Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Σάββατο 29 Μαρτίου 2008

Περί ζωδίου στο προφίλ μου

Δημιουργήθηκε εδώ και λίγες μέρες ένα θέμα, που θα ήθελα να κάνω μια διευκρίνιση προς αποφυγή παρεξηγήσεων :
Είχα λάβει ένα email από ένα χρήστη, που είχε σκανδαλιστεί γιατί είχα στο προφίλ μου μέχρι και σήμερα (πριν λίγο που το άλλαξα) το ζώδιο και μάλιστα εκτός από αυτό που δέχεται η Ευρώπη και με το Κινέζικο! Απάντησα στον φίλο, ότι φυσικά εγώ ως Ορθόδοξος Χριστιανός, είμαι κατά τον ζωδίων, αλλά εγώ απλά είχα γράψει την ημερομηνία γέννησής μου! Όλα τα άλλα τα είχε προσθέσει το google με βάση την ημερομηνία και δεν μπορούσα να κάνω κάτι!

Σήμερα δέχτηκα τηλεφώνημα από έναν Κληρικό, που μου ζητούσε το ίδιο πράγμα και του απάντησα ακριβώς το ίδιο πράγμα, γιατί ακριβώς αυτή την πεποίθηση είχα! Τότε είπα αφού γίνεται τόσος σκανδαλισμός, να πάω να διαγράψω την ημερομηνία γέννησης, με την πεποίθηση ότι έτσι δεν θα φαίνεται και το ζώδιο! Εκεί με έκπληξη παρατήρησα κάτι που από επιπολαιότητα δεν είχα δει στην αρχή όταν άνοιγα το λογαριασμό! Ότι είχε μια επιλογή, ένα κουτάκι που ήταν τσεκαρισμένο, προφανώς από την αρχή και εγώ έπρεπε να είχα απενεργοποιήσει, που έλεγε «Να εμφανίζεται ο ζωδιακός κύκλος;». Φυσικά αμέσως έβγαλα!

Θέλω να ζητήσω πραγματικά συγνώμη, για όσους αδελφούς σκανδάλισα, χωρίς πραγματικά την θέλησή μου! Δεν είχα καμία πρόθεση! Δεν έχω ποτέ καμιά σχέση με ζώδια, ούτε θα έχω, ούτε προτρέπω κανέναν να έχει!
Ευχαριστώ τον κληρικό που είχε την καλοσύνη να με πάρει τηλέφωνο και μπόρεσα να δώσω τέλος σε αυτή την παρεξήγηση! Μη διστάσετε, αγαπητοί αναγνώστες, ότι άλλο αρνητικό βλέπετε να μου το επισημαίνετε να διορθώνομαι και να βελτιώνομαι!
Καλή συνέχεια σε όλους.

Διάκονος Αντώνιος

4 σχόλια:

EL.ZIN είπε...

Γιατί, πάτερ, μπήκατε σε τέτοιο κόπο, για τόσες απολόγίες
-μ'όλο τον σεβασμό στο προσωπό σας-στο θέμα των ζωδίων;
Αφού, αστρολόγοι προσκύνησαν και πρόβλεψαν την Γέννηση;
Αφού ο Ιησούς είχε 12 Αποστόλους;
Αφού, ο θεός, λέει στην Γένεση,κεφ Α στ.14
Και είπεν ο Θεός
Ας γείνωσι φωστήρες εν τω στερεώματι του Ουρανού,δια να διαχωρίζουσι την ημέραν από το σκοτάδι. και ας ήναι δια σημεία και καιρούς και ενιαυτούς...

για σημεία λέει..

μ'όλο τον σεβασμό πάντα...

π. Αντώνιος Χρήστου είπε...

Χαίρεται! Θα σας παραπέμψω καλύτερα στο Έργο του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης : "Κατά Ειμαρμένους"! Η πίστη στα ζώδια είναι ασυμβίβαστη με την ιδιότητα του Ορθοδόξου Χριστιανού! Σέβομαι όμως την άποψη σας και σας ευχαριστώ που μου την κοινοποιήσατε, όπως και τις άλλες παρατηρήσεις και συμβουλές σας! Καλή Ανάσταση!

EL.ZIN είπε...

Καλή Ανάσταση και σε σας,Πάτερ!

Ανώνυμος είπε...

Mpa, de vomizw va glitwsete tn 0eia katadikn pater. Eivai megalo to amartnma sas. Lupamai.

[asteieuomai xristiave mou - eivai duvatov va egrayes oloklnro kommati gia auto to pragma;

Xristos Avestn]

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή