Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Πρόβλημα και του κινητού και του Υπολογιστή...υπομονή σε λίγο πάλι κοντά σας!


Αγαπητοί μου φίλοι, το 2014 δόξα τω Θεώ από υγεία με βρήκε καλά και εμένα και εκείνους που αγαπώ! Όχι όμως και τα ηλεκτρονικά μέσα τα οποία χειρίζομαι και είναι σχεδόν προέκταση καλώς ή κακώς του ευατού μας!

Εδώ και δύο μέρες έχω το κινητό μου για Σέρβις με αποτέλεσμα να μην έχω τις επαφές ή να μη μπορώ να επικοινωνήσω με εσάς ή εσείς με εσένα!
Στο Facebook δεν μπορώ να μπω γιατί με τις ρυθμίσεις ασφαλείας που έχω κάνει πρέπει να βλέπω έναν κωδικό που στέλνει το σύστημα στο κινητό μου, στο οποίο δεν έχω για να το δω...κτλ κτλ!

Αλλά και ο σταθερός υπολογιστής έχει σαφέστατο πρόβλημα και ο τεχνικός μου...δεν έχω το τηλέφωνό του γιατι είναι στο κινητο το οποίο δεν έχω..κτλ κτλ!!:)


Υπομονή...σε λίγο θα είμαι και πάλι στις επάλξεις! Ο χρόνος που δεν είμαι κοντά σας όπως θα ήθελα μου έκανε καλό για να εκτιμήσω κάποια αυτονότητα υπό άλλες συνθήκες πράγματα, αλλά και για να δούμε τη ζωή μας πως ήταν...πριν έρθει αυτή η ηλεκτρονική δέσμευση...που μας έχει εξάρτηση τα τελευταία χρόνια!

Με αγάπη Χριστού

π. Αντώνιος!

Υ.Γ. Λυπάμαι για τους Γιάννηδες και τις Ιωάννες που δεν ευχήθηκα λόγω αυτής της Βλάβης!

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Τι λετε πατερ μας,μικρο το κακο!Εδω εκοψαν τον π.Ανδρεα Κονανο από την Πειραικη Εκκλησια αυτό είναι ΤΡΑΓΩΔΙΑ!!

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή