τους μάτια! Σίγουρα είναι άνθρωποι που ήταν στο περιθώριο, βίωσαν την περιφρόνηση στο οικείο και ευρύτερο περιβάλλον και επιτέλους (γι΄ αυτούς) βρήκαν την ευκαιρία να ακουστούνε και να μας πούνε ότι υπάρχουν! Άλλο αυτό όμως, άλλο οι ίδιοι όμως να αισθάνονται ότι παίρνουν την Ρεβάνς όπως οι Αφροαμερικανοί στην Αμερική κτλ! Φυσικά όσοι νόμοι και να τους δικαιώσουν και να τους ρυθμίζουν δικαιώματα, θέλει πολύ δρόμο να καθιερωθούν και κοινωνικά! Όμως το πιο δύσκολο είναι, να έχουν ειρήνη στις εσωτερική συνείδησή τους! Ας πούμε ότι οκ είναι επιλογή του ας το σεβαστούμε! Οι αξιώσεις όμως που έχουν να υιοθετούν παιδιά ή π.χ. με νέες μέθοδοι σύλληψης που ανακαλύπτονται ή θα ανακαλυφθούν να κάνουν και δικά τους παιδιά….τα δικαιώματα των παιδιών ποιος τα ρωτάει; Τα δικαιώματά μας σταματούν εκεί που αρχίζουν οι υποχρεώσεις μας και τα δικαιώματα των άλλων! Τι θα γίνει με τα παιδιά που θα είναι υποχρεωμένα να στερηθούν την ομαλή ανατροφή και των δύο γονιών και της μητέρας και του πατέρα; ΓΙΑ ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ; (κατά τη γνώμη μου και οι ίδιοι οι gay και οι νομοθέτες και οι πολιτικοί). Νοείται ισότητα κοινωνική, όταν ο ίδιος ξεχωρίζεσαι από την κοινωνία και το περιβάλλον; Υπάρχουν οργανώσεις ετεροφυλικές; Γιατί αυτοί έφτιαξαν ομοφυλοφιλικές ; Άρα αντί να κατορθώνουν αυτό που διεκδικούν, καταφέρνουν στην ουσία το αντίθετο αποτέλεσμα (κατά τη γνώμη μου πάντα).Πολλά έγραψα, προσπάθησαν φωτίσω το θέμα από διαφορετικές οπτικές γωνίες και σίγουρα δεν είναι το θέμα άσπρο μαύρο! O Θεός ας μας φωτίσει…! Ένα γενικό σχόλιο πάντως είναι ότι έχουμε στην Ελλάδα έλειψη δημοκρατίας! Γιατί; Γιατί οι μειοψηφίες μπορούν να εκφράζουν και να υποστηρίζουν την γνώμη τους, αλλά δεν μπορούν να την επιβάλλουν την γνώμη τους, έναντι της πλειοψηφίας! Οι Γάμοι στην Τύλο αυτό πήγαν να κάνουν, να επιβάλουν την γνώμη τους, χωρίς το κοινωνικό έρισμα και όφελος! Αν τολμούν...ας ζητήσουν και ας κάνουν δημοψήφισμα!
Τέλος ας ελπίσουμε τουλάχιστον να μην κάνουμε την κοινωνία μας, διαγωνισμό της Eurovision…όποιος γνωρίζει την δύναμη των gay στο διαγωνισμό, θα καταλάβει τι εννοώ….!!!!

Διάκονος Αντώνιος Χρήστου

15 σχόλια:

  1. 1/3:
    Καταρχάς θέλω να εκφράσω για ακόμα μια φορά την εκτίμησή μου στο πρόσωπό σου διότι δεν διστάζεις να καταπιάνεσαι με θέματα κοινωνικά και φλέγοντα...μπορεί, τις περισσότερες φορές, να διαφωνώ κάθετα μαζί σου όμως αυτό σου το αναγνωρίζω με χαρά.
    Θα ακολουθήσω τη δομή της τοποθέτησής σου για λόγους σαφήνειας.

    Είναι πολύ θετικό το ότι αναγνωρίζεις πως (και) τη δεκαετία του '80 όποιος ήταν ομοφυλόφιλος "Δεχόταν την περιφρόνηση και των κοινωνικό ρατσισμό και αποκλεισμό". Αυτό είναι το ένα άκρο, όπως λες. Ωστόσο, το άλλο άκρο δεν είναι και τόσο "άλλο". Ο "συμπαθής" δημοσιογράφος κινήθηκε στο πλαίσιο των συνθηκών που περιγράφεις παραπάνω. Χρησιμοποίησε όρους προσβλητικούς και ρατσιστικούς για τους συμπαριστάμενούς του και εσύ αντί να τον "ψέξεις" γι' αυτό, απορείς για το "δημοκρατικό έλλειμμα". Δεν τον έδειραν κι όλας, απλά έπραξαν αυτό που επιτάσσει η ανθρώπινη αξιοπρέπεια, αποχώρησαν από ένα χώρο όπου διακινούνται ιδέες ρατσιστικές...

    Θεολογική οπτική γωνία: Το τί είναι διαστροφή και τί όχι αγαπητέ πάτερ οφείλεται, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό απ'ό,τι νομίζεις, στις υφιστάμενες κοινωνικές συνθήκες. Πώς θα χαρακτήριζε η Σύνοδός σου τον Αβραάμ που, για να αποκτήσει παιδί(τον Ισμαήλ)και έχοντας για γυναίκα τη Σάρα, κοιμήθηκε με τη δούλη του υπό την "ανοχή", αν όχι την "έγκριση" του Θεού; την απάντηση τη δίνεις μόνος σου, αρκεί να την εφαρμόζεις σε όλες τις περιπτώσεις και όχι μεροληπτικά. Στην ουσία τώρα. Ο Θεός πιστεύω πως έπλασε τους ανθρώπους για να φτάσουν στο καθ'ομοίωσιν μέσα από σχέσεις αγαπητικές, αληθινές, σεβασμού, έρωτα, φιλίας. Είναι πολύ κοντόφθαλμο ιστοριολογικά να απομονώνεις μια φράση από το ιστορικό της πλαίσιο και να τη γενικεύεις. Τί αλήθεια κατέκρινε ο Παύλος αναφερόμενος στους "αρσενοκοίτες"; Μήπως είχε υπόψη του συγκεκριμένα περιστατικά και σε αυτά αναφερόταν; Γιατί αν αλλού λέει "αγάπα και κάνε ό,τι θες" τότε εγώ συμπεραίνω πως, στο γενικό πια πλαίσιο, η διαστροφή δεν έγκειται στην ομοφυλοφιλία αλλά στις περιπτώσεις που ο άνθρωπος απέναντί μας αντιμετωπίζεται ως σκεύος ηδονής, ως κομμάτι κρέας και όχι ως πρόσωπο, κάτι που συμβαίνει κατά κόρον τόσο σε ομόφυλα όσο και σε ετερόφυλα ζευγάρια. Επίσης, θεωρώ υποκριτικό αυτό το διαχωρισμό αμαρτωλού και αμαρτίας. Τον θεωρώ υποκριτικό όχι γιατί δεν τον ασπάζομαι αλλά γιατί στη συγκεκριμένη περίπτωση για να δεχτείς κάποιον το κάνεις όχι όπως αυτός είναι αλλά όπως θες εσύ να είναι...Συνεχίζω... πέφτω από τα σύννεφα με τις θεωρήσεις σου περί "ασθενειών"...για αυτούς που επιλέγουν ελεύθερα το ομοφυλοφιλικό μονοπάτι νομίζω με καλύπτουν τα προλεγόμενά μου. Όσο για τα ορμονικά...Η ορμονοθεραπεία που προτείνεις παραπέμπει ευθέως σε πρακτικές Νταχάου και Άουσβιτς... και πριν ξαναχαρακτηρίσεις αστειότητα την ορμονική κατάσταση αυτών των ανθρώπων φρόντισε να ενημερωθείς πρώτα και από έναν ορμονολόγο...
    Έχω και μια ερώτηση να σου κάνω...Γνωρίζεις πως δεκάδες είδη ζώων στη φύση παρουσιάζουν, πέρα από την εποχή του ζευγαρώματος, ομοφυλοφιλική συμπεριφορά; Αφού δέχεσαι(;) πως τα ζώα δεν έχουν ελεύθερη βούληση πως εξηγείς αυτή την "αφύσική" (κατ' εσέ) συμπεριφορά της φύσης; Καλά, για τους ιερείς τι να πω...είναι τουλάχιστον αστειότητα να περιμένεις "συγκεκριμένα ονόματα και αποδείξεις, με επώνυμες καταγγελίες για να μπορέσει να κινηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία"... γίνανε αυτά (και) προ 3-4 χρόνων αλλά φαίνεται πως οι "αρμόδιοι" δεν "αντιλήφθηκαν" τίποτα...Μελετούσαν βλέπεις, όπως ο Χριστόδουλος επί Χούντας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 2/3:
    Νομική οπτική γωνία: "Γιατί οι ομοφυλόφιλοι έρχονται να διεκδικήσουν «το δικαίωμά τους» στο πολιτικό γάμο που θεσπίστηκε το 1983, τώρα το 2008; Τι άλλαξε τώρα σε σχέση με πριν;" Μα, πάτερ μου... το αναφέρεις παραπάνω αυτό που άλλαξε...απλά σήμερα οι άνθρωποι αυτοί βγήκαν από τις σκιές που είχαν κρυφτεί προκειμένου να μην λιντσαριστούν, διαπομπευθούν κ.λ.π..Πλέον μπορούν να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους χωρίς να φοβούνται (τόσο) τη ρατσιστική κοινωνική κατακραυγή που εσύ ο ίδιος αναφέρεις στην αρχή της τοποθέτησής σου...Επίσης, να θυμάσαι πως μιλάς από τη νομική οπτική γωνία και δεν επιτρέπεται να αγνοείς πως σε νομικά πλαίσια τίποτα δεν εννοείται και καμία υπεραπλούστευση τύπου "Μήπως ο Νομοθέτης δεν διευκρινίζει γιατί θεωρεί αυτονόητο ότι ορίζει και απευθύνεται σε ετερόφυλα φύλα, αφού μέχρι τότε υπήρχε μόνο ο θρησκευτικός γάμος και το κράτος θέσπισε και πολιτικό;...Θα αστειεύονται βέβαια! Φυσικά και δεν το προέβλεπε (ο νομοθέτης) αυτό" δεν χωρά. Πέρα από ορμονολόγο ρώτα και έναν νομικό... Ακόμη, να θυμάσαι πως τον Χριστό τον καταδίκασαν δύο δικαιοσύνες...πρώτα εκείνη των παπάδων της εποχής του και μετά η κρατική...Εύλογες οι οικονομικές απορίες σου περί ακρίβειας και μισθών, ρώτα καλλίτερα την απανταχού (πολιτική) "Δεξιά του Κυρίου" με την οποία η Εκκλησία σου συμπορεύεται αρμονικά, δεκαετίες τώρα...

    Πολιτική οπτική γωνία: Τί να πω...εδώ όχι απλά επαναλαμβάνεις το λάθος της προηγούμενης "οπτικής γωνίας" αλλά το τραβάς από τα μαλλιά...δεν θα επαναληφθώ, απλά μιλάμε για την "αστική κοινοβουλευτική δημοκρατία". Έτσι λειτουργεί πάτερ μου, με ρουσφέτια κ.λ.π. Όχι επειδή γίνεται κακή χρήση της αλλά επειδή έτσι είναι από τη "φύση" της...Καμία σχέση δεν έχει με την πραγματική, άμεση δημοκρατία που φυσικά και στην Εκκλησία σου αποφεύγετε να εφαρμόσετε...γιατί άραγε;...

    Εθνική οπτική γωνία: Και έλεγα... τίποτα "εθνικόφρον" σε αυτή την τοποθέτηση;... δυστυχώς, δε με διέψευσες... Αν σε "καίνε" το έθνος και οι παραδόσεις, η γλώσσα και η κουλτούρα αυτά, ξέρεις, μπορούν να διαιωνιστούν και μέσω υιοθετημένων παιδιών, παιδιών που, κατά κύριο λόγο, έμειναν ορφανά από εθνικούς και θρησκευτικούς πολέμους...αν τώρα σε "καίει" η φυλετική συνέχεια...σε παραπέμπω στο προαναφερόμενο Νταχάου...Δεν θα μπορούσα, ωστόσο, να το πιστέψω αυτό για σένα... Όσο για τις "κατηγορίες"...εκτός του ότι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ στον αρχαίο "ελληνικό" χώρο η ομοφυλοφιλία λάμβανε χώρα σε κάποιο βαθμό και όχι στα κρυφά, το αν θα εκλάβει κάποιος έναν τέτοιο χαρακτηρισμό ως κατηγορία έχει να κάνει με το πόσο συντηρητικός, στενόμυαλος και φαλοκράτωρ είναι. Περιττό να πω πως ακόμα και στις μέρες μας το πρότυπο του άνδρα είναι ο "macho man", o ...και δέρνω... Το γιατί λοιπόν θα έπρεπε να ενδιαφέρουν (ειδικά) τους χριστιανούς τέτοιες "κατηγορίες" είναι ένα ακόμα ερώτημα που σου θέτω...

    Οπτική γωνία των gay: Εδώ ταιριάζει το "όποιος σπέρνει ανέμους, θερίζει θύελλες"... Θα ήταν απολύτως λογική και από κοινωνική και από ψυχολογική πλευρά η οποιαδήποτε ρεβανσιστική πρακτική αυτών των ανθρώπων. Εδώ όμως δεν πρόκειται γι'αυτό. Το έλλειμμα δημοκρατίας, που αγανακτισμένος διαπιστώνεις, δεν οφείλεται στο ότι αυτοί οι άνθρωποι προσπαθούν να πραγματώσουν τις αξιώσεις τους! Δεν θέλουν να επιβάλλουν σε όλους να παντρεύονται ομόφυλούς τους χριστιανέ μου! Επιβολή της μειοψηφίας ή της πλειοψηφίας σημαίνει να ισχύσει η ΙΔΙΑ πρακτική ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!...θα σου πρότεινα εκτός από ορμονολόγο και νομικό, να συμβουλευτείς και έναν πολιτικό επιστήμονα...και μιας και πιάσαμε τους "ειδικούς", καμία σοβαρή ψυχολογική έρευνα δεν έχει καταλήξει στην κινδυνολογία που προκλητικά επικαλείσαι για τον ψυχικό κόσμο των παιδιών με ομόφυλους γονείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 3/3:
    Αντίθετα, η ίδια η ζωή μας δείχνει πως το κριτήριο για έναν άνθρωπο ισορροπημένο δεν είναι τόσο η "ποικιλία" του φύλου των γονέων όσο το αν μεγάλωσαν μέσα σε ένα περιβάλλον αγάπης, σεβασμού, κατανόησης...και υπάρχουν πολλά ομοφυλόφιλα ζευγάρια που μπορούν να προσφέρουν τα ανωτέρω... Όσο για την "απειλή" του δημοψηφίσματος... έλεος πάτερ...δηλαδή αν το κερδίζανε θα κάνατε-συγγνώμη για την έκφραση- τουμπεκί; Ή για σένα δημοκρατία σημαίνει επιβολή της πλειοψηφίας πάνω στη μειοψηφία;...μάλλον ναι...δυστυχώς...

    Δεν θα επεκταθώ άλλο... λυπάμαι αν κούρασα με τη μακροσκελή μου τοποθέτηση και ευχαριστώ ξανά για τη φιλοξενία...Μια τελευταία πρόταση...διάβασε το "Μέγα Ιεροεξεταστή" από τους "Αδελφούς Καραμαζόφ" του Ντοστογιέφσκι. Ο εν λόγω ιερέας βάζει το Χριστό απέναντί του και τον "κατατροπώνει" με κάθε είδους επιχείρημα...το θέμα είναι ότι από αυτά λείπει οτιδήποτε θυμίζει αγάπη, οτιδήποτε θυμίζει Χριστό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ ευχαριστώ φίλε μου για την τακτική επίσκεψή σου και για το γεγονός ότι εκφράζεις τις απόψεις σου όπως και εγώ τις δικές μου! Όπως βλέπεις δημοσιεύονται κανονικά όλες χωρίς καμιά λογοκρισία! Ο κάθε επισκέπτης να διαβάζει και να βγάζει τα δικά του συμπεράσματα! Ένα μόνο δεν μου αρέσει, ότι γενικεύεις και ότι κτυπάς όλη την Εκκλησία από τις δικές μου τοποθετήσεις! Οι απόψεις μου δεν είναι δόγματα και ούτε ότι σίγουρα την εκφράζουν! Γι αυτό να μην λες συνέχεια "Εκκλησία σου", "Παπάδες σου" κτλ! Σχετικά με την τοποθέτησή σου τώρα την διάβασα, δεν περίμενα να συμφωνήσεις...! ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΚΑΛΆ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οφείλω και αυτό να το αναγνωρίσω. Το ότι δηλαδή ουδεμία λογοκρισία λαμβάνει χώρα. Και αυτό, επίσης, σε τιμά.
    Όλη την Εκκλησία δεν τη χτυπάω αν αναλογιστείς τί σου είχα πει σε προηγούμενο άρθρο: Για μένα Εκκλησία που αναγνωρίζει ιεραρχικές σχέσεις και τα συναφή (μην κουράζω με επαναλήψεις)δεν είναι η εκκλησία ΜΟΥ. Είναι η εκκλησία ΣΟΥ μόνο επειδή αντιλαμβάνομαι πως εσύ δέχεσαι τα παραπάνω, έστω και σαν δείγμα ανθρώπινης αδυναμίας. Αν κατάλαβα λάθος ζητώ συγγνώμη και προφανώς ο σκοπός μου δεν ήταν να σε "πειράξω".
    Να'σαι και εσύ καλά και πάντα στις επάλξεις... και αν καμιά φορά οι επάλξεις μας βρίσκονται απέναντι "ευλογημένο να είναι"...γιατί νομίζω πως όλοι τον ίδιο Θεό αναζητάμε..είθε κανείς μας να μη χάσει το δρόμο του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. H ομοφυλοφιλία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την προσωπικότητα και την ταυτότητα ενός ατόμου.
    Το να λέμε ότι αγαπάμε τον αμαρτωλό αλλά όχι την "αμαρτία" είναι σα να λέμε ότι αγαπάμε το πρόσωπο αλλά όχι την προσωπικότητα!
    Δηλαδή, αγαπάμε τον τάδε άνθρωπο, αλλά όχι αυτόν τον άνθρωπο όπως είναι, αλλά όπως θα τον θέλαμε εμείς να είναι! Δηλαδή δεν τον αγαπάμε, δηλαδή αγαπάμε ένα άλλο άνθρωπο που δεν υπάρχει!
    Η ομοφυλοφιλία δεν είναι επιλογή.
    Απλά συμβαίνει. Δε διαλέγει κανείς τι του αρέσει. ΑΠλά του αρέσει χωρίς να ξέρει το γιατί. Συνεπώς, δε μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο αμαρτάνω εγώ για κάτι που με βρήκε και δεν το διάλεξα. Δεν έχει καμία σημασία αν είναι γονιδιακή ή επίκτητη η ομοφυλοφιλία! Σημασία έχει ότι ένας ομοφυλόφιλος μπορεί να ερωτευθεί, να αγαπήσει, να κάνει έρωτα, μόνο με άτομα του ίδιου φύλου. Με τα άλλα δε λειτουργεί. Συνεπώς, η εκκλησία με βάση τους νόμους της από τη στιγμή που θα γεννηθεί ένας ομοφυλόφιλος του απαγορευει κάθε δικαίωμα στον έρωτα, στη συντροφικότητα, στην αγάπη, στο δεσμό, στη σχέση. Δηλαδή, ουσιαστικά, του απαγορεύει αυτονόητα αγαθά και δικαιώματα που έχει άμεση ανάγκη ο κάθε άνθρωπος...
    Το επόμενο και πιο τραγικό βήμα είναι ο ομοφυλόφιλος κάτω από την πίεση που αναφέρεται στο blog αυτό να αρνηθεί την ταυτότητά του και να υποκριθεί τον ετεροφυλόφιλο για να έχει την κοινωνική καταξίωση. Και τότε αρχίζουν δράματα χωρίς τέλος! Γυναίκες, παιδιά κλπ δυστυχισμένοι όλοι από ένα άνθρωπο που δεν ήταν για κάτι τέτοιο.
    Ψεύτικες, καθωσπρέπει, υποκριτικές σχέσεις για τα μάτια του κόσμου, εθελοτυφλώντας μπρος στην αλήθεια, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να βάλουμε τη φύση στα κουτάκια του μυαλού μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητοι μου φιλοι ελαβα το θαρος να γραψω και γω την φτωχικη μου γνωμη περι ομοφυλοφιλιας.Ο κυριος μας το ειπε καθαρα πως ουτε οι πορναι,ουτε οι αρσενοκηται ουται οι μιχοι,ψευται...κλπ θα δουν την βασιλεια των ουρανων.Οι στατιστικες περι ομοφυλοφιλιας λενε πως το70 τις 100 αυτων των ανθρωπων δοκιμαζουν αυτη τη συμπεριφορα απο περιεργεια.το υπολοιπο 30 γενιεται ετσι και ειναι αναστρεψημο αφου υπαρχει και η επιστημη που το επιβεβαιωνει.Ο κυριος μας αρεν και θηλυ εδημιουργησε και οχι αρσενοθυλη.. Ανηκει λοιπον στα σωματικα και ψυχικα παθη τα οποια μπορει και πρεπει ο ανθρωπος να αναστρεψει με τον προσωπικο του αγωνα λιγιζοντας τον Θεο.Ηζωη μας κυριοι ειναι πολυ λιγη .Ποσο θα ζησουμε ,ποσο θα πεθανουμε 80 χρονων 100 χρονων?Αξιζει να την ζησουμε μεσ στην κρεπαλλη,στα παθη ,στην ικανοποιηση την καθε ειδους ερωτικη διαστροφικη επαφη?τι αξιζει αυτη η ζωη μπροστα στην αιωνιοτητα.Ξερω ανθρωπους που καταφεραν να κοψουν αυτο το παθος με την προυποθεση οτι αγαπουσαν τοσο πολυ τον θεο που απο φιλοτιμο εκοψαν αυτη την κακη συνηθεια και για μενα ειναι οι νικητες της αποκτησης της βασιλειας των ουρανων.Κανενα παθος δεν σου δινει την χαρα που σου δινει ο θεος.Αυτο που αισθανεται κανεις οτι βρισκεται κατω απο την κτιση με τον κτιστη.Και αυτος ο Θειος ερως κινει και την ψυχη να αγαπησει τον συνανθρωπο με εναν ρομαντικο,βαθυ και πολυ ουσιαστικο τροπο.Το σωμα μας ο θεος δεν μας το εδωσε να το εκμεταλλευομαστε,να το βιαζουμε για χαρη της οποιασδηποτε ειδωνης.Το σωμα μας φιλοι μου πρεπει να γινει ναος ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.Οταν λοιπον ερχεσαι εσυ και εξευτελιζεις το σωμα σου με τετοιες συνηθειες δεν μπορει να σταθει μεσα σε αυτο το σωμα θεια χαρη.και αυτο γιατι τα ομοια ενωνονται.Ο θΕΟΣ ειναι φως και με φως πρεπει να ενωθει...Ηζωη ειναι καταδικη σου φιλε μου ο,τι θελεις κανε την.Ο ηλιος πευτει σε μια γλαστρα και το λουλουδι ανθιζει πευτει και σε εναν καδο απο σκουπιδια και βρωμαει.Το ζητημα ειναι θες να ειναι ο Θεος κοντα σου και να ανθισεις η μακρια σου και να βρωμας...ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕς ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥ.ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ,ΚΟΙΝΩΝΗΣΕ,ΝΗΣΤΕΨΕ,ΠΡΟΣΕΥΧΗΣΟΥ,ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΟΥ,ΚΑΝΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΟΝ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΡΕΣΗ ΣΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΝΗΘΕΙΑ.ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΟΥ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΣΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΞΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΤ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΘ ΟΜΟΙΩΣΙΝ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ.ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑΝ ΑΝΤΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΓΥΝΑΙΚΑ.ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ?ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ,ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟ,ΤΟ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΟ,ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ .ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.ΜΙΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΕΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΦΥΓΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ ,ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ,ΠΑΘΗ,ΚΑΚΙΕΣ,ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ...ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΕΙΣ...Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΙΑ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΦΑΕΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΖΗΣΕΙΣ...ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αγαπητή πηνελόπη...
    δύο μικρά σχόλια...
    πού ακριβώς λέει ο Κύριός μας ότι όλοι αυτοί δεν θα μπουν στη βασιλεία των ουρανών; μήπως έχεις μπερδέψει το Χριστό με τον Παύλο και τις "κατανοητές" για την εποχή (και όχι μόνο αυτή) ηθικιστικές αντιλήψεις; γιατί το να θεωρείς μια κατάσταση με την οποία εσύ δεν συμφωνείς αρρώστια, αναστρέψιμη κ.λ.π. ουσιαστικά εσύ βλασφημείς αφού ακυρώνεις το μεγαλύτερο δώρο του Θεού στον άνθρωπο, την ελευθερία. Και γιατί παρακαλώ σε ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι να μην νοιώθει πραγματική αγάπη θεού ο ένας για τον άλλο; μπορείς να δώσεις μια πειστική απάντηση σε αυτο; χωρίς δογματισμούς όμως, με επιχειρήματα...
    όσο για αυτή τη ζωή και το "τί αξίζει μπροστά στην αιωνιότητα;"...κάτι τέτοιες απόψεις έχουν κάνει τους χριστιανούς μίζερους, ενοχικούς, άτολμους, κακόμοιρους, τους έχουν κάνει να μισούν τη ζωή, τη φύση τους, τα ένστικτά τους,τους ίδιους τους εαυτούς τους... πάρτε το χαμπάρι, η αιωνιότητα μόνο μια προοπτική της ζωής εδώ μπορεί να είναι, εδώ θεμελιώνονται όλα, ξεχάστε την αιωνιότητα και θυμηθείτε λίγο τη ζωή που ζείτε τώρα και έχετε ακρωτηριάσει... και αν στο κάτω κάτω τόσο πολύ τη μισείτε και βιάζεστε για την αιωνιότητα να είστε τουλάχιστον τίμιοι, ειλικρινείς και συνεπείς -γιατί δεν πάτε μια ώρα αρχίτερα να απαντήσετε τον δημιουργό σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΘΩΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΘΕΜΑ! ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΕΜΒΩ ΟΤΑΝ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ...! ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αγαπητε μου φιλε αν πιστευεις οτι η ελευθερια ειναι ''κανω οτι θελω και κανω σκηβαλο τον εαυτο μου για χαρη της πολυποθητης μου ελευθεριας εισαι πολυ λαθος.Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ αδελφε μου δεν ειναι κανω οτι θελω ισοπεδονοντας τα παντα.Η πραγματικη ελευθερια ζειται στην εκκλησια.Σημαινει ειμαι δουλος των παθων αρα ασθενης και αρα κανω τον αγωνα μου μεσα απο την εκκλησια να κοψω τα παθη μου ,τα πολλα μου παθη.και σαυτον μου τον αγωνα εχω αρρωγο μου τον θεο,ο οποιος θεος βλεποντας το φυλοτιμο μου,τον αγωνα μου, την προερεση μου, μου δινει τα δωρα του τα πνευματικα αναλογα τον κοπο και μεσα σε αυτα τα δωρα ειναι και η αισθηση της ελευθεριας.μιας γλυκιας ελευθεριας που ειναι γεματη αγαπη την αγαπη του θεου,την αισθηση του οτι σε αυτη την γη εισαι εσυ και εκεινος.μια καταπληκτικη σχεση θεου και ανθρωπου.ο νους του ανθρωπου να γινεται ενα με τον θεο.και σου δημιουργει απεριγραπτη χαρα,μια αισθηση μοναδικη.βλεπεις τον ηλιο και αισθανεσαι τις ακτινες του να σε αγκαλιαζουν,νοιωθεις τον αγγελο σου διπλα σου να σε προστατευει απο καθε κακο,εισαι και νοιωθεις ενα μοναδικο πλασμα του θεου ,νοιωθεις αυτον τον θειο ερωτα να σε περιβαλλει και τοτε ολος ο κοσμος ειναι δικος σου και ιδικα οταν προσευχεσαι συνεχως.πως να μην νοιωθεις αδελφε μου ελευθερος?πως να μην νοιωθεις σαν ενα πουλι που θελει να πεταξει στην αγκαλια του θεου?οσο για αυτο που λες να παω μια ωρα αρχυτερα κοντα στον θεο αυτο ειναι του θεου θεμα.και ηθελα να σου πω πως τωρα καλα τα λες ,οταν αυριο ερθει ο πονος... μια αναποδια,μια συμφορα που δεν στο ευχομαι ,σου ευχομαι ολα να σου πανε καλα στη ζωη.Οταν λοιπον ερθει αυτη η ανατροπη στη ζωη και ερχεσαι και αναρωτιεσαι οτι βρε παιδι τι γινεται τωρα? τοτε θα ταρακουνηθεις και πολλα πραγματα που πιστευες θα τα αναθεωρησεις.και πιστεψε με τοτε εκει σαυτη την δυσκολη στιγμη σου διακριτικα θα στεκει ο θεος και θα περιμενει να του ανοιξεις την καρδια σου την μετανοιωμενη,την ταπεινωμενη και να του πεις ποσο λαθος εκανες.και ενω θα νοιωθεις μονος,κουρασμενος ,απογοητευμενος,εκει φιλε μου σαυτη την δυσκολη σου στιγμη εκει θα ειναι ο χριστος.Διοτι ο πονος αδελφε θα σε κανει να μαλακωσει η καρδια σου.Δεν θελω να σε πεισω αδελφε,θελω να σε προβληματισω,να δεις και μια αλλη πλευρα της ζωης και σε βεβαιω πως αυτη που σου μιλαει,ζηταγε την ευτυχια σε δρομους ολυσθηρους.ο πονος ομως σε καποια γεγονοτα της ζωης μου ,με εκανε να αναθεωρησω φιλε μου τι θελω απο αυτη την ζωη,τι ζηταω, ποια ειμαι.Και στον πονο μου επανω ρωτησα τον θεο ''ποιος εισαι κυριε?'' και ο κυριος μου εδωσε απλοχερα αυτην την ενεργεια του,που λεγεται αγαπη..καθαροτητα..ζωη αληθινη...ΕΛΚΥΣΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ,ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ.Και σιγα σιγα ζηλεψα τηνπιστη και την αγαπη που ειχαν οι αγιοι .ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΑΥΤΟ.....ΠΗΝΕΛΟΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα αγαπητή Πηνελόπη...ότι η περιγραφή σου και η αναζήτησή σου του θεού είναι μια ρομαντική και άκρως συναισθηματική προσέγγιση...συγγνώμη για την έκφραση αλλά θυμίζει λίγο σαπουνόπερα..
    νομίζω πως κάποτε οι χριστιανοί οφείλουν να προβληματιστούν και λίγο πιο "φιλοσοφικά", να χρησιμοποιήσουν και ένα ακόμα δώρο που έλαβαν από τον δημιουργό τους, το νου τους. Πόσο, αλήθεια, "λογικό" και συμβατό με έναν "αγαθό" θεό φαίνεται το σενάριο: οι πρωτόπλαστοι αμάρτησαν, μαζί τους εξέπεσε όλο το ανθρώπινο γένος, βουτήχτηκε στα πάθη και τώρα ελευθερία σημαίνει να ακολουθήσουν οι άνθρωποι κατά γράμμα τις εντολές του θεού τους για να "σωθούν"; πόσο νόημα έχει η ελευθερία ενός ανθρώπου αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ευθυγραμμιστεί με τους κανόνες κάποιου άλλου;
    γράφεις, "αγαπητε μου φιλε αν πιστευεις οτι η ελευθερια ειναι κανω οτι θελω και κανω σκηβαλο τον εαυτο μου για χαρη της πολυποθητης μου ελευθεριας εισαι πολυ λαθος.Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ αδελφε μου δεν ειναι κανω οτι θελω ισοπεδονοντας τα παντα.Η πραγματικη ελευθερια ζειται στην εκκλησια.Σημαινει ειμαι δουλος των παθων αρα ασθενης και αρα κανω τον αγωνα μου μεσα απο την εκκλησια να κοψω τα παθη μου ,τα πολλα μου παθη". και από εδώ εγώ μπορώ να διακρίνω δύο πράγματα. πρώτον, ότι ποτέ δεν γεύτηκες μια πραγματική ελευθερία (όπως την εννοώ εγώ τουλάχιστον), ζώντας πάντα στη σκιά μιας ιδεοληψίας που λέγεται θέλημα θεού, εντολές, νόμος. δεύτερον, ότι όλα τα παραπάνω πηγάζουν από αυτό που επεσήμανα στην πρώτη μου παρέμβαση προς εσένα. Μισείς τη ζωή πηνελόπη, την αρνείσαι. όποιος ζει εδώ και τώρα και ονειρεύευται από τώρα μεταθανάτιες οάσεις και παραδείσους, υποτιμώντας το σώμα του, τα συναισθήματά του, την αυτονομία του, την ίδια τη ζωή και την ύπαρξη αρνείται. την ακρωτηριάζει, την ευνουχίζει στο όνομα μιας άλλης ζωής...αρνητής της ζωής είσαι πηνελόπη και δεν έχεις καταλάβει πως ο Χριστός δεν πέθανε μόνο για να άρει το φράγμα του θανάτου...πέθανε και γιατί επί 33 χρόνια έδωσε ένα παράδειγμα ζωής, κατάφασης προς τη ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και ποιος σου ειπε φιλε μου οτι αρνουμαι την εδω ζωη? ποιος σου ειπε πως δεν απολαμβανω τα αγαθα του θεου?μηπως νομιζεις πως απολαυση ειναι μια ικανοποιηση της σαρκας?Σημερα γιατι χωριζουν τα αντρογυνα μηπως δεν τρωγουν?δεν πινουν ?δεν συνουσιαζονται,δεν χαιρονται τον ερωτα ? τι ειναι αυτο που τους λειπει και δεν το εχουν.Καποιος μουλεγε πως εχει μια σχεση με μια κοπελα και οτι θα την αγαπαει μια ζωη.Τελεια ...ωραια και πες πως πεθαινει και φευγει απο αυτη την ζωη τι θα κανει δηλαδη ποια ζωη θα την αγαπαει.θελω να πω πως χρειαζομαστε εναν αιωνιο εραστη,μια αιωνια αγαπη,μια αλλου ειδους αγαπη που ποτε δεν θα μας προδωσει,ποτε δεν θα μας αφησει,ποτε δεν θα μας πληγωσει.βγαλε το πεπλο απο την καρδια σου και το πτερυγιο απο τα ματια σου.ο θεος δεν ειναι ιδεα.δεν εχει αναγκη να τον δοξαζουμε οι αγγελοι το κανουν καθημερινα.ο ανθρωπος εχει αναγκη να ειναι κοντα στον θεο για να αισθανεται χαρα,ειρηνη,αγαλιαση.Αν αυτο το θεωρεις εσυ σεναριο ενταξυ το σεβομαι.Στο γυμνασιο εξω ειχαν γραψει κατι αναρχικοι''αν υπαρχει θεος τη βαψαμε'' τι σημαινει αυτο οτι βαθια μεσα τους αυτα τα παιδια γνωριζανε οτι αυτα που εκαναν ηταν κακο αλλιως δεν θα το εγραφαν.Τελος παντον πες οτι εισαι σε εναν βραχο ''σεναριο θα κανω τωρα ετσι δεν ειναι?''και δεν ξερεις που να πας.και βρισκεις καποιον και σου λεει ''ανθρωπε εχεις χαθει βλεπεις αυτον τον δρομο τον κακοτραχαλο,απο εκει αν ανεβεις θα βρεις τοπο αναπαυσης.Ετσι και εγω τωρα με συναντησες στο ιντερνετ δεν εχει σημασια ποια ειμαι και σου λεω απο εκει ειναι ο δρομος που θα πρεπει να πας .μα θα μου πεις μας κανεις την αγιουσα τον σωτηρα κλπ?ουτε αγιουσα ειμαι ουτε σωτηρας.Αγιος δεν λεγεται καποιος αν δεν κοψει τα παθη του και σωτηρας ειναι μονον ε κ ε ι ν ο ς.Μια εν εξελιξει χριστιανη ειμαι αδελφε.θες να με πεις ρομαντικη,θες να με πεις κομεντι,θες να με πεις θεατρο?θες να πεις οτι αυτα που λεω ειναι παραμυθι?πες οτι θες.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΩΡΑΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ,ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ,ΝΑΤΟ ΖΗΣΕΙΣ,ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.ουτε με τους παπαδες να τα βαζεις λοιπον ουτε με τον θεο.Γιατι οταν κλεισουν για παντα αυτα τα ματια και ανοιξουν τα ματια της ψυχης,τοτε το πρωτο πραγμα που θα δεις μπροστα σου θα ειναι ο κυριος μας.οταν δεις τα ματια του να σε κοιταζουν τι θα του πεις τοτε? ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΖΗΣΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΕ ΚΡΕΠΑΛΗ,ΑΣΩΤΙΑ.Ξερεις τι θα σου απαντηση ο θεος?παιδι μου σε εκανε χαρουμενο αυτη η κρεπαλη,σε εκανε ευτυχισμενο αυτη ηασωτια? Ειμαι συγουρη οτι θα πεις οχι....το κακο, το ανηθικο,το επιπολαιο,το πονηρο δεν μπορει να σταθει φιλε μου πουθενα .αντιθετα το καλο, το αληθινο,φερνει αυτη τη συγουρια,την προστασια,τηνζεστασια,τηνασφαλεια.Αν μπορουσες να δεις το καλο και το κακο πο μια αλλη πλευρα τοτε θα καταλαβαινες οτι το κακο δεν δινει χαρα,δινει μονον λυπη απεναντιας το καλο δινει ολα τα παραπανω που αναφεραμε...οτι θες εδω ειμαι να το συζητησουμε.πηνελοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δεν νομίζω ότι αντιλήφθηκες τι εννοώ,και ίσως φταίει η δική μου διατύπωση... ό,τι δεν συνάδει με την ιδέα που έχεις για το Θεό, την σχέση μαζί του κ.λ.π. το θεωρείς κραιπάλη, ανθρωποφάγο πάθος κ.λ.π...δεν μπορείς να καταλάβεις ότι το πνεύμα πνέει ελέυθερο και δεν περιορίζεται ούτε στον θεό που έχεις-έχετε φτιάξει ούτε στους παπάδες (ευτυχώς υπάρχουν και οι εξαιρέσεις) που τον κηρύττουν...και όπως και να το κάνουμε, με το που λοξοκοιτάς σε μια άλλη ζωή ήδη χάνεις την εδώ...οι αναρχικοί δεν έγραψαν μόνο το σύνθημα που αναφέρεις...έγραψαν και το "υπάρχει ζωή ΠΡΙΝ το θάνατο"; και αυτή τη ζωή την έχουν σκοτώσει οι ευσεβισμοί, οι ενοχές και οι προσμονές σε κολάσεις και παραδείσους...καλή δύναμη, καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν με πειραζει που ειμαι στον κοσμο μου γιατι αυτος ο κοσμος μου αρεσει και οχι ο δικος σου κοσμος του παθους.Κατα βαθος εισαι καλο παιδι ειμαι συγουρη.Αλλα η κοινωνια μας,ειναι τοσο αδυφαγα τοσο υλικη,σε καταλαβαινω.Πολλες φορες η συνηθεια γινεται μια δευτερη φυση.Ζησε λοιπον την εδω ζωη σου για να μην την χασεις και σου φυγει.Ας γινει λοιπον το θελημα σου οπως το θελεις.καλη τυχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας απλά με κόσμιο τρόπο.