Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

Με διήμερη Προσκυνηματική Εκδρομή στη Νήσο Άνδρο, ολοκληρώθηκαν οι Προσκυνηματικές Εκδρομές του Ι.Ν. Προφήτου Ηλιού Κόρμπι Βάρης.

Το διήμερο της Εβδομάδος του Αγίου Πνεύματος, Πέμπτη 20 και Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019, ο Ιερός Ναός Προφήτου Ηλιού Κόρμπι Βάρης, πραγματοποίησε διήμερη Προσκυνηματική Εκδρομή στη Νήσο Άνδρο. Μάλιστα αυτή ήταν η τελευταία Προσκυνηματική Εκδρομή για το Εκκλησιαστικό έτος 2018-2019, αφού με τις Ιερές Μονές της Νήσου Άνδρου ολοκληρώθηκαν συνολικά και οι Προσκυνηματικές Εκδρομές.

Την Πέμπτη 20 Ιουνίου στις 6.00 π.μ. συγκεντρωθήκαμε στον Ιερό Ναό και στις 6.20 π.μ. αναχωρήσαμε με λεωφορείο για το Λιμάνι της Ραφήνας. Από την Ραφήνα επιβιβαστήκαμε σε πλοίο και στις 7.55 αποπλεύσαμε για την Άνδρο. Στις 11.00 περίπου φτάσαμε στο νησί, στο λιμάνι του Γαυρίου και από εκεί επιβιβαστήκαμε στο Λεωφορείο μας για το πρώτο προσκύνημα την Ιερά Μονή Αγίας Μαρίνης Άνδρου. Αφού προσκυνήσαμε το Καθολικό, είδαμε τους υπόλοιπους χώρους της Μονής και την Έκθεση. Κεραστήκαμε με το παραδοσιακό λουκουμάκι και φύγαμε για την Μονή του Αγίου Νικολάου Άνδρου.

Όταν φτάσαμε στις 12.30 μ.μ. στην Ιερά Μονή Αγίου Νικολάου Άνδρου, όλοι εντυπωσιαστήκαμε από την Ευωδία του Εικονίσματος της Παναγίας, αλλά και της Ιεράς Κάρας του Αγίου Νικολάου του εν Βουνένοις! Φυσικά προσκυνήσαμε και τα υπόλοιπα Ιερά Λείψανα και ακούσαμε για το Ιστορικό της Ιεράς Μονής.

Μετά την ολοκλήρωση του προσκυνήματος στη Μονή του Αγίου Νικολάου, αναχωρήσαμε για την Χώρα της Άνδρου, όπου εκεί ως τις 5.00 μ.μ. είχαμε ελεύθερο χρόνο για φαγητό και βόλτες. Στις 5.00 αναχωρήσαμε για το Γαύριο, όπου ήταν το Ξενοδοχείο που καταλύσαμε, κατά την διαδρομή τελέσαμε και την Ακολουθία του Μικρού Αποδείπνου.

Την Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019, αφού κατεβάσαμε τα πράγματά μας, πήραμε πρωϊνό εκμεταλλευόμενοι την καταλύσιμη ημέρα.

Στις 8.30 αναχωρήσαμε για την Ιερά Μονή Ζωοδόχου Πηγής Άνδρου. Προσκυνήσαμε το Καθολικό, την θαυματουργή εικόνα της Παναγίας, αλλά και τα πολλά Ιερά Λείψανα. Εκεί η Ηγουμένη μας μίλησε για το Ιστορικό της Μονής αλλά και την προσπάθεια που κάνουν για να αναστηλωθεί το Μοναστήρι, γιατί οι φθορές του χρόνου είναι ορατές από τον κάθε προσκυνητή ή επισκέπτη.

Από την Μονή Ζωοδόχου Πηγής, μεταφερθήκαμε στην Ιερά Μονή Παναχράντου Άνδρου. Μόλις φτάσαμε στο Μοναστήρι μας υποδέχθηκε ο Καθηγούμενος π. Ευδόκιμος, ο οποίος μας ξενάγησε και μας ομίλησε για το ιστορικό της Μονής. Μας έδωσε επίσης πνευματικές νουθεσίες, τόσο στο Καθολικό όσο και στο Αρχονταρίκι στη συνέχεια. Προσκυνήσαμε όλοι την Ιερά Κάρα του Αγίου Παντελεήμωνος, επισκεφθήκαμε το Κελί του Παπουλάκη και την έκθεση της Μονής.

Ολοκληρώνοντας και αυτό το προσκύνημα πήγαμε στο Μπατσί της Άνδρου, όπου εκεί είχαμε ελεύθερο χρόνο για φαγητό. Στις 5.30 πήγαμε στο Γαύριο, όπου πήραμε την επιστροφή για το λιμάνι της Ραφήνας και από εκεί στην Ενορία στις 10.30 μ.μ. περίπου. Κατά την διαδρομή κάναμε την Ακολουθία του Αποδείπνου με τους Χαιρετισμούς της Παναγίας μας.

Όλοι ομολογουμένως, ευχαριστήθηκαν από αυτό το διήμερο από τις ευλογίες που λάβαμε και τις ομορφιές του νησιού που ζήσαμε.

Τέλος αξίζει να αναφερθεί ότι την άλλη Κυριακή 31 Ιουνίου 2019, στις 8.00 μ.μ. στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Ναού του Προφήτου Ηλία, θα προβληθεί φωτογραφικό υλικό από όλα τα προσκυνήματα που αξιωθήκαμε να προσκυνήσουμε φέτος και θα παρουσιαστεί το φετινό ψηφοδέλτιο των Προσκυνημάτων, καθώς όπως και πέρσι, έτσι και φέτος θα πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο μέχρι και τις αρχές Σεπτεμβρίου 2019, ψηφοφορία μεταξύ των ενοριτών, για ποια προσκυνήματα με τη χάρη Του Θεού, θα πραγματοποιήσουμε στο Εκκλησιαστικό έτος 2019-2020.