Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2008

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΣΑΣ




Αγαπητοί μου αδελφοί ,


Θέλω να εκφράσω και "ηλεκτρονικά" τις θερμές μου ευχαριστίες για την παρουσία σας στην εις Πρεσβύτερον Χειροτονία μου, τις προσευχές σας και γενικά για την αγάπη σας και τιε ευχές σας! Δεν έχω τίποτα άλλο να αντιπροσφέρω, παρά μόνο τις Ιερατικές μου ευχές και προσευχές προς στον Κύριό μας!


ο ελάχιστος των Πρεσβυτέρων


π. Αντώνιος Χρήστου

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΞΙΟΣ!
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΟΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝ-ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΛΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΙΕΡΩΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ! ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΘΕ ΤΟ ΕΠΙΤΡΑΧΕΙΙΟΝ ΣΑΣ! ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΕΘ' ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΚΡΕΜΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΑΧΕΙΛΙΟΝ ΣΑΣ.
ΜΕΤΑ ΠΟΛΛΗΣ ΤΗΣ ΕΝ ΚΥΡΙΩ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΕΥΧΩΝ ΕΓΚΑΡΔΙΩΝ,
Π.ΙΕΡΟΘΕΟΣ, ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΕΝ ΔΙΑΚΟΝΟΙΣ, ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΥΔΡΑΣ.

Κ.Ν. είπε...

ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΟΣ

Μανιτάρι του Βουνού είπε...

Πάντα άξιος, πιστός στη Θεία Παρακαταθήκη υπέρ του λαού του θεού και αλληλέγγυος στο φτωχό λαό, σε ρίμες ή μη, από κάθε πλευρά, πιστό ή μη.

συνομιλητής είπε...

Π. ΑΝΤΩΝΙΕ!!! ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΑΡΕΣΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ θΕΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ! ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ! Η ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ ΝΑ ΣΕ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΕΡΓΟ! Ο ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΤΗΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ! ΜΕΣΤΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!! ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΚΥΡΙΑΚΟ ΛΟΓΙΟ "ΑΝ ΕΜΕΝΑ ΚΑΤΑΔΙΩΞΑΝ, ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΔΙΩΞΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ, ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ". ΟΝΤΩΣ ΤΟΣΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ, ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ.(?)ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ,ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΣΟΤΕΡΟ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ! ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ!! ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΧΑΡΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ (ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ)ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΩΦΕΛΗΜΕΝΟΙ. ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ!
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ
π. Π

π. Αντώνιος Χρήστου είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους κληρικούς και λαϊκούς, για τις ως ώρας, ευχές σας και προτροπές σας για την νέα μου ιδιότητα και αποστολή! Πραγματικά μου φωτίσατε νέες προοπτικές, για αυτά που ήδη αντιμετωπίζω στην 1η εβδομάδα της Ιερατικής μου πορείας! Παρακαλώ να μη με ξεχνάτε και στις προσευχές σας! Ο Θεός να σας έχει καλά!

συνομιλητής είπε...

ΠΑΤΕΡΑ ΑΝΤΩΝΙΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΑΣ!!
ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!!ΑΞΙΟΣ!!ΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΕΓΚΑΡΔΙΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ!!Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΣΕ ΕΝΙΣΧΥΕΙ!!
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

sinodiporos είπε...

ΑΞΙΟΣ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΑΞΙΟΣ.

Η χάρις του Αγίου Πνεύματος να σε στηρίζει
Στο δύσκολο έργο σου. Ζητώ την ευχή σου και
Προσεύχομαι για Σένα.

Ανώνυμος είπε...

Πατέρα Αντώνιε, ένα μόνο σου εύχομαι (όπως και κάποιος γνωστός μου φίλος σε ένα συνομαδόπουλό του που έγινε κι εκεινος ιερέας). Σου εύχομαι να κάνεις το λιγότερο κακό που μπορείς στην εκκλησία μας...

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή