Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ…..ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΜΕΝΟΥΝ….

Με την βοήθεια του Θεού πραγματοποιήθηκαν οι θερινές διακοπές μας για το 2010. Γεμίσαμε τις μπαταρίες μας και το μυαλό μας με πολλές εικόνες και εμπειρίες που θα θυμόμαστε για πάντα. Σχεδόν είκοσι μέρες, που μας επέτρεψαν να επισκεφθούμε σχεδόν την μισή Ελλάδα. Πρώτος σταθμός η Κεφαλονιά ! Προσκυνήσαμε τον Άγιο Γεράσιμο, τα λείψανα και το ασκητήριο των Αγίων Φανέντων, κολυμπήσαμε στις ωραίες παραλίες του νησιού, συμμετείχαμε στην πανήγυρη της Αγίας Μαρίνας του χωριού Βλαχάτων, ο οποίος εφημερεύει ο αγαπητός μου συμφοιτητής π. Κωνσταντίνος Λιοσάτος, πήραμε την ευχή του τοπικού Ποιμενάρχη κ. Σπυρίδωνος και πήραμε μέρος και στην χειροτονία που τέλεσε την ίδια μέρα. Το γυρίσαμε όλο το νησί και το χορτάσαμε !
Μετά πήγαμε στην Αργολίδα και στη Ν. Κίο όπου τελέσθηκε ο γάμος του φίλου μου Ηλία Γάτσιου που μεγαλώσαμε μαζί στο Ιερό και στο Αναλόγιο της Ν. Κίου. Θα γίνει Κληρικός σύντομα και ευχόμαστε να ζήσει και να διακονήσει πιστά την Εκκλησία όπως έκανε ως τώρα. Εκεί εκτός ότι είδα πολλούς κληρικούς της Αργολίδας πήραμε και την ευχή του τοπικού Μητροπολίτου του κ. Ιακώβου. Μείναμε 2.5 μέρες στα πάτρια εδάφη και είδαμε τους οικείους μας σε Ναύπλιο και Άργος καθώς και τους φίλους μας στη Ν. Κίο και θυμηθήκαμε τα παλιά! Ευχάριστη έκπληξη μας έκανε ότι η Ν. Κίος έγινε ακόμα πιο όμορφη και πιο οργανωμένη ως δήμος.
Στη συνέχεια πήγαμε στις Σέρρες και φιλοξενηθήκαμε από φιλικό μας ζευγάρι. Ο Μικρός τους είναι γλύκα και πήραμε μια εμπειρία τι σημαίνει να έχεις και να μεγαλώνεις παιδί. Η φιλοξενία ήταν υπέροχη, το ίδιο και η πόλη. Αν και δεν έχει θάλασσα ο ποταμός που ἐχει φέρνει την ίδια δροσιά και έχει πολύ κίνηση. Προσκυνήσαμε και σε δύο μοναστήρια της περιοχής, πολύ γραφικά.
Μετά κατεβήκαμε στην Άρτα. Εκεί μείναμε στην κουνιάδα μου και στον Μπατζανάκη μου που έχουν κάνει το ανιψάκι μας! Πολύ γλύκας! Η Άρτα επίσης ωραία πόλη με ωραίο πεζόδρομο και ιστορία που φαίνεται ακόμα! ΤΟ γεφύρι , το κάστρο, τα βυζαντινά Μνημεία. Μαζί με τον Μητροπολίτη Ιγνάτιο που τον συναντήσαμε δύο φόρες, λειτουργήσαμε και μετείχαμε στα εγκαίνια Ναού που τέλεσε. Μετά τα εγκαίνια τύχαμε στις εκδηλώσεις για την κήρυξη της Επανάστασης στην περιοχή των Τζουμέρκων! Γινότανε για πρώτη φορά στο μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου όπου τελέσθηκε και δοξολογία από τον Άρτης και τον Αχελώου που κατάγεται από εκεί. Οι επόμενες εκδηλώσεις γίναμε κάτω από ένα μεγάλο πλάτανο που περνούσε το ποτάμι….! ΦΟΒΕΡΑ!
Τις επόμενες μέρες χορτάσαμε το ανιψάκι μας και τους συγγενείς μας χαλαρά!  Σήμερα επιστρέψαμε στο σπίτι…. Άλλα έχω ακόμα 2 μέρες άδεια!

Δόξα τω θεώ για όλα όσα ζήσαμε!  1500 χιλιόμετρα έγραψε το κοντέρ μας και χιλιάδες εμπειρίες το μυαλό και η καρδιά μας. Να είμαστε καλά και του χρόνου να πάμε σε περισσότερα μέρη…!