Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Αντίο καλό μου αμαξάκι...

  Κάθε πρώτη φορά σε σημαδεύει για πάντα σε οτιδήποτε και το κουβαλάς για πάντα μαζί σου....


Σήμερα κάποιοι έλεγαν ότι θα γίνει η καταστροφή του κόσμου...φυσικά δεν έγινε...αλλά είχα μία μικρή "καταστροφή" καθώς ήρθε η στιγμή να αποχωριστώ το πρώτο αυτοκίνητο το οποίο είχα στη κατοχή μου, χάρις την ευαισθησία κάποιων αφανών επίγειων αγγέλων! Στις μέρες μας είναι πολυτέλεια να έχεις αυτοκίνητο αλλά εξίσου απαραίτητο, ιδιαίτερα όταν τρέχεις από το πρωί ως το βράδυ..και πρέπει να βρίσκεσαι σε λίγο χρόνο..σε άλλο διαφορετικό μέρος!


Ο Θεός μου έστειλε άλλους επίγειους αγγέλους...και μου δίνουν άλλο αυτοκίνητο τετράπορτο...που είναι απαραίτητο, τώρα που η οικογένεια έγινε τετραμελής! Ο Θεός να τους έχει πάντα καλά...!!!!

Όμως σήμερα που παρέδωσα το παλιό...αισθάνθηκα ένα "σφίξιμο"...μία θλίψη, γιατί είχα δεθεί μαζί του...! 
Θα μου λείψει ..εύχομαι να είναι καλοτάξιδο σε όποιον το αποκτήσει...!

                       21/12/2012  π. Αντώνιος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή