Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Τέρμα το διάλλειμα τα κεφάλια μέσα.....

Με την βοήθεια και την Χάρην Του Θεού, έχω επιστρέψει στους κανονικούς μου ρυθμούς και στην διακονία μου στην Ενορία! Στη Ζάκυνθο περάσαμε πάρα πολύ ωραία, πήραμε την χάρην του Αγίου Διονυσίου και του Οσίου Ιωσήφ και γενικότερα γεμίσαμε τις μπαταρίες μας για την δύσκολη συνέχεια. Αύριο είναι οι Αγιασμοί των Σχολείων και γενικά οι δραστηριότητες αρχίζουν να μπαίνουν σε κανονικούς ρυθμούς. Εύχομαι καλή εκκλησιαστική χρονιά και καλό χειμώνα σε όλους τους αναγνώστες μου και γενικά η χρονιά αυτή να είναι καλύτερη και πιο καρποφόρα από την προηγούμενη!

Ο Θεός δια πρεσβειών της Παναγίας μας και των Αγίων του, να μας χαρίζει δύναμη και φωτισμό για την δύσκολη αλλά ταυτόχρονα και ωραία συνέχεια...!

π. Αντώνιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή