Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Άξιος ο Θεοφιλέστατος Εψηφισμένος Μητροπολίτης Αργολίδος κ. Νεκτάριος.


   Δυστυχώς άλλο καθήκον στο Κ.Α.Α.Π. της Βούλας δεν μου επέτρεψε να είμαι και να ευχηθώ από κοντά, στον νέο εψηφισμένο ποιμενάρχη της ιδιαίτερης πατρίδος μου της Αργολίδος και μέχρι τώρα Καθηγούμενο της Ι.Μ. Σαγματά π. Νεκτάριο Αντωνόπουλο.
 Το κάνω όμως με αυτή την ανάρτηση στο προσωπικό μου Ιστολόγιο να είναι Άξιος και να αγαπήσει και να αγαπηθεί από το Ποίμνιο της Αργολίδος , όπως και οι μακαριστοί προκάτοχοί του. Τον γνωρίζω και τον εκτιμώ προσωπικός και φυσικά θα συνεχίσουμε την επαφή μας και από τη νέα του θέση.

  Στο δε συνεποψήφιό του και δικό μας Επίσκοπο από τη πατρίδα Επιδαύρου Καλλίνικο μας δίδαξε με την εγκαριότητα και το χαμόγελο και όχι πικρία, πως αντιμετώπισε το αποτέλεσμα, κάνοντας υπακοή στην ψήφο και βούληση των Αρχιερέων. Είναι νέος έχει να προσφέρει πολλά και είμαι σίγουρος ότι θα γίνει ποιμενάρχης τοπικής Εκκλησίας όταν η Σύνοδος το αποφασίσει!

            ΑΞΙΟΣ  Ο ΝΕΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ !!!  ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΜΑΣ!

                                                                                           π. Αντώνιος Χρήστου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή