Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Ο ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ΙΟΡΔΑΝΙΤΗ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

πατερ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΟ.ΕΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ Η ΚΟΡΗ ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ, ΗΘΕΛΕ ΚΙ ΑΛΛΟ......ΑΥΤΟ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΕΣΑΣ.....ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ , ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.....ΠΕΣ ΜΑΣ, ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΣΕ DVD?

ΠΑΠΑ ΠΕΤΡΟΣ-ΚΩΝ/ΝΑ ΑΠΟ ΚΙΒΕΡΙ