Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Ορθόδοξοι προς ομοφυλόφιλους: ένα αδελφικό μήνυμα

2633907150_6303146d75_z

Από τον π. Σπυρίδωνα Σκούρτη, Υπεύθυνο Γραφείου Νεότητας Ι. Μητροπόλεως Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου

Το παρόν άρθρο αποτελεί προκήρυξη της Ομάδας Πρωτοβουλίας Ορθόδοξων Χριστιανώναπό την Κύπρο
Με ιδιαίτερο πόνο ψυχής πληροφορούμαστε τη διοργάνωση στην πατρίδα μας των αυτοαποκαλούμενων «φεστιβάλ υπερηφάνειας», τα οποία προβάλλουν τις γενετήσιες σχέσεις μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου. Ως ορθόδοξοι χριστιανοί και συνάνθρωποι θέλουμε να μοιραστούμε με κάθε συνάνθρωπό μας τις εξής σκέψεις:
Σύμφωνα με τη χριστιανική μας πίστη η γενετήσια ένωση πρέπει να γίνεται μόνο μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας, με αμοιβαίο σεβασμό και ευπρέπεια, και μετά από την ευλογία του Θεού, που προσφέρεται με το ιερό μυστήριο του γάμου. Η γενετήσια ένωση πρέπει πάντα να λειτουργεί μέσα στο πλαίσιο του γάμου, της συζυγίας, της τεκνογονίας και της οικογένειας. Όλες οι γενετήσιες σχέσεις που γίνονται έξω από το πλαίσιο αυτό, είτε μεταξύ ατόμων αντίθετου φύλου είτε μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου, συνιστούν πολύ σοβαρή αμαρτία που στερεί σε όσους τη διαπράττουν τη συμμετοχή στη βασιλεία του Θεού. Δεν το λέμε εμείς, το λέει η Αγία Γραφή: «Μὴ πλανᾶσθε οὔτε πόρνοι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται (όσοι διαπράττουν γενετήσιες σχέσεις με το ίδιο φύλο) βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι» (Α΄ Κορινθ. στ΄ 9-10). Στο εδάφιο αυτό αναφέρονται όλες οι σαρκικές αμαρτίες. Άρα δεν πρόκειται για μεροληψία σε βάρος όσων έχουν γενετήσιες σχέσεις με το ίδιο φύλο. Γνωρίζουμε ότι ο Θεός μας αγαπά και, όταν μας συμβουλεύει για κάτι μέσα από τον λόγο Του, την Αγία Γραφή, είναι για το καλό μας. Ο Θεός δεν θέλει το κακό μας. Για να μας λέει ότι κάτι είναι αμαρτία και να μας προτρέπει να μην το κάνουμε, σημαίνει ότι η αμαρτία αυτή μας βλάπτει. Γι’ αυτό κι εμείς με αδελφική αγάπη καλούμε όλους τους συνανθρώπους μας που διαπράττουν τέτοιες αμαρτίες να μετανοήσουν ειλικρινά, να προσέλθουν στο μυστήριο της Ιερής Εξομολόγησης και να ξεκινήσουν μια καινούργια ζωή, μακριά από τα σαρκικά πάθη. Ο πολυεύσπλαγχνος Θεός συγχωρεί τις αμαρτίες μας με την προϋπόθεση ότι εμείς ελεύθερα και υπεύθυνα μετανοούμε ειλικρινά και έμπρακτα.
Μερικοί κατηγορούν εμάς τους χριστιανούς ως «ρατσιστές». Δεν υπάρχει πιο άδικη κατηγορία από αυτή. Ως χριστιανοί διδάσκουμε και προσπαθούμε έμπρακτα να εφαρμόζουμε την αγάπη προς κάθε συνάνθρωπό μας ανεξάρτητα από τις συμπεριφορές του. Είμαστε εναντίον της κακομεταχείρισης οποιουδήποτε ανθρώπου και για οποιοδήποτε λόγο. Τον άνθρωπο που διαπράττει σαρκικές αμαρτίες τον αγαπούμε ως συνάνθρωπό μας και εικόνα του Θεού. Τις πράξεις όμως των σαρκικών αμαρτιών δεν τις αποδεχόμαστε. Προσπαθούμε να διαφωτίσουμε τους συνανθρώπους μας για τη βλάβη που προξενεί η αμαρτία στο σώμα και στην ψυχή και να τους ενθαρρύνουμε να αποφεύγουν κάθε αμαρτία.
CC (BY-NC-ND) David Yu
CC (BY-NC-ND) David Yu
Πολλοί μας λένε ότι αυτά είναι θρησκευτικά ζητήματα, που αφορούν μόνο αυτούς που αποδέχονται αυτές τις πεποιθήσεις. Όμως γνωρίζουμε ότι η πλειονότητα των συμπατριωτών μας είναι –και θέλουν να είναι– χριστιανοί. Γι’ αυτό και εμείς υπενθυμίζουμε ότι, εάν πραγματικά θέλουμε να είμαστε χριστιανοί, πρέπει να αγωνιζόμαστε να εφαρμόζουμε το θέλημα του Θεού. Ως άνθρωποι ενδέχεται να αμαρτάνουμε, αλλά ποτέ δεν πρέπει να δικαιολογούμε τις αμαρτίες μας και πολύ περισσότερο δεν πρέπει να τις διαφημίζουμε. Αντιθέτως πρέπει να μετανοούμε ειλικρινά για αυτές. Είναι ιδιαίτερα λυπηρό το ότι οι σαρκικές αμαρτίες με διάφορες εκδηλώσεις (όπως είναι και το εν λόγῳ «φεστιβάλ») προβάλλονται και διαφημίζονται.
Επειδή εκτός από τη χριστιανική θεώρηση του θέματος πολλοί ζητούν να ακούσουν και άλλα επιχειρήματα, επιτρέψτε μας να σας παραθέσουμε μερικές βασικές αλήθειες:
Α. Η «απελευθέρωση» των γενετήσιων σχέσεων από το πλαίσιο του γάμου, της συζυγίας, της τεκνογονίας και της οικογένειας έχει οδηγήσει την ανθρωπότητα σε φοβερές ασθένειες. Μέχρι το 1960 υπήρχαν μόνο δύο αφροδίσια νοσήματα (η σύφιλη και η γονόρροια), τα οποία ήταν ιάσιμα. Σήμερα, με την έξαρση των εκτός γάμου γενετήσιων σχέσεων, υπάρχουν 27 αφροδίσια νοσήματα, από τα οποία τρία είναι ανίατα (έρπης, ηπατίτιδα και HPV) και ένα θανατηφόρο (AIDS). Ιδιαίτερα οι γενετήσιες σχέσεις με το ίδιο φύλο είναι πολύ επικίνδυνες για την υγεία. Οι πράξεις στις οποίες προβαίνουν όσοι διαπράττουν γενετήσιες σχέσεις με το ίδιο φύλο είναι από τη φύση τους τραυματικές για τον ανθρώπινο οργανισμό και καταστροφικές του ανοσοποιητικού συστήματος. Ενδεικτικά μόνο αναφέρουμε ότι σύμφωνα με επίσημα στατιστικά στοιχεία:
  • Στην Κύπρο το 2011 τo 54% των νέων κρουσμάτων AIDS ήταν από άνδρες που είχαν γενετήσιες σχέσεις με το ίδιο φύλο (World Health Organization, Regional Office for Europe, Key Facts On HIV Epidemic In Cyprus And Progress In 2011, May 2013).
  • Στην Ελλάδα το 2012 —οι άνδρες που είχαν σχέσεις με το ίδιο φύλο και ήταν φορείς τοῦ AIDS κατείχαν το 66,2% όλων των ανδρικών περιπτώσεων AIDS (Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, Επιδημιολογική επιτήρηση της HIV/AIDS λοίμωξης στην Ελλάδα – Δηλωθέντα στοιχεία έως 31.12.2012 και HIV/AIDS λοίμωξη: νεώτερα επιδημιολογικά δεδομένα–Οκτώβριος 2013).
  • Στις ΗΠΑ το 2012 το 75% των περιπτώσεων σύφιλης εντοπίστηκε σε άνδρες που είχαν γενετήσιες σχέσεις με το ίδιο φύλο (Centers for Disease Control and Prevention, Reported STDs in the United States: 2012 National Data for Chlamydia, Gonorrhea, and Syphilis, January 2014).
Αν αναλογιστούμε ότι τα άτομα που έχουν γενετήσιες σχέσεις με το ίδιο φύλο δεν αντιπροσωπεύουν το 54% ή το 66% ή το 75% του ανθρώπινου πληθυσμού, μπορούμε να καταλάβουμε πόσο πολύ διαδεδομένος είναι ο ιός του AIDS και άλλα αφροδίσια νοσήματα μεταξύ αυτών των ατόμων. Όσον δε αφορά στην πολυδιαφημιζόμενη «προστασία» που προσφέρουν οι διάφορες «προφυλάξεις», καλό είναι να γνωρίζουμε ότι αυτές οι «προφυλάξεις» έχουν μεγάλο ποσοστό αποτυχίας. Για μερικά αφροδίσια νοσήματα, όπως η γονόρροια, τα χλαμύδια και ο έρπης, το ποσοστό αποτυχίας αυτών των προφυλάξεων φτάνει το 50%[1]!
Β. Οι γενετήσιες σχέσεις που γίνονται έξω από το πλαίσιο του γάμου, της συζυγίας, της τεκνογονίας και της οικογένειας καταστρέφουν τον θεσμό της οικογένειας. Άρα καταστρέφουν την ίδια την κοινωνία και την πατρίδα μας. Σε παλαιότερες εποχές, που οι εκτός γάμου γενετήσιες σχέσεις ήταν σπάνιο φαινόμενο, η γενετήσια έλξη λειτουργούσε ως ένα κίνητρο για τη σύναψη γάμου και τη δημιουργία οικογένειας. Τότε είχαμε πολλούς γάμους, πολλές οικογένειες και πολλά παιδιά. Σήμερα όλο και περισσότεροι άνθρωποι δεν θέλουν να παντρεύονται, να δημιουργούν οικογένεια και να κάνουν παιδιά, διότι έχουν ελεύθερες γενετήσιες σχέσεις. Από το 1995 ο δείκτης γονιμότητας στην Κύπρο βρίσκεται σταθερά κάτω από το ελάχιστο απαιτούμενο όριο για αναπλήρωση του πληθυσμού! Δηλαδή ως λαός εξαφανιζόμαστε! Eκδηλώσεις όπως το εν λόγῳ «φεστιβάλ», που προβάλλουν και διαφημίζουν τις γενετήσιες σχέσεις αυτονομημένες από τον γάμο, τη συζυγία, την τεκνογονία και την οικογένεια, επιδεινώνουν αυτή την κατάσταση. Οφείλουμε να πούμε ότι από όλες τις εκτός γάμου γενετήσιες σχέσεις αυτές που γίνονται μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου αποτελούν το μεγαλύτερο πλήγμα στον θεσμό της οικογένειας. Διότι οι γενετήσιες σχέσεις μεταξύ ατόμων αντίθετου φύλου ενδέχεται κάποτε να οδηγήσουν σε συζυγία, τεκνογονία και οικογένεια, ενώ οι γενετήσιες σχέσεις μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου ποτέ δεν πρόκεται να οδηγήσουν στην τεκνογονία!
Γ. Μερικοί ισχυρίζονται ότι όσοι διαπράττουν γενετήσιες σχέσεις με το ίδιο φύλο «γεννήθηκαν έτσι». Κατ’ αρχήν κάτι τέτοιο δεν έχει αποδειχθεί. Αντιθέτως υπάρχει εκτεταμένη επιστημονική έρευνα που καταδεικνύει ότι οι έλξεις προς το ίδιο φύλο σε μεγάλο βαθμό οφείλονται σε επιδράσεις της οικογένειας ή της κοινωνίας. Όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να διαβάσουν το πολύ διαφωτιστικό βιβλίο του Δρ. Neil Whitehead My genes made me do it, που παρουσιάζει σωρεία επιστημονικών τεκμηρίων. Και εάν ακόμη δεχθούμε ότι οι γενετήσιες έλξεις προς το ίδιο φύλο είναι κάτι με το οποίο γεννιέται κάποιος, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και «φυσιολογικές». Πολλοί άνθρωποι γεννιούνται με πολλές σωματικές, ψυχικές, διανοητικές ή συναισθηματικές δυσλειτουργίες. Π.χ. εάν κάποιος γεννηθεί με σακχαρώδη διαβήτη, δεν σημαίνει ότι αυτό είναι «φυσιολογική» κατάσταση! Πολύ περισσότερο δεν σημαίνει ότι θα πάψουμε να τον συμβουλεύουμε να αποφεύγει τις σακχαρώδεις τροφές, επειδή «γεννήθηκε έτσι». Στις μέρες μας υπάρχουν επιστημονικές ενδείξεις ότι ο αλκοολισμός και η επιθετική συμπεριφορά έχουν γενετικές καταβολές. Είναι λογικό να αφήνουμε τους ανθρώπους να καταναλώνουν αλκοόλ και να συμπεριφέρονται επιθετικά, επειδή «γεννήθηκαν έτσι»; Έπειτα, εάν οι γενετήσιες σχέσεις με το ίδιο φύλο είναι «φυσιολογικές», τότε γιατί ποτέ δεν οδηγούν στην τεκνογονία, όπως οι γενετήσιες σχέσεις με το αντίθετο φύλο; Εμείς, ως χριστιανοί, συμβουλεύουμε τον κάθε συνάνθρωπό μας που βιώνει γενετήσιες έλξεις προς το ίδιο φύλο να αγωνίζεται και με τη βοήθεια του Θεού να αποκτά αυτοκυριαρχία, για να ζεί αγνή ζωή και να μην πέφτει στο αμάρτημα των γενετήσιων σχέσεων με το ίδιο φύλο. Ασφαλώς και η πλειονότητα των ανθρώπων, που βιώνουν γενετήσιες έλξεις προς το αντίθετο φύλο, πρέπει και αυτοί να αγωνίζονται, έτσι ώστε με τη χάρη του Θεού να ζουν με απόλυτη προγαμιαία εγκράτεια και απόλυτη συζυγική πιστότητα. Είμαστε λογικοί άνθρωποι με ελεύθερη θέληση και μπορούμε να ελέγχουμε τον εαυτό μας. Ο Θεός ευλογεί και στεφανώνει αυτούς που αγωνίζονται να ζουν αγνή ζωή.
CC (BY-NC-ND) messycupcakes
CC (BY-NC-ND) messycupcakes
Δ. Όσον αφορά στο ζήτημα της ψήφισης νόμου που να αναγνωρίζει τη «συμβίωση» ή τον «γάμο» μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου, με πόνο ψυχής προειδοποιούμε ότι αυτό θα είναι η αρχή του τέλους του θεσμού της οικογένειας. Μέχρι τώρα ένας γάμος μπορούσε να συναφθεί μεταξύ δύο μόνο ατόμων, ενός άνδρα και μιας γυναίκας, ενηλίκων και μη συγγενών μεταξύ τους. Με τη νομιμοποίηση της «συμβίωσης» ή του «γάμου» μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου ο ένας από αυτούς τους παράγοντες (ο παράγοντας «άνδρας και γυναίκα») φεύγει με το πρόσχημα ότι δύο άνδρες ή δύο γυναίκες μπορούν να έχουν «αμοιβαία αγάπη» και δέν πρέπει να «καταπιέζονται» από το «ετεροφυλοφιλικό κατεστημένο». Με ποιο δικαιολογητικό στο μέλλον θα αποτρέψουμε τη νομιμοποίηση της πολυγαμίας ή του «γάμου» μεταξύ συγγενών, εάν κάποιοι που θα θέλουν να συνάψουν τέτοιους «γάμους» θα διαμαρτύρονται ότι «καταπιέζονται» και «δεν απολαμβάνουν ίσα δικαιώματα»; Τι θα μπορέσουμε να πούμε σε κάποιον που θέλει να παντρευτεί τρείς γυναίκες ισχυριζόμενος ότι «υπάρχει αμοιβαία αγάπη και συναίνεση μεταξύ ενηλίκων ατόμων», τα οποία «καταπιέζονται» από το «μονογαμικό κατεστημένο»; Τα ίδια επιχειρήματα της «αμοιβαίας αγάπης», των «δικαιωμάτων» και της «καταπίεσης» χρησιμοποιούν σήμερα όσοι υποστηρίζουν την αναγνώριση του «γάμου» μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου. Κρούομε τον κώδωνα του κινδύνου: Αυτό που επιχειρείται με την νομιμοποίηση των «συμβιώσεων» ή των «γάμων» μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου δεν είναι η παραχώρηση «ίσων δικαιωμάτων» σε «καταπιεσμένες» ομάδες ατόμων, αλλά η αλλοίωση της ίδιας της έννοιας του γάμου. Η μια αλλαγή θα αποτελεί άλλοθι για την υιοθέτηση και άλλων αλλαγών βάσει του ίδιου σκεπτικού των δήθεν «ανθρώπινων δικαιωμάτων». Έτσι θα επέλθει ολοσχερής διάλυση της οικογένειας και της κοινωνίας.
Ε. Επιπλέον το να επιτραπεί στα «συμβιούντα» άτομα του ίδιου φύλου να υιοθετούν παιδιά συνιστά εμπρόθετη και προμελετημένη κακομεταχείριση ανυπεράσπιστων παιδιών, που είναι ήδη αδικημένα και ταλαιπωρημένα από δύσκολες περιστάσεις της ζωής. Τα παιδιά που είναι ορφανά ή για οποιοδήποτε λόγο στερούνται τους βιολογικούς γονείς τους έχουν κάθε δικαίωμα να τεθούν στην κορυφαία προτεραιότητα της κοινωνικής μέριμνας. Πρέπει να δίδονται για υιοθεσία σε οικογένειες όπου θα έχουν πατέρα και μητέρα, οι οποίοι μάλιστα να είναι άνθρωποι εγνωσμένης και εξακριβωμένης αγάπης και καλοσύνης, τόσο μεταξύ τους όσο και προς τα παιδιά τους (βιολογικά ή θετά). Προσχήματα του τύπου «παρά να είναι ορφανό ένα παιδί, καλύτερα να μεγαλώνει από δύο “πατέρες” ή δύο “μητέρες”» είναι υποκριτικά. Ένα κράτος κοινωνικής πρόνοιας δεν επιδιώκει να ξεφορτωθεί αυτά τα παιδιά όπως-όπως. Είναι καθήκον του κράτους και της ευρύτερης κοινωνίας να μεριμνά ώστε τα αδικημένα και ταλαιπωρημένα αυτά παιδιά να υιοθετούνται από οικογένειες όπου θα επικρατούν οι καλύτερες δυνατές οικογενειακές συνθήκες. Και ασφαλέστατα η ύπαρξη άνδρα πατέρα και γυναίκας μητέρας είναι ένας από τους παράγοντες (όχι ο μοναδικός βέβαια) που συνιστούν τον κατά το δυνατό ιδανικό χαρακτήρα μιας οικογένειας. Εάν η ύπαρξη πατέρα και μητέρας δεν διαδραματίζει κανένα ρόλο στην εύρυθμη ανατροφή του παιδιού –όπως ισχυρίζονται οι υποστηρικτές της υιοθεσίας παιδιών από «ζεύγη» του ίδιου φύλου– τότε η φύση η ίδια θα μας το δίδασκε: Άνδρες και γυναίκες θα μπορούσαν να τεκνοποιήσουν με φυσιολογικούς τρόπους χωρίς την ανάγκη του άλλου φύλου! Κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει.
Επιπλέον η «παρένθετη μητέρα» –που χρησιμοποιούν άνδρες που έχουν γενετήσιες σχέσεις με το ίδιο φύλο για να αποκτήσουν παιδί– συνιστά και πάλι κατάφωρη παραβίαση των δικαιωμάτων του παιδιού. Η παρένθετη μητέρα προσφέρεται (συνήθως εξαγοράζεται) για να κυοφορήσει ένα παιδί που δημιουργήθηκε με σπέρμα ενός εκ των δύο «συμβιούντων» ανδρών. Το νεογέννητο αφαρπάζεται από τη βιολογική του μητέρα και δίδεται στους δύο «συμβιούντες» άνδρες, για να το μεγαλώσουν ως δικό τους παιδί. Παρομοίως γυναίκες που «συμβιώνουν» δανείζονται σπέρμα από κάποιο άνδρα για να κυοφορήσουν, ενώ το παιδί αποξενώνεται πλήρως και παντοτινά από τον βιολογικό του πατέρα. Το να στερείς σε ένα παιδί εντελώς αυθαίρετα τους βιολογικούς του γονείς αποτελεί ασύστολη καταπάτηση των δικαιωμάτων του παιδιού. Κατά την άποψή μας, αυτή η ενέργεια φτάνει στα όρια του ποινικού αδικήματος.
Στ. Μερικοί ισχυρίζονται ότι «ο καθένας έχει δικαίωμα να συμπεριφέρεται όπως θέλει στην προσωπική του ζωή». Εμείς δεν θέλουμε να επέμβουμε στην προσωπική ζωή κανενός. Όμως υπενθυμίζουμε ότι οι ελεύθερες γενετήσιες σχέσεις γενικά (και ειδικότερα οι γενετήσιες σχέσεις με το ίδιο φύλο) (α) είναι πηγή και μέσο μετάδοσης φοβερών ασθενειών, (β) προκαλούν σοβαρό πλήγμα στον θεσμό της οικογένειας και (γ) καταπατούν τα δικαιώματα του παιδιού με την προωθούμενη υιοθέτηση παιδιών εκ μέρους «συμβιούντων» ατόμων του ίδιου φύλου. Συνεπώς το κράτος και η κοινωνία, χωρίς να θεωρείται ότι επεμβαίνουν στην προσωπική ζωή των ατόμων, έχουν κάθε δικαίωμα και πρέπει να μην επιτρέπουν την προπαγάνδα υπέρ των ελεύθερων γενετήσιων σχέσεων. Αυτό έπραξαν η Βουλή και η Κυβέρνηση της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Είναι προς τιμήν τους! Απαγόρευσαν τη δημόσια προβολή και διαφήμιση των εκτός γάμου και συζυγίας γενετήσιων σχέσεων (όλων των ειδών), για να προστατεύσουν την οικογένεια, την κοινωνία και τη νεότητα από τη διαβρωτική επίδραση αυτών των συμπεριφορών. Τα παιδιά μας πρέπει από το σχολείο, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τις διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις να παίρνουν συνεχώς το ξεκάθαρο μήνυμα ότι οι γενετήσιες σχέσεις λειτουργούν κατ’ αποκλειστικότητα μέσα στα πλαίσια του γάμου, της συζυγίας, της τεκνογονίας και της οικογένειας.
Γι’ αυτό και εμείς είμαστε εναντίον των εν λόγῳ «φεστιβάλ» αλλά και κάθε άλλης εκδήλωσης ή μέσου που προπαγανδίζει υπέρ των εκτός γάμου και συζυγίας γενετήσιων σχέσεων. Δυστυχώς αυτή η προπαγάνδα γίνεται από πολλούς και με πολλά μέσα με αποκορύφωμα τα τηλεοπτικά κανάλια, που σχεδόν καθημερινά παρουσιάζουν ανθρώπους που συνάπτουν γενετήσιες σχέσεις, χωρίς να είναι παντρεμένοι. Πιστεύουμε ότι όλοι οι άνθρωποι, ανεξαρτήτως θρησκευτικών στάσεων και πεποιθήσεων, οφείλουν να αντισταθούν σε αυτή την προπαγάνδα, για να προστατεύσουν την υγεία των ανθρώπων και τον πολύτιμο θεσμό της οικογένειας, που είναι απαραίτητος και αναγκαίος για την κοινωνική ευημερία και την εθνική επιβίωση. Για να προστατεύσουν τα παιδιά από την καταπάτηση θεμελιωδών δικαιωμάτων τους. Για να προστατεύσουν τη νεότητα από τη διάβρωση που προκαλεί η πανσεξουαλιστική προπαγάνδα. Αυτό δεν είναι μόνο θρησκευτικό αλλά και κοινωνικό ζήτημα.
Σας ευχαριστούμε που είχατε την καλοσύνη να διαβάσετε αυτό το αδελφικό μήνυμά μας. Ο Θεός μαζί σας!

Σχόλιο του ιστολογίου   :
Τα Pride αποτελούν δράση αιχμής της ΛΟΑΤ κοινότητας, που αναπαράγει μία συγκεκριμένη ιδεολογία, τη λεγόμενη queer theory, για τους ομοφυλόφιλους. Δε θεωρούμε ότι εκφράζουν την πλατιά μάζα των ομοφυλοφίλων και γι” αυτό άλλωστε και η συμμετοχή σε αυτές τις εκδηλώσεις είναι ισχνή, παρά την έντονη προβολή τους και την αδρή χρηματοδότησή τους. Η δικαιολόγηση των σαρκικών σχέσεων εκτός του φυσικού γάμου είναι μία προσπάθεια που ζημιώνει τα ομοφυλόφιλα πρόσωπα ηθικά και ψυχολογικά. Σε κάθε περίπτωση, τα Pride δεν αντιπροσωπεύουν τον κάθε ομοφυλόφιλο (ούτε καν τον μέσο ομοφυλόφιλο), αλλά μόνο όσους συμμετέχουν σε αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή