Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Χειροτονία την Κυριακή των Βαίων, από τον Γλυφάδας κ. Παύλο.

  

Στον Άγιο Βασίλειο Πειραιώς λειτούργησε την Κυριακή των Βαίων, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γλυφάδας κ. Παύλος, όπου ετέλεσε και την εις διάκονον Χειροτονία του Δημητρίου Σαμαρά, Θεολόγου και γέννημα θρέμμα αυτής της Ενορίας. 


Ο νέος Διάκονος είπε στην χειροτονία του :

Σήμερον ἡ χάρις τοῦ ἁγίου Πνεύματος, ἡμᾶς συνήγαγε, καὶ πάντες αἴροντες τὸν Σταυρόν σου λέγομεν· Εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος, ἐν ὀνόματι Κυρίου· Ὡσαννὰ ἐν τοῖς ὑψίστοις.

Σεβασμιώτατε Μητροπολίτη Γλυφάδας κ.κ. Παύλε
Σεβαστοί Πατέρες και Λαέ του Θεού περιούσιε
Σήμερα που ξεκινάει η πορεία του Κυρίου μας προς το εκούσιο πάθος στην Σταύρωση και στην Ανάσταση, σήμερα ξεκινάει και η δική μου πορεία προς την σταυροαναστάσιμη ιεροσύνη την χειροτονία μου σε διάκονο .
Η ιεροσύνη είναι μια διακονιά προς τον άνθρωπο ο όποιος στην σημερινή εποχή έχει χάσει το νόημα της υπάρξεως του και ζει χωρίς το Χριστό. Ο κληρικός έχοντας ζωή χριστοκεντρική και διδακτική πρέπει να είναι φως που να φωτίζει το σκοτάδι της αμαρτίας και να βοηθάει τον κόσμο να ξαναβρεί το χαμένο του εαυτό .
Ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος λέει:
Πρέπει λοιπόν, παπά μου, πρώτα να γίνεις μαθητής του Χριστού και μετά να επιχειρείς να διδάσκεις άλλους .

Με την προσωπική μου Πεντηκοστή που βιώνω σήμερα θέλω να εκφράσω ευχαριστίες σε πρόσωπα που με την βοήθεια τους τον τρόπο τους και τα λόγια τους με βοήθησαν να φτάσω μέχρι σήμερα εδώ .
Θέλω να ευχαριστήσω εσάς Σεβασμιώτατε που από την πρώτη κιόλας στιγμή που με γνωρίσατε, με δεχτήκατε στις πατερικές σας αγκάλες και αποφασίσατε να με χειροτονήσετε κληρικό της Ι. Μητροπόλεως Γλυφάδας .
Το συνεχές και αμέριστο πατρικό ενδιαφέρον σας προς το πρόσωπο μου με έχει συγκινήσει γιατί είστε πατέρας με όλη την σημασία της λέξεως και οι συμβουλές που μου δίνετε τις κρατάω σαν φυλακτό για την ιερατική πορεία που τώρα ξεκινάω .
Ευχαριστίες εκφράζω προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιώς και Φαλήρου κ.κ. Σεραφείμ που με περιέβαλε με αγάπη και σεβασμό από την στιγμή που έγινε Επίσκοπος της Πειραϊκής Εκκλησιάς πριν 5 χρόνια και έδειξε αμέριστο ενδιαφέρον για τις σπουδές μου στην Θεολογική Σχολή Αθηνών για την ζωή μου & για το ότι διακονούσα μαζί του στις Θ. Λειτουργίες και στους Εσπερινούς . Ήταν για μένα μεγάλο σχολείο .
Τέλος τον ευχαριστώ παρόλο που θα διακονήσω στην Ι. Μητρόπολη Γλυφάδας , επέτρεψε να γίνει η χειροτονία μου εδώ στον Άγιο Βασίλειο στο ναό που μεγάλωσα και αγάπησα .
Θέλω να ευχαριστήσω τους σεβαστούς πρεσβυτέρους και διακόνους που παρίστανται και συπροσεύχονται σήμερα στην προσωπική μου Πεντηκοστή .
Να ευχαριστήσω την οικογένεια μου καταρχήν τους γονείς μου Γεώργιο και Σταυρούλα που με βοήθησαν σε όλη την πορεία της ζωής μου μέχρι τώρα σωματικά και υλικά αλλά κυρίως γιατί με γαλούχησαν εν Χριστώ και με έκαναν να αγαπήσω την Εκκλησία, χωρίς την στήριξη τους δεν θα μπορούσα να έχω καταφέρει αυτό που χρόνια ονειρευόμουν και τώρα πραγματοποιείται .
Τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για το ότι μου πρόσφεραν και μου προσφέρουν ακόμα και το σημαντικό ότι δεχτήκαν την απόφαση της ιεροσύνης μου και ότι δεν στάθηκαν εμπόδιο προς την πραγματοποίηση της .
Ευχαριστώ την αδελφή μου Μαρία που όλα αυτά τα χρόνια της ζωής μου, στάθηκε διπλά μου ως πραγματική αδελφή, ως άνθρωπος που πάντα μπορούσα και μπορώ να εμπιστευτώ απόλυτα .
Την σύζυγο μου Θεοδώρα την ευχαριστώ απείρως που σαν άλλος Κυρηναίος αποφάσισε να σηκώσουμε μαζί τους δυο σταυρούς που θα έχουμε στην ζωή μας αυτόν του εγγάμου βίου και αυτόν της ιεροσύνης.
Την ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την αγάπη και την υπομονή που έχει προς το πρόσωπο μου και για την απόφαση της να με στηρίξει σε αυτό που ήθελα από μικρό παιδί να γίνω.
Ευχαριστώ τους γονείς της συζύγου μου που με δεχτήκαν σαν δικό τους παιδί .
Να ευχαριστήσω τον πνευματικό μου πατέρα τον Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη π. Νήφωνα Καπογιάννη Πρωτοσύγκελλο της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς που με στήριξε από μικρό παιδί και με στηρίζει στις επιλογές μου και με εισήγαγε στην οδό της ιεροσύνης.
Τον ευχαριστώ για την αγάπη του που μου έδειξε όλα αυτά τα χρόνια και την ανάπαυση που εύρισκα και βρίσκω στο πετραχήλι του .

Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Βασίλειο Γαϊτάνη Αναπληρωτή Καθηγητή της Θεολογικής Σχολής Παν/μίου Αθηνών για την συνεργασία που είχαμε κατά την διάρκεια της φοιτήσεως μου .
Για τα 9 χρόνια συνεργασίας που είχα ως στέλεχος νεότητας και κατηχητής του Ιερού Ναού Αγίου Βασιλείου Πειραιώς εκφράζω ευχαριστίες προς :
Tους ιερείς τους εν ενεργεία και τους συνταξιούχους, τα στελέχη του νεανικού έργου, τους ψάλτες τα μελή του εκκλησιαστικού συμβουλίου τους εν ενεργεία και τους μη τις κυρίες της ενοριακής επιτροπής και του φιλόπτωχου ταμείου, τα παιδιά που πέρασαν από τα τμήματα που έκανα την κατήχηση.
Θέλω να ζητήσω από τους παραπάνω προαναφερθέντας συγγνώμη εάν τους πίκρανα με τον λόγο μου ή με την συμπεριφορά μου .
Τους εύχομαι οι Άγιοι του Ναού μας να τους δίνουν κάθε ευλογία στην προσωπική και οικογενειακή ζωή τους .
Επικαλούμαι τις πρεσβείες της Υπεραγίας Θεοτόκου & Αειπάρθενου Μαρίας , των Αγίων που με προστατεύουν και με στηρίζουν του Αγίου ένδοξου Μεγαλομάρτυρος Δημητρίου του Μυροβλύτου, του οποίου φέρω το όνομα του, του Αγίου Πατρός ημών Βασιλείου Επισκόπου Καισαρείας προστάτου και πολιούχου της ενορίας ημών του Αγίου Σεραφείμ του Σάρωφ , του Αγίου Νεκταρίου και άλλων αγίων που ευλαβούμαι και τιμώ τους παρακαλώ να μεσιτεύσουν προς τον Κύριο να με φωτίσει με τον φωτισμό της χάριτος του Παναγίου Πνεύματος .
& τώρα Σεβασμιώτατε ιδού καιρός ευπρόσδεκτος να λάβω τον πρώτο βαθμό της ιεροσύνης από τα χέρια σας και συνάμα να είναι & καιρός μετανοίας. Αμήν .

   Ο Σεβασμιώτατος κ. Παύλος στη συνέχεια, ανέφερε για την αξία της ιερωσύνης, σε συνδιασμό με την κρίσημη και δύσκολη εποχή μας και το τέλμα που έχουν περιέλθει οι άνθρωποι!Ευχήθηκε ο π. Δημήτριος να επιτύχει στην διακονία του και να αποτελεί η πορεία του καύχημα της Εκκλησίας.
Μετά τις ευχές, παρατέθηκε γεύμα από το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο του Ιερού Ναού προς τιμή του νεοχειροτονουμένου και του εκκλησιάσματος.

π. Αντώνιος Χρήστου
Εφημέριος Ι.Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου Βούλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή