Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Καλές εντυπώσεις αποκόμισαν οι συμμετέχοντες στην Εκδρομή των Κατηχητικών Συνάξεων του Ι.Ν. Αγίου Νεκταρίου Βούλας στις Κατασκηνώσεις της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών.

Το Σάββατο 5 Απριλίου 2014, οι Κατηχητικές  Συνάξεις του Ιερού Ναού Κοιμήσεως Θεοτόκου Βούλας,  πραγματοποίησαν την πρώτη τους Εκδρομή για το Εκκλησιαστικό έτος 2013-2014 με προορισμό τις Κατασκηνώσεις της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών  «Η Αγία Φιλοθέη η Αθηναία» στην περιοχή Μαρσόρη του Δήμου Αυλώνα.

Το πρωί, Σάββατο του Ακαθίστου Ύμνου,  τελέσθηκε Θεία Λειτουργία και συμμετείχαν αρκετά παιδία των Κατηχητικών Συνάξεων στη Θ. Κοινωνία.    Στις  10.00 π.μ. αναχωρήσαμε από τον Ναό μας με Λεωφορείο, με προορισμό τις Κατασκηνώσεις, δυστυχώς όμως πολλά παιδιά μέλη των Κατηχητικών Συνάξεων δεν μπόρεσαν να έρθουν για διάφορους λόγους. Εκτός από τα παιδιά τον Ιερέα Υπεύθυνο Νεότητος και τους Κατηχητικές, συνόδευσαν και μετείχαν στην Εκδρομή και αρκετοί γονείς.

Στο προορισμό μα φτάσαμε στις 11.30 και αρχικά ξεναγηθήκαμε στους χώρους της Κατασκηνώσεως. Μεγάλοι χώροι, λειτουργικοί, με πολλά γήπεδα ποδοσφαίρου και μπάσκετ, με δύο πισίνες , πάρκα κ.α., που δυστυχώς όμως λόγω της αχρησίας από το περασμένο καλοκαίρι και μέχρι να λειτουργήσουν ξανά, δεν ήταν και στη καλύτερή τους κατάσταση. Όμως αυτό δεν πτόησε κανέναν. Η ώρα μετά την ξενάγηση έφτασε ήδη 12.30 και ξεκινήσαμε να τρώμε το φαγητό μας που είχαμε φέρει από το σπίτι μας, μαζί με το κέρασμα του Ναού που δίνει κάθε Σάββατο στα παιδιά του Κατηχητικού. Μετά παίξαμε ποδόσφαιρό , το παιχνίδι των σταθμών και κάναμε χειροτεχνία.

Στη συνέχεια μετά την κόπωση από το παιχνίδι, συγκεντρωθήκαμε όλοι και ο π. Αντώνιος μίλησε για την Οσία Μαρία την Αιγυπτία, την οποία η Εκκλησία μας εορτάζει και προβάλει ιδιαιτέρως αύριο Κυριακή Ε’ Νηστειών. Στη συνέχεια βγάλαμε αναμνηστικές φωτογραφίες, και αφού μαζέψαμε τα πράγματά μας και καθαρίσαμε το χώρο, φύγαμε από τις Κατασκηνώσεις,  πήραμε το δρόμο της επιστροφής στις 3.00 μ.μ. Στις 4.15 μ.μ. ήμασταν πίσω στην Ενορία μας.

Να σημειωθεί ότι κατά την παραμονή μας στο λεωφορείο και όταν πηγαίναμε και όταν ερχόμασταν, κάναμε προσευχή, παίξαμε διάφορα παιχνίδια και είπαμε διάφορους ύμνους και  τραγούδια.