Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ...ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!


Tο παρακάτω ποίημα το έγραψε ένας συμπαίκτης και σύμμαχος (manosgr1) στο παιχνίδι ikariam! Μας άρεσε και το δημοσιεύουμε :

ΚΟΚΚΙΝΟ ΒΛΕΠΩ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΓΥΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ
ΟΝΕΙΡΟ ΘΑ ΤΑ ΝΑΙ ΘΑΡΡΩ Η ΜΗΠΩΣ ΑΠ ΤΗΝ ΖΑΛΗ?
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΑΙΖΩ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΚΟΥΛΟΧΕΡΙ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΩ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΟΥ ΣΤΗΣΑΝΕ ΚΑΡΤΕΡΙ?

ΠΕΤΑΓΟΜΑΙ ΑΠ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΕΦΙΑΛΤΗ
ΞΥΠΝΗΣΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΤΙ ΑΚΟΥΣΕΣ ?ΤΙ ΕΙΔΕΣ?
ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΑ ΕΛΠΙΔΕΣ!

ΜΑ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΦΑΣΑΡΙΑ
ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ?
ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΣΠΑΣΟΥΝΕ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
ΚΟΝΤΕΥΕΙΣ ΠΙΑ ΝΑ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ!!!

ΓΥΝΑΙΚΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΣΗΚΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ
ΒΑΛΕ ΠΟΤΟ ΞΗΡΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΣΗΚΩ ΑΠ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ
ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΓΥΡΟΚΟΠΤΕΡΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙ?
ΦΥΓΕ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΔΥΝΑΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ!!!

ΕΤΡΕΞΑ ΜΕΣ ΤΟ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΨΩ ΦΩΤΑ
ΚΑΙ ΜΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ
ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΤΣΑΤΑΛΙΑ
ΞΥΠΝΗΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΑ ΜΟΥ ΠΑΝΕ ΧΑΛΙΑ

ΕΝΙΩΣΑ ΜΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΣΑΝ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ
ΟΛΑ ΚΥΛΟΥΣΑΝ ΗΡΕΜΑ...ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑ!!
ΜΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΠΙΤΕΘΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΚΗΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή