Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018

Πραγματοποιήθηκε η Προσκυνηματική Εκδρομή στην Αρκαδία, του Ι. Ν. Προφήτου Ηλιού Κόρμπι Βάρης.

Τη Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018, πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη προσκυνηματική εκδρομή του Ι. Ν. Προφήτου Ηλιού Κόρμπι Βάρης, στα πλαίσια της ενισχύσεως του Φιλοπτώχου Ταμείου του, σε δύο σημαντικές και Ιστορικές Ιερές Μονές της Ιεράς Μητροπόλεως Μαντινείας και Κυνουρίας.
Το χρονικό της εκδρομής είχε συνοπτικά ως εξής :
Στις 7.00 π.μ. συγκεντρωθήκαμε στον Ιερό Ναό και αναχωρήσαμε με Λεωφορείο για την Αρκαδία. Στις 8.20 φτάσαμε στο Ισθμό, όπου κάναμε την απαραίτητη στάση μας.

Στις 10.30 προσκυνήσαμε και ξεναγηθήκαμε, στην Ιερά Μονή Παναγίας Μαλεβής.

Στη συνέχεια 11.30 αναχωρήσαμε για το παράπλευρο χωριό, τον Άγιο Πέτρο Αρκαδίας, όπου προσκυνήσαμε στην κεντρική Εκκλησία και ψωνίσαμε στα μαγαζιά.

Στις 12.30 αναχωρήσαμε για την πόλη της Τριπόλεως. Στις 1.30 περίπου όπου προσκυνήσαμε και ξεναγηθήκαμε στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Μεγάλου Βασιλείου, από τον Προϊστάμενο του Ιερού Ναού π. Ιωάννη Σουρλίγκα και τον νεωκόρο και υποψήφιο Κληρικό του περικαλλούς αυτού Ναού.

Στις 3.00 μ.μ. φάγαμε σε γνωστή ταβέρνα της πόλεως της Τρίπολης ενώ στις 4.40 μμ. Αναχωρήσαμε για την Ιερά Μονή Αγίου Νικολάου Βαρσών.

Μεταβήκαμε στις    5.15 περίπου στη Μονή και προλάβαμε την Ακολουθία του Εσπερινού. Στη συνέχεια μας μίλησε ένας από τους Πατέρες για το Ιστορικό της Μονής και γενικότερα για την σύγχρονη δύσκολη εποχή μας, που δεν πρέπει να απελπιζόμαστε αλλά να έχουμε ελπίδα!  Μας κέρασαν στο αρχονταρίκι καφέ και βουτήματα και ψωνίσαμε από την Έκθεση της Μονής στο Αρχονταρίκι.

Στις 6.30 φύγαμε και με μια ενδιάμεση στάση στον Ισθμό και γύρω στις 8.50 επιστρέψαμε στην Ενορία μας τελώντας την Ακολουθία του Αποδείπνου μέσα στο λεωφορείο, ενισχυμένοι και ανανεωμένοι πνευματικά!

H επόμενη προσκυνηματική εκδρομή της Ενορίας μας, θα πραγματοποιηθεί συν Θεώ, στις 22 Δεκεμβρίου 2018, στην Ιερά Μονή Αγίου Αθανασίου Καλτετζών Κορινθίας.  Λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν με νέα ανακοίνωση.