Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Πρόβλημα με τον λογαριασμό μου στο facebook!

Eπειδή έχω λάβει αρκετά μηνύματα σήμερα και ανησυχήσατε για την παρουσία μου και τον λογαριασμό στο facebook. Nα σας εξηγήσω τι έχει συμβεί:

 Πριν μια εβδομάδα μου ζήτησε το facebook να αλλάξω όνομα και αν θυμάστε μέχρι τότε το είχα με λατινικά! (Presbyteros Antonios Xrhstou) Το έκανα ελληνικά! Είδα ότι έλεγε να μη βάλω σημάδια πριν κτλ. αλλά εγώ έβαλα κανονικά το π. πριν το όνομά μου! Και σήμερα που μπήκα να μπω από κινητό μου λέει πρέπει να δώσετε το κανονικό ονομά σας ή κοινοποιήστε μας ταυτότητα κτλ!Δεν μπορούσα να μπω να το τακτοποιήσω άμεσα, γιατί κοιμήθηκα και είχα εκκλησία κτλ! Το έκανα το βράδυ! έστειλα ταυτότητα...και τώρα περιμένω να μου το ξεμπλοκάρουν! Πρέπει να γράψω το όνομα όπως είναι στη ταυτότητα, χωρίς την ιδιότητα και από κάτω να βάλω το π. τα έγραφε στο forum και δεν τα είχα υπόψη μου!

Υπομονή λοιπόν! Σας ευχαριστώ για τα μηνύματα και για το ενδιαφέρον! Να με συγχωρούν ιδιαίτερα οι εορτάζοντες που δεν μπόρεσα να τους ευχηθώ! 

π. Αντώνιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή