Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019

Με σύμμαχο τον καλό καιρό, πραγματοποιήθηκε η 3η Προσκυνηματική Εκδρομή της Ενορίας του Προφήτου Ηλιού Κόρμπι Βάρης, για το Εκκλησιαστικό έτος 2019-2020, αυτή τη φορά στη Θήβα.

Ο Ιερός Ναός Προφήτου Ηλιού Κόρμπι Βάρης, στα πλαίσια ενισχύσεως του Φιλοπτώχου Ταμείου του, διοργάνωσε το μηνιαίο προσκύνημά του και  συνολικά την 3η Προσκυνηματική Εκδρομή του, για το Εκκλησιαστικό Έτος 2019-2020, το Σάββατο  23 Νοεμβρίου 2019, με προορισμό τον Ι.Ν. Ευαγγελιστού Λουκά Θηβών και το Ιερό Ησυχαστήριο Αγίου Νεκταρίου Θηβών, της Ιεράς Μητροπόλεως Θηβών και Λεβαδείας

Μετά την Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό μας, οι 45 συμμετέχοντες στην πνευματική εξόρμηση αναχωρήσαμε στις 9:30 π.μ. για την Θήβα. Όλοι απολαύσαμε τόσο τον καλό καιρό, όσο και την διαδρομή, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα θεολογικά θέματα εντός του λεωφορείου.

Φτάνοντας στο πρώτο προσκύνημα του Ι. Ν. Ευαγγελιστού Λουκά, προσκυνήσαμε την Αγία του Λάρνακα και τα Ιερά Λείψανα του Αγίου.

Ψάλαμε το Απολυτίκιό του και της Εορτής των Εισοδίων  της Θεοτόκου. Αφού περιπλανηθήκαμε και στο προαύλιο, αναχωρήσαμε για το κέντρο της πόλης.

Μετά από μια χαλαρή βόλτα, φάγαμε σε ταβέρνα της περιοχής.

Στη συνέχεια στις 2.45 μ.μ., αναχωρήσαμε για το Ιερό Ησυχαστήριο του Αγίου Νεκταρίου λίγο έξω από τη πόλη της Θήβας.

Φτάνοντας στο Ησυχαστήριο μας υποδέχθηκε και μας ξενάγησε στους χώρους του η Γερόντισσα Αρσενία, (παλιά μας γνώριμη και συνεργάτης όταν ήταν λαϊκή). Αφού προσκυνήσαμε το πρόσφατα Ανακαινισμένο Ιερό Παρεκκλήσιο του Αγίου Αρσενίου του εν Πάρω, πήγαμε στη συνέχεια για κέρασμα στο Αρχονταρίκι.

Εκεί γευτήκαμε τόσο υλική όσο και πνευματική τροφή από την αδελφή Αρσενία.

Ακολούθησε στο Καθολικό του Αγίου Νεκταρίου, η Ακολουθία του Εσπερινού που τέλεσε ο συνοδός Ιερέας π. Αντώνιος Χρήστου. Εκεί προσκυνήσαμε επίσης τα Ιερά Λείψανα του Αγίου Νεκταρίου και άλλων Αγίων.  Τελειώνοντας το προσκύνημά μας στο Ησυχαστήριο, αναχωρήσαμε για την Ενορία μας, όπου φτάσαμε στις 8.00 μ.μ. όλοι ανανεωμένοι πνευματικά.

Επόμενο προσκύνημα της Ενορίας μας είναι απογευματινό στις 19 Δεκεμβρίου με προορισμό  την Ἱ. Μ. Παντοκράτορος Νταού (Ταώ)  Πεντέλης. Θα ακολουθήσει αναλυτικότερη ανακοίνωση γι’ αυτό.