Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Σε Αναστάσιμο κλίμα η 8η Προσκυνηματική Εκδρομή της Ενορίας του Αγίου Νεκταρίου Βούλας .

Ο Ιερός Ναός Αγίου Νεκταρίου Βούλας, διοργάνωσε την προσκυνηματική του Εκδρομή για το μήνα Απρίλιο, τη Τρίτη  29 Απριλίου 2014, με προορισμό τον Ιερό Προσκυνηματικό Ναό του Αγίου Νεκταρίου Καμάριζας (Αγίου Κωνσταντίνου Λαυρίου) και για το Ιερό Ησυχαστήριο του Αγίου Αποστόλου των Εθνών Παύλου Πλάκας Λαυρίου.

Οι 50 συμμετέχοντες στην Εκδρομή, με πολύ καλό ανοιξιάτικο καιρό στις 2.00 το μεσημέρι, αναχωρήσαμε για Καμάριζα. Φτάσαμε στο Ιερό Προσκύνημα του Αγίου Νεκταρίου στις 3.00 το μεσημέρι, μέσα από μια υπέροχη διαδρομή που συνδύαζε και βουνό και θάλασσα.  .  Ξεναγηθήκαμε στους χώρους του προσκυνήματος και λάβαμε την ευχή του Γέροντα Νεκτάριου Βιτάλη, που μας περίμενε γεμάτος αγάπη και στοργή!

Στη συνέχεια τελέσαμε με την άδεια του Γέροντος μία δέηση στην εικόνα του Αγίου Νεκταρίου . Μετά την Ακολουθία ο Γέροντας Νεκτάριος, μας μίλησε φωτισμένα, καρδιακά και πολύ πνευματικά. Μας είπε και μία πολύ ωραία προσευχή προς τον Άγιο Νεκτάριο, απόσπασμα υπάρχει στο παρακάτω βίντεο .

Τελειώνοντας το προσκύνημά μας στο Προσκύνημα, αναχωρήσαμε για το γυναικείο Ησυχαστήριο του Αγίου Παύλου Λαυρίου, μέσα από μία πραγματικά ανθισμένη φύση και τοπία χρωμάτων.

Στις 4.00 μ.μ. φτάσαμε με το λεωφορείο στην Πύλη της Μονής και αφού  προσκυνήσαμε  στο Καθολικό της Μονής,  θαυμάσαμε τους ωραίους χώρους του Μοναστηριού, στα ωραία λουλούδια της Μονής και τη φιλοξενία των Αδελφών.

Στη συνέχεια πήγαμε στο υπαίθριο Αρχονταρίκι της Μονής και κεραστήκαμε. Αμέσως μετά μία Μοναχή μας μίλησε για το ιστορικό της Μονής και της Αδελφότητος, τόσο εδώ στο Λαύριο, όσο και για την αδελφότητα που βρίσκεται στη Λάρισα. Μας είπε για τα πρώτα δύσκολα χρόνια και συνθήκες που αντιμετώπισαν οι αδελφές, για την αγιότητα και τις αρετές του Γέροντα, για την σύνθεση των μοναζουσών από αρκετές χώρες του κόσμου και τα αρκετά θαύματα που βίωσαν και την ζωντανή παρουσία Του Θεού, μέσω των Αγίων.

Στη συνέχεια πήγαμε στην Έκθεση και ψωνίσαμε αρκετά βιολογικά προϊόντα που παράγει η Μονή και μετά πάλι στο Καθολικό όπου τελέσαμε την Ακολουθία του Εσπερινού και την Ακολουθία της Αρτοκλασίας, που είχαμε φέρει μαζί μας.

Στις 7.00 μ.μ. πήραμε το δρόμο της επιστροφής και φτάσαμε στον Ιερό Ναό μας όλοι ανανεωμένοι πνευματικά στις 8.00 μ.μ.

Επόμενο  και τελευταίο προσκύνημα της Ενορίας για το φετινό Εκκλησιαστικό έτος 2013-2014, θα γίνει το μήνα Ιούνιο, θα είναι μονοήμερη Εκδρομή, την Πέμπτη 19/6, με προορισμό την Ιερά Μονή «Η Παναγία Η Πάντων Χαρά» Ζευγολατιού – Καλεντζίου Κορινθίας. Θα ακολουθήσει αναλυτικότερη ανακοίνωση γι’ αυτό.