Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023

Μία μαρτυρία για την Θ. Κοινωνία και τον Κορονοϊό!

     



Έλεγα να το αφήσω το θέμα να περάσει...αλλά τελικά επειδή εδώ και τρία χρόνια ακούσαμε "Παπάδες"...να δώσω και εγώ την δική μου μαρτυρία και με αποδείξεις αν και είμαι ο τελευταίος των ιερέων και ότι γράψω είναι στη χάρη Του Θεού όχι στη δική μου αξιοσύνη! Στις 26/2 λειτούργησα στο ΠΙΚΠΑ στα Αγγελάκια μας! Πάω στους θαλάμους να κοινωνήσω τα παιδάκια ξεκινώντας από τα μικρά...! Μου λένε οι δύο νοσηλεύτριες που εφημέρευαν στον θάλαμο : Πάτερ μου τα μισά παιδιά έχουν Κορονοϊό καλύτερα να μην μπείτε μέσα! Για μια στιγμή λειτούργησε η λογική και σκέφτηκα να φύγω...αλλά στο επόμενο κι όλας δευτερόλεπτο πήρα θάρρος, λέω αν δεν έχετε εσείς θέμα εγώ δεν έχω πρόβλημα μπορώ να τα κοινωνήσω και λένε ότι νομίζετε...! Και μπήκα...και μάλιστα δεν φορούσα και μάσκα! Πήγα και στα άλλα τμήματα που δεν μου είπε κανείς νοσηλευτής ότι υπήρχε πρόβλημα και φυσικά στο τέλος κατέλυσα ότι έμεινε! Την 4η ημέρα έκανα το πρώτο τεστ, την 11η και 17η και μάλιστα από διαφορετικά φαρμακεία μην τυχόν πει και κανείς ότι είναι γνωστός και τα "βαπτίζει" αρνητικά...! Αν ήταν κάτι άλλο εκτός από την Θεία Κοινωνία δεν υπήρχε περίπτωση να μην κολλήσω ! Όλα αυτά τα καταθέτω με ταπείνωση και χωρίς έπαρση ή για να προκαλέσω αδελφούς που βάζουν την λογική...! Άλλωστε το θαύμα βιώνεται δεν αποδεικνύεται με λογικά μέσα...απλά ότι σηκώνει η επιστήμη τα χέρια ψηλά!


π. Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή