Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020

Το αστεράκι μου (ποίημα της Λουκίας Σοφίας Χρήστου)




Ποίημα της Λουκίας-Σοφίας  Χρήστου
(με λίγη βοήθεια του μπαμπά)


Αστεράκι μου λαμπρό
το φως σου είναι φωτεινό.
Αστεράκι μου πως πετάς
και βρίσκεσαι ψηλά στο φεγγάρι;

Μία χάρη σου ζητώ
πάρε με και εμένα σε παρακαλώ,
να βρίσκομαι στον ουρανό
και να αντικρίζω μαζί σου το φεγγάρι!

Όταν ο ήλιος θα φανεί,
ξέρω πως δεν θα εξαφανιστείς
Απλά θα ξεκουραστείς,
για να έρθεις πιο λαμπρό αύριο το βράδυ!

Αστεράκι μου αν δεν σε κουράζω,
θέλω σε εμένα να μου κάνεις άλλη μία χάρη.
Να γίνει όλος ο κόσμος καλά
και να ανοίξουν πάλι τα σχολειά.
Να είναι η ζωή μας όπως παλιά
με τη δασκάλα και τα παιδιά,
στη τάξη Α2…ω πόσο μου λείπει το σχολείο!

20 Μαρτίου 2020



                                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή