Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Oλοκληρώθηκαν οι Προσκυνηματικές Εκδρομές της Ενορίας του Αγίου Νεκταρίου Βούλας, Εκκλησιαστικό έτος 2013-2014, με τρία Προσκυνήματα της Κορινθίας.

Ο Ιερός Ναός Αγίου Νεκταρίου Βούλας, διοργάνωσε την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014, την 9η και τελευταία Προσκυνηματική Εκδρομή του, για το Εκκλησιαστικό έτος 2013-2014, με προορισμό : α) Την Ι.Μ. Κοιμήσεως Θεοτόκου Λέχωβας, β) την Ι.Μ. Αγίου Αθανασίου Πουλίτσης και γ) την Ι.Μ. Παναγίας «η πάντων Χαρά» Καλεντζίου, της Ι.Μ. Κορίνθου.

Οι 46 συμμετέχοντες στην Εκδρομή, με σύμμαχο τον καλό καιρό,  αναχωρήσαμε για την Κορινθία. Με μία ενδιάμεση στάση στον Ισθμό,  φτάσαμε στο  Μοναστήρι της Παναγίας της Λέχωβας.  Ξεναγηθήκαμε στους χώρους της Μονής, κάνοντάς μας εντύπωση ο ωραίος κήπος της, τα δέντρα και τα περιποιημένα φυτά της.  Προσκυνήσαμε Καθολικό της Μονής και το διπλανό Παρεκκλήσιο που είχε λειτουργήσει στη Τουρκοκρατία και ως κρυφό Σχολειό.

Στη  συνέχεια μία μοναχή της Μονής, μας  είπε λίγα ιστορικά στοιχεία για το Μοναστήρι και την Εικόνα της Παναγίας της Λέχωβας και αμέσως μετά τελέσαμε την Ακολουθία της Αρτοκλασίας . Ακολούθως περάσαμε στην Έκθεση και στο Αρχονταρίκι της Μονής για ένα μικρό κέρασμα.

Ολοκληρώνοντας το προσκύνημά μας στο Μοναστήρι, αναχωρήσαμε για το επόμενο προσκύνημά μας, με βάση το πρόγραμμα, την Ι.Μ. Αγίου Αθανασίου Πουλίτσης.

Προσκυνήσαμε το Καθολικό και μία μοναχή μας μίλησε φωτισμένα και πολύ πνευματικά για διάφορα θέματα. Στο τέλος έκλεισε με το σύντομο ιστορικό της Μονής που ξεκίνησε από το 1989. Επισκεφθήκαμε επίσης την Έκθεση της Μονής και αναχωρήσαμε για το τελευταίο προσκύνημα την Ι.Μ. Παναγίας «η πάντων Χαρά» Καλεντζίου.

Φτάνοντας στο Μοναστήρι, να σημειωθεί ότι είχε κλείσει η πύλη του για το μεσημέρι και η αγάπη των Πατέρων, παραβίασαν το πρόγραμμά τους και άνοιξαν κατ΄ εξαίρεση  για εμάς.

Προσκυνήσαμε και εδώ το Καθολικό της Μονής και ο π. Παντελεήμων μας μίλησε για το σύντομο ιστορικό της, αλλά ανέπτυξε επίσης διάφορα πνευματικά θέματα, προς ενίσχυση του πνευματικού μας αγώνα.

Μας έκανε εντύπωση η εξωτερική τραπεζαρία της Μονής, που φιλοξενεί σε γεύμα, πάνω από 1000 προσκυνητές ταυτόχρονα.

Αφού επισκεφθήκαμε και εδώ την Έκθεση της Μονής λαμβάνοντας και ένα μικρό κέρασμα, αναχωρήσαμε για το παραθαλάσσιο  Βραχάτι Κορινθίας, όπου είχαμε το μεσημεριανό μας Γεύμα σε ταβέρνα της περιοχής και λίγο ελεύθερο χρόνο για μία σύντομη βόλτα.

Στις 5.00 μ.μ. πήραμε το δρόμο της επιστροφής και Στις 7.00 μ.μ. φτάσαμε στον Ιερό Ναό μας όλοι ανανεωμένοι πνευματικά και ευχόμενοι καλό καλοκαίρι και διακοπές, για όσους θα τις ξεκινήσουν τις επόμενες ημέρες.

Κατά την παραμονή μας στο πούλμαν, μοιράστηκε ένα φυλλάδιο όπου ανέγραφε τα προσκυνήματα που έχουν πραγματοποιηθεί με τη Χάρη Του Θεού έως τώρα και είχε και κενό ώστε να ψηφίσει ο κόσμος τα προσκυνήματα που θα ήθελαν να επισκεφθούν για την επόμενη Εκκλησιαστική Χρονιά. Αυτή η διαδικασία, θα διαρκέσει από το τέλος Ιουνίου του 2014 έως τις αρχές Σεπτεμβρίου 2014 και αφορούν τα προσκυνήματα από τον Οκτώβριο του 2014 έως και τον Ιούνιο του 2015.

Το πρώτο  προσκύνημα της Ενορίας για το μήνα Σεπτέμβριο του εκκλησιαστικού έτους 2014-2015, ψηφίστηκε κατά την διάρκεια της Εκδρομής,  θα είναι διήμερο την Παρασκευή 26/9 και Σάββατο 27/9, με προορισμό τον Ιερό Καθεδρικό Ναό Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης (όπου βρίσκονται τα Ιερά Λείψανα και ο τόπος μαρτυρίου του Αγίου),  την Ι. Μ. Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Σουρωτής (όπου βρίσκεται ο τάφος του Γέροντα Παϊσίου) και διανυκτέρευση στο Ι. Προσκύνημα Παναγίας Σουμελά, στην Καστανιά Ημαθίας (όπου βρίσκεται το Ιερό Εικόνισμα της Παναγίας του Πόντου). Θα ακολουθήσει αναλυτικότερη ανακοίνωση γι’ αυτό.