Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

ΕΤΗΣΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΣΥΝΕΣΤΙΑΣΗ



ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
________
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ
ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΒΟΥΛΑΣ

       
Βασ. Παυλου 2, Τκ 16673, Βουλα.
Τηλ: 210 8958128 , fax: 210-8951843 
 site: www.koimhshvoulas.gr   email: ierosnaos@koimhshvoulas.gr

Ἀριθμ. Πρωτ. 6         Ἐν Βούλᾳ τῇ  20 Ἰανουαρίου 2010

ΕΤΗΣΙΑ   ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ   ΣΥΝΕΣΤΙΑΣΗ

Την Κυριακή 7 Φεβρουαρίου και ώρα 13.00  η Ενορία μας, δια του Φιλοπτώχου Ταμείου της, διοργανώνει, την ετήσια Φιλανθρωπική Συνεστίασή της, στη Κοσμική Ταβέρνα ¨ ΤΟ ΑΡΧΟ.ΜΑ.ΝΙ ¨ (Αρχιπελάγους 71 & Άθωνος, Άνω Γλυφάδα). Ο σκοπός είναι διπλός : α) Η οικονομική στήριξη και η ευόδωση των σκοπών του Ενοριακού Φιλοπτώχου Ταμείου της Ενορία μας και β) Η σύσφιξης των σχέσεων των Ενοριτών μας και η ψυχαγωγία  τους.


Προς τούτο η ετήσια συνεστίαση διακρίνεται για το πλούσιο μενού  της :               
Πρώτο πιάτο: Τυροπιτάκια, λουκανοπιτάκια, ντολμαδάκια, τυροκεφτέδες, μελιτζάνα παπουτσάκι,   Σαλάτα: Εποχής,
Κυρίως Πιάτο: Επιλογή : ή Μπριζόλα, ή Μπιφτέκι, ή Κοτόπουλο, ή Ψαρονέφρι, σερβιρισμένα με πατάτες και ριζότο. Ποικιλία τυριών (ανά 4 άτομα ).
Επιδόρπιο: Πορτοκαλόπιτα, Ποτά: Κρασί Λευκό και Κόκκινο και Αναψυκτικά.

Το πλούσιο Καλλιτεχνικό - Ψυχαγωγικό  πρόγραμμα της ημέρας έχει ως  εξής :
α) Ζωντανή Ορχήστρα της Ταβέρνας ¨ ΤΟ ΑΡΧΟ.ΜΑ.ΝΙ ¨, β) Φιλική συμμετοχή από τον τραγουδοποιό κ. Ζαχαρία Καρούνη που θα αποδώσει παραδοσιακά και σύγχρονα τραγούδια και γ) Διάφορα τραγούδια από την κ. Χρύσα Βενιώτη.

Λεωφορείο (δωρεάν) θα αναχωρήσει από τον Ιερό Ναό προς  τη Ταβέρνα στις 12.00 το μεσημέρι, για όσους δεν διαθέτουν αυτοκίνητο και το αντίστροφο (σε ώρα που θα αποφασιστεί)  κατά την λήξη της Συνεστίασης.  
                                                                 
  Παρακαλούμε θερμώς τους αγαπητούς Ενορίτες μας, να συμμετέχουν στην Συνεστίαση και να προμηθευτούν εγκαίρως τις προσκλήσεις από τις κυρίες  του Φιλοπτώχου Ταμείου.

Τιμή πρόσκλησης : 25€

                                                                                     
                                                                                                                    Εκ του  Ιερού Ναού

9 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Προσωπικά, πάτερ μου, δεν συμφωνώ με αυτούς τους τρόπους φιλανθρωπίας.
Το "πάμε στις ταβέρνες να σαβουριάσουμε και να διασκεδάσουμε για φιλανθρωπικούς λόγους" μου ακούγεται κάπως παράξενα...

π. Αντώνιος Χρήστου είπε...

Η άποψή σας είναι σεβαστή και σας ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να μου την καταθέσετε.

Θα σας παρακαλούσα να δείχνατε τον ίδιο σεβασμό και με άλλους που δεν συμφωνούν μαζί μας...!

Εκφράσεις όπως "σαβουριάζουμε" αδικοί αρκετούς ανθρώπους που απλά τρώνε....!

Επίσης θα δείτε το θέμα πιο σφαιρικά και πιο ρεαλιστικά !
1ον Η συνεστίαση αυτή είναι θεσμός στην Ενορία και γίνεται επί σειρά ετών.
2ον. Θα ήταν υποκριτικό να μην δούμε ότι όλοι αυτές τις ημέρες της Αποκριάς όλοι βγαίνουν σε ταβέρνες κτλ! Γιατί να μην βγουν σε ενοριακά πλαίσια και να μην αφήσουν τον οβολό τους και για ανθρώπους που πραγματικά τον έχουν ανάγκη;
3ον. Και μόνο ότι αποσυνδέεται το γλέντι με το μασκάρεμα είναι μεγάλη επιτυχία...!

Το δικό μας "μασκάρεμα" και τον "Φαρισαϊσμό" μας ποιος θα τολμήσει να αποβάλλει;

Καλό Τριώδιο αδελφέ

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Απλά πιστεύω πως η φιλανθρωπία είναι ύψιστη αρετή και αδικείται όταν "πακετάρεται", και ουσιαστικά περνάει σε δεύτερο πλάνο, από ανούσιες κοσμικές εκδηλώσεις.

Συγχωρέστε με για το λεξιλόγιο που καμιά φορά χρησιμοποιώ, αλλά μεγάλωσα στον Πειραιά και έχω επηρεαστεί κάπως...

π. Αντώνιος Χρήστου είπε...

Έχω την εντύπωση πως η φιλανθρωπία όπως και η πνευματικότητα, είναι μεγέθη που ο Θεός αξιολογεί και όχι εμείς! Όποιος βάζει την κρίση του αντί του Θεού, κάτι που λέγεται κατάκριση, τότε αδελφέ μου αυτός είναι ουσιαστικά και ο Αντί-Χριστός!

Όπως και το λέει βάζει τον ευατό του, αντί του Χριστού και κάνει τον ευατό του, κριτή των πάντων!

Άσε λοιπόν τις ενορίες και τους Ιερείς να ενεργούν σύμφωνα με την διάκρισή τους και την ευθύνη που έχουν έναντι του ποιμνίου τους και προσπάθησε και εσύ να βελτιώσεις την δική σου κατάσταση και κάνε και για εμάς τους αμαρτωλούς καμιά προσευχή να σωθούμε!

Έχουμε εντελώς άλλη οπτικη γωνία το τι είναι κοσμικό και τι είναι εκκλησιαστικό...! Άλλα είναι ολόκληρη ιστορία να το αναλύσουμε...!

Υ.Γ Έχω γνωρίσει πολλούς Πειραιώτες ευγενείς, άρα δεν είναι θέμα καταγωγής πάντα...!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πάτερ μου, επειδή λόγω οικογενειακών καταβολών έχω χρόνια στον "εκκλησιαστικό χώρο", από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ακούω τις καραμέλες "μην κρίνετε ίνα μη κριθείτε", "μή γίνεστε ιεροκατήγοροι", "μην κατακρίνετε" κλπ κλπ.
Επειδή πάντα πίστευα πως γίνεται άγρια και ύποπτη εκμετάλλευση αυτών των ρήσεων, ασχολήθηκα πολύ στην αναζήτηση του γνήσιου νοήματος και περιεχομένου τους!
Και η απάντησή σας μου δίνει υπέροχη "πάσα" για να τις αναπτύξω.
Αλλά θα το κάνω στο δικό μου ιστολόγιο εν καιρώ.
Να μην σας κουράζω κι εσάς εδώ...

π. Αντώνιος Χρήστου είπε...

ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ....ΣΕ ΑΥΤΟ! ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ.....ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ....!

ΚΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πάτερ μου,
το ρήμα "κρίνω" έχει δύο έννοιες:
α) διατυπώνω γνώμη, εκφέρω άποψη
β) εγκαλώ, κατηγορώ, καταδικάζω κάποιον.

Η κριτική ικανότητα, με την πρώτη έννοια, είναι το βασικό χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει τον άνθρωπο απ' τα ζώα.
Αλίμονο αν το ευαγγέλιο, μας στερούσε απ' αυτό το δικαίωμα.

Ο Χριστός δεν ήθελε να μας απαγορεύσει να κρίνουμε τους άλλους.
Άλλωστε, κι ο ίδιος, και οι απόστολοι, και οι Πατέρες της Εκκλησίας ήταν έντονα επικριτικοί σε όλα όσα θεωρούσαν "κακώς κείμενα".

Το νόημα της ευαγγελικής ρήσεως είναι "αγαπητά μου παιδιά, όταν διατυπώνετε οποιαδήποτε κρίση για τους άλλους, ακόμα κι αν είναι αληθινή και δίκαιη, δεν πρέπει να το κάνετε με αρνητική διάθεση. Δεν πρέπει να είστε κακοπροαίρετοι, ούτε να έχετε σαν σκοπό την εκμηδένιση ή την ισοπέδωση της προσωπικότητας του άλλου. Πρέπει να κρίνετε μόνο με καλή πρόθεση και διάθεση. Μόνο για να διορθωθεί κάποιο ελάττωμα του συνανθρώπου σας, κι όχι για να τον κατακρεουργήσετε".

Έτσι κι εγώ πάτερ, εξέφρασα μια απλή άποψη-κρίση για το συνηθισμένο στον εκκλησιαστικό χώρο φαινόμενο να διοργανώνουμε "συνεστιάσεις" ή "λαχειοφόρους" για "φιλανθρωπικούς λόγους".
Δεν καταδίκασα κανέναν ούτε κατέκρινα κανέναν. Απλά, διατύπωσα τη διαφωνία μου για τη συγκεκριμένη πρακτική.
Μπορεί να έχω δίκιο ή άδικο, όμως δεν είχα πρόθεση να μειώσω την προσωπικότητα κανένος.

Άλλωστε, από τη στιγμή που δικαιούμαι ελεύθερα να κρίνω τον πρωθυπουργό της χώρας μου, τους υπουργούς μου, τους δημάρχους και νομάρχες μου, τους συνδικαλιστικούς μου εκπροσώπους κλπ, ποιος είναι αυτός που θα μου απαγορεύσει να κρίνω (με καλή πρόθεση πάντα) κάποια, κατά τη γνώμη μου, "κακώς κείμενα" του εκκλησιαστικού χώρου που ανήκω από μικρό παιδάκι;

Δυστυχώς, πολλοί επίσκοποι και κληρικοί, για να κρίψουν την ανεπάρκειά τους, κι επειδή ο εγωισμός τους δεν επιτρέπει να παραδεχθούν κάποια λάθη τους (ούτε καν να ανεχθούν μια δίκαιη κριτική) παραποίησαν την ευαγγελική ρήση, τη μετέτρεψαν σε "μη ΜΕ κρίνετε ίνα μη κριθείτε", την ανήγαγαν σε "κανόνα της εκκλησίας", κι από κανόνα την έκαναν κανόνι και πυροβολούν μ' αυτή στο κεφάλι οποιοδήποτε μέλος της ενορίας τους τολμήσει να διατυπώσει διαφορετική άποψη!

π. Αντώνιος Χρήστου είπε...

ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΙΔΩΝ ΚΡΙΤΙΚΕΣ : Η ΜΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ...ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΑΠΡΑΞΙΑ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ!

ΟΠΟΥ ΣΥΣΣΩΡΕΥΕΤΑΙ ΠΟΛΥ "ΘΕΟΛΟΓΙΑ" ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΠΑΡΑ ΜΕ ΟΙΚΟΔΟΜΕΙ (ΒΛΕΠΕ ΠΑΠΠΙΚΟ ΠΡΩΤΕΙΟ ΚΑΙ ΑΛΑΘΗΤΟ)!

ΕΙΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΕΔΩ ΑΚΟΥΣΕΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΛΟΓΟ! ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΘΕΩΡΕΙΕΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ...!

ΚΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΠΑΛΙ...! ΣΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΩ! ΜΕΤΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ....!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλή σαρακοστή πάτερ μου.

Ο διάλογος, για όσους ενδιαφέρονται, μεταφέρετε στο ιστολόγιό μου "Συ είπας"...

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή