Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη Προσκυνηματική Εκδρομή του Απριλίου, του Φιλοπτώχου Ταμείου του Ι. Ν. Αγίου Νεκταρίου Βούλας.

O Iερός Ναός Αγίου Νεκταρίου Βούλας, στα πλαίσια ενισχύσεως του Φιλοπτώχου Ταμείου του, διοργάνωσε την Τρίτη 28 Απριλίου 2015, την όγδοη προσκυνηματική του Εκδρομή, για το Εκκλησιαστικό Έτος 2014-2015, με προορισμό δύο Ιστορικές Μονές της Παναγίας μας, με αντίστοιχες θαυματουργές Ιερές Εικόνες της, της Ι. Μ. Μαντινείας και Κυνουρίας. Πρόκειται για τις Ιερές Μονές : α) Παναγίας Έλωνας και β) Παναγίας Μαλεβής.

Το πρόγραμμα της Εκδρομής είχε ως εξής: Στις 6.45 π.μ. συγκεντρωθήκαμε στον Ιερό μας Ναό και τις 7.00 π.μ. αναχωρήσαμε για τη πελοπόννησο, με μια σύντομη ενδιάμεση στάση για καφέ στον Ισθμό της Κορίνθου .

Στη συνέχεια αναχωρήσαμε και διαμέσου του Νομού Αργολίδος (Άργος, Μύλοι, Κιβέρι), περάσαμε στην Κυνουρία (Άστρος, Τυρός, Λεωνίδιο) και από εκεί στις 12.00 μ.μ. φτάσαμε στην ιστορική Ιεράς Μονής Παναγίας Έλωνας.

Στη Μονή τελέσαμε στο Καθολικό της, την Ακολουθία της Αρτοκλασίας, προσκυνήσαμε στο Ιερό Εικόνισμά της Παναγίας της Έλωνας (η οποία είχε κλαπεί για 38 μέρες το 2006) και Ιερά Λείψανα από τοπικούς Αγίους, περάσαμε στο Αγίασμα της Μονής, θαυμάσαμε λίγο τη θέα και επισκεφθήκαμε την έκθεσή της.

Μετά την ολοκλήρωσή του προσκυνήματός μας στη Μονή της Παναγίας της Έλωνας, συνεχίσαμε για τη Μονή της Μαλεβής.

Στις 3.30 φτάσαμε στο Μοναστήρι. Εκεί  μεταξύ άλλων, προσκυνήσαμε τη Θαυματουργή Ιερά Εικόνα της Παναγίας της Μαλεβής στο παλαιό Καθολικό. Μετά περάσαμε στο νέο Καθολικό, στο οποίο τελέσαμε την Ακολουθία της Αρτοκλασίας και ξεναγηθήκαμε από μία Μοναχή. Στη συνέχεια τελέσαμε τρισάγιο στη Μακαριστή Καθηγουμένη της Μονής Παρθενίας.

Επισκεφθήκαμε επίσης την Έκθεσή της Μονής και μας δόθηκε άγιο Μύρο από το Θαυματουργικό Εικόνισμα της Παναγίας.

Μετά την ολοκλήρωση του προσκυνήματος και στη Μονή της Μαλεβής, πήγαμε σε Εστιατόριο του χωριού Άγιος Πέτρος, για το μεσημεριανό μας γεύμα (στην ουσία απογευματινό) .

Στις 6.00 μ.μ. ολοκληρώσαμε το γεύμα μας και πήραμε το δρόμο της επιστροφής με μία πολύ μικρή ενδιάμεση στάση στην Εθνική Τριπόλεως Αθήνας.. Στις 9.20 μ.μ. φτάσαμε στον Ιερό Ναό μας, όλοι καλά και ωφελημένοι  πνευματικά, δοξάζοντας τον Θεό για ότι ζήσαμε και είδαμε.