Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Ολοκληρώθηκαν οι συναντήσεις Ερμηνείας της Καινής Διαθήκης του Ι.Ν. Αγίου Νεκταρίου Βούλας με εκδρομή.

Την Τρίτη 10 Ιουλίου 2012, ο Ιερός Ναός Αγίου Νεκταρίου Βούλας, στα πλαίσια των Συνάξεων Ερμηνείας της Καινής Διαθήκης, που ολοκληρώθηκαν για το εκκλησιαστικό έτος 2011-2012, πραγματοποίησε προσκυνηματική εκδρομή στην Ιερά Μητρόπολη Αργολίδος, τόπο καταγωγής του π. Αντωνίου Χρήστου Εφημερίου της Ενορίας και συνοδού της Εκδρομής..
       Οι 26 συμμετέχοντες στην εκδρομή, στην αρχή τέλεσαν και μετείχαν της Θείας Λειτουργίας στην Ενορία μας. Μετά από ένα σύντομο πρωινό που παρατέθηκε, επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο για τον Νομό Αργολίδος.

Στην αρχή επισκεφθήκαμε την Ιερά Μονή Κατακεκρυμμένης Άργους. Εκεί γίναμε δεκτοί από τον Ιερομόναχο π. Ιωσήφ Δρόσσο , ο οποίος μας ξενάγησε στους χώρους της Μονής και μας μίλησε για την πλούσια ιστορία της Μονής. Στο τέλος μετά την παράθεση καφέ και κεράσματος, ο π. Ιωσήφ μας έδωσε σε όλους ένα εικονάκι της Παναγίας της Κατακεκρυμμένης.

Στη συνέχεια μεταβήκαμε στην κεντρική πλατεία της πόλεως του  Άργους όπου δεσπόζει ο Ιερός Ναός του Πολιούχου της Αγίου Πέτρου Επίσκοπου Άργους. Εκεί μας περίμενε ο Προϊστάμενος του Ιερού Ναού και Πρόεδρος του Ι.Σ.Κ.Ε. Πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Σελλής , ο οποίος μας μίλησε  για τον βίο του Αγίου Πέτρου καθώς και για το χρονικό επιστροφής των Ιερών Λειψάνων του, το 2008. Στο τέλος μας έδωσε ευλογία από ένα εικονάκι του Αγίου Πέτρου Άργους.

Φεύγοντας από την πόλη του Άργους πήγαμε στη Νέα Κίο, όπου στην πλατεία της, βρίσκεται ο Ιερός Παναγίας Θεομάνας, όπου φυλάσσονται 4 Ιερές Εικόνες της Παναγίας μας (οι δύο θαυματουργές) από την Κίο της Μικράς Ασίας, όπου έφεραν οι κάτοικοι με την μικρασιατική καταστροφή. Εκεί μας περίμεναν οι δύο Εφημέριοι της Ενορίας Πρωτοπρεσβύτερος π. Δημοσθένης Γάτσιος και Πρεσβύτερος π. Ηλίας Γάτσιος. Εκεί έγινε μία μικρή δέηση και ο π. Δημοσθένης μας μίλησε για την θρησκευτική Ιστορία της Κίου της Μικράς Ασίας καθώς και της νεότερης Ενορίας της Παναγίας Νέας Κίου και των τεσσάρων ιστορικών εικόνων της. Στο τέλος μας προσφέρθηκε νερό και από μία εικόνα της Παναγίας της Θεομάνας.

Το μεσημέρι στις 2.30 ήμασταν στο Ναύπλιο όπου δόθηκε ελεύθερος χρόνος για φαγητό και ξενάγηση στα αξιοθέατα και τα προσκυνήματα του παλαιού Ναυπλίου. Προσκυνήσαμε στους Ιερούς Ναούς : Γενέσιο Θεοτόκου (όπου βρίσκονται Ιερά Λείψανα του Αγίου Αρσενίου του Καππαδόκου) . Αγίου Σπυρίδωνος (όπου εκεί δολοφονήθηκε ο πρώτος Κυβερνήτης της Ελλάδος Καποδίστριας) τον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Γεωργίου και τον  τόπο όπου μαρτύρησε ο Άγιος Αναστάσιος ο Ναυπλιέως.

Στις 5.30 αναχωρήσαμε για την γυναικεία Ιερά Μονή Οσίου Θεοδοσίου του Νέου , ένα μοναστήρι δίπλα από το χωριό Παναρίτη, 8 χιλιόμετρα έξω από το Ναύπλιο.    Εκεί τελέσαμε τον Εσπερινό, κεραστήκαμε στο αρχονταρίκι, ψωνίσαμε στην έκθεση της Μονής, μάθαμε για τον βίο του Αγίου Θεοδοσίου και την ιστορία της Μονής και προσκυνήσαμε και το ασκητήριο του Αγίου
   Στις 7.30 επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο παίρνοντας τον δρόμο της επιστροφής όπου φτάσαμε στον Ιερό Ναό γύρω στις 9.45.
         Δόξα να έχει ο Θεός, δια πρεσβειών της Παναγίας και των εν Αργολίδα  Αγίων, για τις ευλογίες που αποκομίσαμε.